Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb - ремонт на двигател 1.8TSI


pvatanasov1

Recommended Posts

Здравейте, съфорумници!

 

От Еуратек ми твърдят, че проблемът с 1.8 TSI е оправен след 2013та година. Вярно ли е това и има ли смисъл да се рискувам със супърб от края на 2014-та? Обявата е тази:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11531164575313275&slink=86j4ho

и ми е малко притеснително ниска цената

 

Поздрави,

Момчил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • piccinini

    6

  • Цецо75

    6

  • pvatanasov1

    6

  • b3lq7a

    6

Най-много писали в темата

Колегата Белята е писал по-назад в темата за кодировката на моторите. Това гледай, а не години.

Иначе цената е далеч от "притеснително ниска". В лошият случай бих я нарекъл нормална. За тия километри (ако са реални) е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, съфорумници!

 

От Еуратек ми твърдят, че проблемът с 1.8 TSI е оправен след 2013та година. Вярно ли е това и има ли смисъл да се рискувам със супърб от края на 2014-та? Обявата е тази:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11531164575313275&slink=86j4ho

и ми е малко притеснително ниска цената

 

Поздрави,

Момчил

 

Проблемът май не е решен... След няколко модификации на буталата и сегментите, изглежда само са увеличили малко времето до ремонта... http://vwts.ru/articles/engine/cdab_problem.html

От 2013 г. проблемът е решен при Octavia... С третото поколение на 1,8 TSI ( код CJSA).

Колата от обявата не може да е произведена през 2014 г. Фейслифтът е от средата на 2013 г. 

03_51c3f4f4e0d7c.jpg

 

Кодът на двигателя е CDAA през целия период на производство на модела (2009 - 2015).

Редактирано от pbanchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sauber, pbanchev, Благодаря ви! На път съм да се откажа, но все пак ще ида да я видя колата така за спорта. 

 

Днес бях в Еуратек. Гледах Октавии от 2013 и 2014 дизел, но ме посъветваха да не си вземам дизел, защото основното ми каране е градско (над 70%) и то 5-6 км. до работа и толкова до вкъщи. Казаха ми, че ще имам големи ядове с ДПФ-а. За това почнах да гледам бензинови коли и попаднах на тази обява. Не ми се дават пари за нова октавия, ама май-май нямам избор. То не знам вече каква кола да гледам, явно в периода 2007-2014 светът е бил откачил на тема дизел и почти няма бензинови коли със смислени двигатели.

 

Ако някой даде някаква идея ще съм благодарен. Въпреки, че въртя предимно градско, предпочитам колата да е по-голяма (то и аз не съм малък) и да е комби.

 

Поздрави,

Момчил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно в периода 2007-2014 светът е бил откачил на тема дизел и почти няма бензинови коли със смислени двигатели.,

 

Много точно казано. Гледай за по-нова и това е.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Много точно казано. Гледай за по-нова и това е.

 

Не е в това проблемът. Извиха ръцете за минаване към Евро 5 и нещата тръгнаха в тази посока. Даунсайзинг, турбини, директно пръскане. Няма двигател с директно пръскане, който да не папа масло. Просто VW ще ги изядът, защото са пазарен лидер. 

Вижте FIAT например. И техните бензини с директно пръскане папат много масло. И техните мотори мятат вериги на по 100к (на моята стара кола дори на 90к), но никой не ги закача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те са ги сметнали 100К да изкарат. После, колкото по-често си в сервиза, толкова повече ще заработят от тая кола... А ако след 100К си вземеш нова, ще са най-щастливи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

По принцип няма двигател който да не харчи масло. Друг е въпросът, че на пръчката не се забелязва от смяна до смяна. А какъв е реално фабричният проблем на този мотор, напред споменахте хлабината в буталата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип няма двигател който да не харчи масло. Друг е въпросът, че на пръчката не се забелязва от смяна до смяна. А какъв е реално фабричният проблем на този мотор, напред споменахте хлабината в буталата.

 

http://vwts.ru/forum/192986.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • 2 месеци по-късно...
  • 1 месец по-късно...

на другата ми кола, Сеат съм с по малкия двигател TSI 1.2 105 коня и вече незнам дали има нещо не-ремонтирано в него! 

ремонтите са скъпи, защото само с оригинални части се навиват да го правят (поне моя сервиз) - доволен съм от тях (Бош Uve brothers). 

 

Реално след последния ремонт, когата работи перфектно (незнам до кога) :) 

 

Първо изгоря клапан на цилиндъра - 1200. 

след това почнаха да горят кабелите на свещите 

след това се разрака веригата - смених я - 300 - 400. 

след това замина маслената помпа без да светне датчика навреме - е тук си еба мамата, за щастие само най- горе двигателя не е бил добре омаслен - 2900 лева. 

Като бонус замина и водната помпа - 500. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, dimitar_ak написа:

На какви километри духна клапана?

50-60 хиляди. 

вмомента колата е на 105 хиляди. 

 

от сервиза ми обесниха, че от кабелите на свещите са тръгнали нещата, от там е нагаряла (недоизгаряла) и тн.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.