Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb - помощ при избор


flob

Recommended Posts

Здравейте хора! Нов съм във форума, но отдавна се ослушвам за супърб, но сега след като чакам дете става наложително да сменя настоящата си кола (сеат леон ТДИ 110 коня 2004-та година) с нещо по-голямо и мисля, че вече е време за покупка. Не видях тема, която да е специално за обсъждане на обяви на коли и предположих, че всеки пуска отделна такава ако иска съвет. 

Та на въпроса, загледах този модел от еуратек - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11532946537781614и исках да попитам, 250к километра за този двигател на тази цена заслужава ли си. Искаше ми се да си намеря супърб за 18-20к лева, който да е около 100-150 хиляди километра и да е не повече от3-4 годишен, но имам чувство, че това е невъзможно. Такива има само в автокъщите, а техните 144 000 километра всички ги знаем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • nevermess

    19

  • tuningmania

    11

  • Цецо75

    11

  • mishoo

    5

Най-много писали в темата

Цената е нормалната като за тия километри. Огледай я внимателно, не се предоверявай че е ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата, че не знам какво да гледам, знам да погледна тук там за омасляване и да се кача и да покарам и може би да чуя някакво тракане. Но като цяло се оповавам на факта, че се предлага от еуратек. Даже си мислех ако взиам от автокъща или частно лице пак да я закарам в ЕТ за преглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ноември 2014 мисля,че трябва да е фейслифта.Мойта беше януари 2014 и беше фейслифт.Интересно е дали е внос или е от нова в БГ тази врачанка...Аз не бих купил кола на толкова км за тези пари,та дори и реални да са...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този Супърб не е фейслифт, а 2014 трябва да е, освен ако не е някоя много изостанала бройка (ЕТ средата на 2013 разчистваха нефейслифтовите Супърби на уникално ниски цени - имаше една с подобно оборудване за малко над 40 хилки).

Имам познат в ЕТ, ако искаш мога в понеделник да подпитам дали е внос или купувана от БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "flob" - За около 20.000 Лева можеш да си намериш "Skoda Superb 2 Facelift" до 150.000 километра, но както аз направих, трябва да се натовариш на "Wizz Air"-а и да се стовариш в Германия :) Относно посочената от ТЕБ обява, както и за всяка друга, автомобил на 250.000 километра може да е в много по-добро състояние, от друг на 150.000 километра. Въпрос на поддръжка и/или маниер на експлоатация. Както "Цецо75" правилно отбелязва - не се доверявай, че я продава "Еуратек". В България и то отдавна, 1000 Лева печалба значат много повече от чиста съвест..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте, на всички! Пиша в темата на колегата "flob" понеже я смятам за сходна, стига да няма нищо против де.

Решил съм да смеянм автомобила и съм се спрял на Супърб 2, - 2.0тди 140 или 170кс. та въпроса ми е всички ли са комън рейл или имат и помпа дюза? Също така кои кодове са със прословутите сименс "пиезо дюзи"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CBBB - 170, CR, пиезо, до 2010-та.

CFGB - 170 CR, соленоид, след 2010.

 

BMP - 140, PD, до 2010.

CFFB - 140, CR, след 2010, дюзите незнам.

CLJA  - 140, CR, след 2010, дюзите незнам.

 

Дали пиезодюзите са Сименс и дали са проблемни - незнам. Мисля, че са Бош и няма чак такава драма като с ония от Сименс. Ама само си мисля, не познавам хора с такива коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо против нямам. Даже споделяй впечатления ако си гледал представители на модела. Аз още не съм правил оглед, защото разчитам само на българския пазар (няма време да ида до чужбина, нито се чувствам достатъчно уверен да си вкарам кола).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Новорегистриран съм, защото ми предстои закупуване на Супърб 2.

Исках да попитам каква е нормалната цена за Супърб 2 - 2015 година, 53 000 километра, 6 DSG, 170 коня.

Ако някой може да си спомни какво включваше и пакета бизнес при супърба през 2015 година ще почерпя.

 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "nevermess" - Привет, Колега :) По моя скромна преценка (базирана на факта, че над половин годин си търсих автомобил, като този който ТИ търсиш и съм прегледал над 1000 обяви) с малко екстри би трябвало да струва към 25.000 Лева а с много екстри около 40.000 Лева. Разбира се, приемаме, че няма лъжи и измами с автомобилите в продажба, но което за жалост е все по-трудно за вярване (от Купувача) и доказване (от Продавача)..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е на малко километри примерно 50-70К ? Намирам върнат от Лизинг супърб в гаранция на 70 000 автомат, 170 коня хечбек за 30К лева. За комби на по-малко километри пак бизнес искат по 35!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "nevermess" - Добре звучи това, което намираш, но много зависи с какви екстри е автомобилът. Аз моя "Superb" ходих лично да си го харесам и докарам от Германия, защото исках да има много екстри а в България нямаше (и се обзалагам, че още няма и няма и да има скоро) автомобили с почти максимален брой екстри. Говоря главно за екстри, струващи по над €1000. Българският пазар за "Superb"-и втора употреба е крайно малък и отгоре на това гледам обяви, в които пише "С всички екстри" или "Full" или някакви подобни и в същото време гледам вътре няма екстри за хиляди Евро. С риск да се повторя - екстрите променят мнооооого Цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е на малко километри примерно 50-70К ? Намирам върнат от Лизинг супърб в гаранция на 70 000 автомат, 170 коня хечбек за 30К лева. За комби на по-малко километри пак бизнес искат по 35!

Дано не гледаш от автокъща с подобно име - “върнати от лизинг”! Няколко проверки на техни автомобили се оказаха с доста върнати километри и подменени сервизни книжки... Най-сигурно ако взимаш от нашия пазар е, колата да е от ЕураТек и да може да я провериш там. Нов внос в 99% от случаите са 3 вида: на много км, ударени или ударени и на много километри едновременно. Поне за мен е такава реалността, след 3-4 годишно гледане по обяви. Слава Богу, че не бях “на зор” да сменям колата. Успех!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не гледаш от автокъща с подобно име - “върнати от лизинг”! Няколко проверки на техни автомобили се оказаха с доста върнати километри и подменени сервизни книжки... Най-сигурно ако взимаш от нашия пазар е, колата да е от ЕураТек и да може да я провериш там. Нов внос в 99% от случаите са 3 вида: на много км, ударени или ударени и на много километри едновременно. Поне за мен е такава реалността, след 3-4 годишно гледане по обяви. Слава Богу, че не бях “на зор” да сменям колата. Успех!

И аз не им вярвам много на тези, но имам един въпрос. Някои, макар и малка част от колите им се презентират като все още гаранционни. Това не значи ли, че ако се иде в представителството, където е гаранцията, могат лесно да потвърдят както километрите така и гаранцията ? За тези, които не са в гаранция и аз предполагам, че са връщани километри.

Редактирано от flob
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "nevermess" - Добре звучи това, което намираш, но много зависи с какви екстри е автомобилът. Аз моя "Superb" ходих лично да си го харесам и докарам от Германия, защото исках да има много екстри а в България нямаше (и се обзалагам, че още няма и няма и да има скоро) автомобили с почти максимален брой екстри. Говоря главно за екстри, струващи по над €1000. Българският пазар за "Superb"-и втора употреба е крайно малък и отгоре на това гледам обяви, в които пише "С всички екстри" или "Full" или някакви подобни и в същото време гледам вътре няма екстри за хиляди Евро. С риск да се повторя - екстрите променят мнооооого Цената.

 

Здравейте, стана ми интересно кои са тези екстри за хиляди евро, защото като гледах аз лично за Супърб не видях такива.  Не се заяждам с този коментар, наистина подхождам с чисто любопитство

Редактирано от qwerty1981
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави впечатление, че повечето хора в БГ поръчват пакети. Примерно Бизнес, Едишън етц. Вече разбрах, че пакета "Бизнес" на Супърб 2 е много по-постен от този на Супърб 3 примерно. Също облицовката на Супърб 2 в базовото ниво е отвратителна. При Супърб 3 нещата много са се подобрили , поне на пръв поглед, като качество на материалите. Иначе и аз още се чудя каква трябва да е цената на един такъв Супърб. 

Иначе екстри за по над 1000 евро има, в зависимост от базовият пакет:

 

1) Навигацията може да дойде 1500 евро

2) Кожата над 1000 евро

3) Джанти 8х19 

4) Вентилирани предни седалки 

 

Все още се колебая колко трябва да струва Супърб 2 фейслифт 2014-2015 на 50-60К км със следните екстри:

 

170 коня

6 DSG

Темпомат - базовият не е адаптивен

Болеро радио

Обикновенни халогенни фарове

Ел стъкла

Ел огледала

Надлъжни рейки на покрива

 

Това което наистина не ми харесва е тпицерията на седалките и облицовката на волана. Дори на на по 50-60К километри облицовката на волана изглежда леко износена вече (колите са проверени в Еуратек и километрите им са реални).

Ако бях сигурен, че ще намеря  такъв с повече екстри дори за малко повече пари да чакам ама като никога не е сигурно...... Иначе и на мен ми се струва, че нормалната цена за такава кола с изброените екстри е 30К Преко сили 32К ако скоро са платени застраховките и данъците и идва с допълнителен комплект гуми примерно....

Редактирано от nevermess
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на тези коли, които спомена, че са проверени и са на реални 50-60к километра, колко пари им искат ? P.S. -  Игнорирай този въпрос, прочетох по-горния ти коментар. Сори за спама. Иначе този върнатия от лизинг с гаранция 170-те коня на 70к километра звучи доста добре според мен.

Редактирано от flob
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава кола, с малко глезтотийки, аз лично не бих дал повече от 22К! Колкото до екстрите над 1000€ - наистина са няколко само. Но не знам обаче, кой би поръчал базов Супърб и да сложи кожа и навигация, хахаха. Повечето просто си поръчват пакет “еди-къв-си” и толкова. Аз също гледах да си докарам кола сам, а не да купувам от тук, но като теглих чертата (включително и няколко случки с германски, белгийски и австрийски дилъри - чистокръвни кореняци, нали, хахаха), реших , че не ми се занимава с циганите от чужбина и си се разбрах с тукашен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава кола, с малко глезтотийки, аз лично не бих дал повече от 22К! Колкото до екстрите над 1000€ - наистина са няколко само. Но не знам обаче, кой би поръчал базов Супърб и да сложи кожа и навигация, хахаха. Повечето просто си поръчват пакет “еди-къв-си” и толкова. Аз също гледах да си докарам кола сам, а не да купувам от тук, но като теглих чертата (включително и няколко случки с германски, белгийски и австрийски дилъри - чистокръвни кореняци, нали, хахаха), реших , че не ми се занимава с циганите от чужбина и си се разбрах с тукашен :)

 

Е и на мен 33К ми се струват много ама се блазня по това, че имат по още 2 години гаранция и са на малко километри.... Иначе аз съм си приготвил 30К

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично за мен е абсурдно 33К, но т’ва не значи, че някой няма да даде и 38К за такъв автомобил. Т’ва с гаранцията е относително. Щото някой може да е съсипал халдекса и да се изръсиш ти. Малкото километри наистина са в плюс, но как е карана/поддържана колата през тях е от голямо значение! Само ще ти кажа, че в ЕураТек не сменях филтър на халдекс. Нямат го изобщо наличен в номенклатурата (по спомен). А той се сменя по данни на производителя. Хората с такива коли си взимат (пак по спомен) от Форд сервиз или Волво беше. Та...вземеш ли колата, задължително ще се ръснеш една прилична сума за всички видове масла и филтри, а те при 170коня, 4х4 с DSG не са никак малко. Имаше тема мисля на Цецо75 за неговия параход, но без DSG - може да я погледнеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично за мен е абсурдно 33К, но т’ва не значи, че някой няма да даде и 38К за такъв автомобил. Т’ва с гаранцията е относително. Щото някой може да е съсипал халдекса и да се изръсиш ти. Малкото километри наистина са в плюс, но как е карана/поддържана колата през тях е от голямо значение! Само ще ти кажа, че в ЕураТек не сменях филтър на халдекс. Нямат го изобщо наличен в номенклатурата (по спомен). А той се сменя по данни на производителя. Хората с такива коли си взимат (пак по спомен) от Форд сервиз или Волво беше. Та...вземеш ли колата, задължително ще се ръснеш една прилична сума за всички видове масла и филтри, а те при 170коня, 4х4 с DSG не са никак малко. Имаше тема мисля на Цецо75 за неговия параход, но без DSG - може да я погледнеш

Тази дето гледам не е 4х4 та Халдекса поне не го мисля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за 22к, 3-4 годишен Супърб на 50к километра....

 

Ако не те хванат, вземи един и за мен. 30 бона е нормална цена ако колата няма удари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цена 30 е ОК не съм сигурен, че цена 33 е ОК. Имал е удар отзад в гумата достатъчно силен, че да сменят цялата броня, калник и подкалник,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.