Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb - ремонт на двигател 1.8TSI


pvatanasov1

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

някой да е правил прословутия ремонт на двигателя 1.8TSI (2010год)  за смяна на бутала и сегменти поради инженерна глупост и огромен разход на масло ? Наскоро попитах за него в ЕТ и ми казаха, че не е проблем да се направи ремонта, но пак не дават гаранция, че ще спре/намали разхода на масло. Та затова питам някой дали го е правил и имало ли е ефект.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • piccinini

    6

  • pvatanasov1

    6

  • b3lq7a

    6

  • dimitar_ak

    6

Най-много писали в темата

Здравейте колеги,

 

някой да е правил прословутия ремонт на двигателя 1.8TSI (2010год)  за смяна на бутала и сегменти поради инженерна глупост и огромен разход на масло ? Наскоро попитах за него в ЕТ и ми казаха, че не е проблем да се направи ремонта, но пак не дават гаранция, че ще спре/намали разхода на масло. Та затова питам някой дали го е правил и имало ли е ефект.

 

Поздрави!

 

Да ! Мисля че Самуил (бегачката) го е правил многократно! Има описанo и подробно!

Знае как става с особеностите му.Ама работи във Варна и дали ще те устройва не знам?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем, че е във Варна. Ако не е тайна (ако е може и на лични :) ) колко излиза ремонта, за колко време става и в крайна сметка решава ли се проблема с горенето на масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В автосервиз Трансексперт мисля, че също ще свършат тази работа, бях говорил по телефона с Евгени от този сервиз и той спомена за сума около 7000лв. Разбира се цената зависи от частите, които ще се вложат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозна сума. Трябва резултата да е много добър за тази сума. Иначе не си струва. А дали е проблем да си доливам масло и да си карам? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук също се споменават подобни цифри 5-7 хил. лв

 

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/54847-голям-разход-на-масло-оctavia-2-18tsi-2011-година/

 

По-горе в постове 2 и 3 колегите също са те насочили към 2 сервиза за консултация за цена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозна сума. Трябва резултата да е много добър за тази сума. Иначе не си струва. А дали е проблем да си доливам масло и да си карам? 

 

Сумата наистина е сериозна, ако се направи както трябва, би трябвало да нямаш други проблеми и да си караш спокойно колата. До колкото съм чел и събирал инфо за този тип повреда, разхода на масло се увеличава с времето и в един момент мотора спира и трябва да се смени целия. Дали е така, не мога да твърдя на 100%, има доста по-подготвени, знаещи и можещи от мен, те да изкажат 100%тово мнение. 

В момента какъв ти е разхода на масло, увеличава ли се, на колко км е колата, чисто нова ли си я купил или е 2ра ръка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закупена е чисто нова от ЕТ. За 8год съм изминал 85000км. Имам гараж, който е невилиран и колата винаги нощува там. Сутрин гледам нивото на маслото преди да тръгна и ако е паднало до долната граница на "нормата" доливам 500мл. После нулирам дневния километраж и след 500км пак го проверявам. С други думи разхода е около 1мл/км. Разбира се, не е постоянен и някой път гори много по-малко масло. Предполагам зависи от температурата и стила на каране. Преди време правих този тест за разход на масло в ЕТ, за да я ремонтират гаранционно, но така и не успях да постигна необходимия за ремонт разход. Сега проблема е, че наистина си харесвам колата и е на много малко км. Ако не е проблем да си я карам така ще си доливам масло и толкова. Но ако това уврежда двигателя трябва да реша дали да я ремонтирам или направо да я продавам. Склонен съм да дам тези пари за ремонт, но само ако знам, че резултата ще е добър и после няма да имам проблеми с двигателя. Все пак ще е един вид основен ремонт и после би трябвало да измина още поне толкова км. Но както ти каза, надявам се да получа мнение от хората, които с това се занимават и имат много повече познания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На баща ми Суперб-а е от първото (здравото поколение 2008г) вчера я загледах, че е станала на 101500км. Не гори масло или ако гори ще е 200 -300 мл на 10 000км.

Според мен ако се направи ремонт на двигателя, проблема с маслото трябва да изчезне напълно.

В темата на Бегачката се казва, че след ремонта проблема се елиминира трайно.

 

Според мен точно в твоя случай има смисъл от такава инвестиция. Първи собственик, харесва си колата, има желания да я кара още 4-5-6 години.

 

Няма смисъл когато колата е нов внос с неясна история и километри, купуваш, разбираш е не си уцелил, разкарваш и вземаш следващата с надеждата да уцелиш читава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закупена е чисто нова от ЕТ. За 8год съм изминал 85000км. Имам гараж, който е невилиран и колата винаги нощува там. Сутрин гледам нивото на маслото преди да тръгна и ако е паднало до долната граница на "нормата" доливам 500мл. После нулирам дневния километраж и след 500км пак го проверявам. С други думи разхода е около 1мл/км. Разбира се, не е постоянен и някой път гори много по-малко масло. Предполагам зависи от температурата и стила на каране. Преди време правих този тест за разход на масло в ЕТ, за да я ремонтират гаранционно, но така и не успях да постигна необходимия за ремонт разход. Сега проблема е, че наистина си харесвам колата и е на много малко км. Ако не е проблем да си я карам така ще си доливам масло и толкова. Но ако това уврежда двигателя трябва да реша дали да я ремонтирам или направо да я продавам. Склонен съм да дам тези пари за ремонт, но само ако знам, че резултата ще е добър и после няма да имам проблеми с двигателя. Все пак ще е един вид основен ремонт и после би трябвало да измина още поне толкова км. Но както ти каза, надявам се да получа мнение от хората, които с това се занимават и имат много повече познания.

За мен разход от 1л/1000км е изключително много, но щом казваш, че не винаги е такъв, заглеждал ли си, ако харчи повече какво масло е сложено? Също така на какъв интервал е сменяно маслото от какво си купил колата?

На доста места се казва, че след като се направи този ремонт след това колата не харчи масло, не съм срещал мнение след сменена бутална група да продължава да харчи. 

Щом си харесваш колата и искаш да продължиш да я караш, направи ремонта и си гледай кефа. Купил си я чисто нова, поддържал си я и всичко друго следва да ѝ е наред в следващите примерно 100 000км. Посъветвай се със сервизите, които са препоръчани във темата и форума, смятам, че те ще те убедят в това какво могат да направят :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид, че на вторичния пазар тая кола е тегава за продаване. "Славата" на мотора е лоша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам я с Мобил 5W30.

 

Бих искал да чуя първо мнението на хората от клуба преди да тръгна да се консултирам със сервизите. Все пак ще получат 7000лв и не съм сигурен колко ще са безпристрастни. 

 

Другия месец ще я карам в ЕТ за оценка за обратно изкупуване. Да видим каква цена ще и дадат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с Мотул 5/40. Като че ли най малко разход дават с него.... ама не е лекарство със сигурност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам я с Мобил 5W30.

 

Бих искал да чуя първо мнението на хората от клуба преди да тръгна да се консултирам със сервизите. Все пак ще получат 7000лв и не съм сигурен колко ще са безпристрастни. 

 

Другия месец ще я карам в ЕТ за оценка за обратно изкупуване. Да видим каква цена ще и дадат. 

Ако дадат добра цена + спестените 7000лв за ремонт, аз бих я сменил с нова. 

Още повече, че трябва да я оценят, като автомобил без фабрични дефекти ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно. По телефона ми казаха "предварителна" цена 18000, но едва ли ще ми дадат чак толкова. Предполагам, че ще паднат на около 15000. 

 

Писах ЛС на Самуил (бегачката) , но нямам никакъв отговор. Може би, човека е някъде на почивка. Щом като е правил такъв ремонт ще изчакам да чуя и неговото мнение/съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самуил отдавна не е редовен гост на този форум.

По-добре по телефона: 0896670196 - Самуил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно. По телефона ми казаха "предварителна" цена 18000, но едва ли ще ми дадат чак толкова. Предполагам, че ще паднат на около 15000. 

 

Писах ЛС на Самуил (бегачката) , но нямам никакъв отговор. Може би, човека е някъде на почивка. Щом като е правил такъв ремонт ще изчакам да чуя и неговото мнение/съвет.

 

Да знаеш, че за леки драскотини по боята свалят много цената. Ако сериозно мислиш да я оставяш в ЕТ, може да я полираш и да отстраниш видимите драскотини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно. По телефона ми казаха "предварителна" цена 18000, но едва ли ще ми дадат чак толкова. Предполагам, че ще паднат на около 15000. 

 

Писах ЛС на Самуил (бегачката) , но нямам никакъв отговор. Може би, човека е някъде на почивка. Щом като е правил такъв ремонт ще изчакам да чуя и неговото мнение/съвет.

 

Най-добре говори с него. После отиваш в еуратек, разбирате се какви пари ще ти дадат за нея, добавяш около 7000лв и преценяваш какво можеш да направиш/купиш с тях. За нова кола от този клас ще трябва да се вложат още 30-35 000лв, но пък ще имаш чисто нова кола, която няма да мислиш следващите 7-8 години. Тук вече ти знаеш своите финансови възможности и колко пари ти се отделят. Другият вариант е - ремонтираш я имаш кола с малък пробег, която си поддържал и знаеш, че е читава. Темата е интересна, надявам се да ни държиш в течение :)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, привет,

Тъй като имах ходене до един от сервизите, който се препоръчва (Трансексперт), смених две думи с Евгени за твоя казус.

Стандартно на всякъде ще ти обявят цена за основната карантия (биели, бутала и т.н.). Това, което обаче не е ясно преди сваляне/отваряне на мотора е, колко от периферията има поражения и какво ще трябва да се прави в крайна сметка. Неговата прогноза е "Между 7000 и 9000".

Ако имаш вариант Еура Тек да я изкупят, дори и да си някакви пари вътре - давай им я. Това е моето мнение. Като се подготви за минимална загуба при оценката по съвети на Милен Димитров.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нова кола от този клас ще трябва да се вложат още 30-35 000лв, но пък ще имаш чисто нова кола, която няма да мислиш следващите 7-8 години.

 

Той колегата и с текущата е тръгнал с тази логика... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той колегата и с текущата е тръгнал с тази логика... :)

И аз това си мислех докато го пишех, но надявам се, че няма да му се случи подобна история отново  :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "piccinini" - На всеки може да се случи, но ако се проучи сериозно евентуалната покупка, шанса мнооого намалява..

Редактирано от tuningmania
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.