Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

шкода фелиция 1.3 алтернотара загрява много


gencho123

Recommended Posts

здравейте имам един проблем , който наскоро установих - не знам дали е било така от доста време и не знам дали е нормално , всеки ми казва че загрява много - 

алтернатора ми грее , много пари почти колкото капака на клапаните на фелицията ми , колата е фелиция 1.3 бензин карбуратор 

43 коня дата на производство 1996 г. колата няма хидравлика и климатик , на трапецовидния ремък е вързана водната помпа маховика и генератора .

наскоро ми спря да зарежда генератора - след ремонта се оказа че има разпоени диоди на диодния блок , както и да е аз бях си поръчал друг  след като свалих моя викам си дошло му е времето , качваме на стенд да замерим новия който дойде по еконта зарежда си нормално няма проблеми качваме на стенда и моя си отремонтирания и той си зарежда след ремонта няма проблем .

качвам единия генератор след 5 километра спирам да го видя зарежда си пипнах го и се оказа че пари , свалям качвам дргуия след 5 килемтра и той така пари доста 

няма утречки по колата  замервана е от жичка- джия има само разлика в заряда от плюсовия извод на генераратора излзиат 14.01 волта а на акомулатора замерване показва 13.45 волта , пуснахме директен плюс и заряда се нормализира при замерване и на двете места 

идеята ми е и без този директен плюс и с него генератора загрява много 

иначе зарежда няма проблем , няма мирис на странно изгоряло няма странни шумове  . единствено лампата на таблото за акомулатора изгоря и не свети = тя е включена във веригата за да възбуди генератора да зарежда при запалване иначе в момента след 1200 оборота генератора си се самовъзбужда и започва да работи нормално , лампата ще видя да я сменя утре ще разглобя таблото 

смених 3 акомулатора с ампераж от 45 , 50 и 52 ампера не  от акомулатора  и треите бяха заредени и изрядни къде може да е проблема и дали не  може ей така от любопитство да си пипнете генераторите си след като сте карали известно време  3-4 километра . за друго не се сещам да споделя моля за мнениея и съвети 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има , ама явно Киро не е стигнал до интернет , а на мен ми е твърде сложно да го обясня , но ще се включи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре мерси ще чакам отговор - единствената ми идея е да сменя крушката на лампата на таблото показваща акумулатора дали се зарежда и при контакт да възбуди алтенрнатора да стартира зареждане само тя не работи сега по тази верига

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно някога сме дискутирали тази тема и аз също се убедих , че с крушка или без , алтернатора се самовъзбужда и ако зарежда - зарежда.

Киро (fulcrum) има съмнение за пробил диод , но как да го намериш ... аз мога да предложа само да се бръкнеш 70 лв. (ако още е толкова) за нов диоден блок ... Сашко (maxrpm) сигурно ще те посъветва да сложиш Бош от БМВ :)

Между другото радиото е много чувствително и вкарва брума от променливата компонента при пробил диод.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробит диод и на двата алтернатора ( моя си оригниналния ----- който беше на майстор и дидодите , който бяха отпоени НО здрави отново запоени след това качено на стенд и премерн че зарежда ) и съвсем друг генератор взет от шкода фелиция работещ и качен на стенд зареждащ и не загряващ на стенда --- не вярвам да е пробит диод на диодния блок едва ли е толкова гаден късмета вероятнноста е нулева , иначе диоден блок има в 

http://www.elinexltd.eu/приемлива цена но не вярвам в това да е проблема .Генератор от бмв какво бмв става дума , това за радиото не го разбрах какво имаше в предвид какво искаше да кажеш с това -----  и вкарва брума от променливата компонента при пробил диод. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато има пробив променливото напрежение не се изправя , а минава директно и тогава се получава брум в звука на радиото , който е в унисон на оборотите .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиото си работи сигнала е чист и няма бръждене или смущения в звука от станцията ,която съм нагласил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

темата за ключ днес намерих две фелици в моя град и на двете им пипнах генератора след 10 минути работа на място и двата генаратора пареха явно е нормално за този чешки генератор май се вкарвам в прекален филм гнераторите започват да топлят от средата металните планки в средата явно е нормално 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.