Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Speedster

RS 3

Recommended Posts

Speedster

Здравейте,

 

Интересувам се от мнения и недостатъци на RS 3.

Какво може да се очаква от една такава кола купена втора употреба?

Как е за поддръжка в сравнение с нормалния модел?

До колко здрав е мотора?

Гледам предимно дизела 184кс.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Цецо75

Мотора засега изглежда здрав, няма оплаквания от колеги с такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest

DPF, водна помпа дали е сменяна (ако колата е преди 2015г обезателно, за другите не е ясно).

Аз лично имам и леко дразнещо клокочене на студен двигател, но е козметика (уж).

 

Много е приятен за извънградско, за градско - няма да те кефи особено с тези регенерации.

 

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Speedster

DPF, водна помпа дали е сменяна (ако колата е преди 2015г обезателно, за другите не е ясно).

Аз лично имам и леко дразнещо клокочене на студен двигател, но е козметика (уж).

 

Много е приятен за извънградско, за градско - няма да те кефи особено с тези регенерации.

 

Успех!

Сегашната ми кола също е с DPF и за 4г вече само веднъж ми светна.Предполагам че няма да е нещо по различно.

А за водната помпа и ремъците са разход още в началото.

По скоро ми е интересно как е откъм разходи спрямо нормалната Октавия дали има голяма разлика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Цецо75

Не, спрямо "нормалната" разходите са същите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest

Сегашната ми кола също е с DPF и за 4г вече само веднъж ми светна.Предполагам че няма да е нещо по различно.

А за водната помпа и ремъците са разход още в началото.

По скоро ми е интересно как е откъм разходи спрямо нормалната Октавия дали има голяма разлика

 

... и да ... и не ...

О3 има по-чести регенерации спрямо О2 (или поне така казват повечето, аз няма как да знам).

Трупа си се и после регенерира, бързо каране и магистрално нищо не променят - идва си му времето регенерира, ако има условия.

Мен лично не ми пречи много лятото понеже е извънградска, в града откровено ме дразни.

Аз карам 150ка, нормална. vRS-ката ще върви малко повече във високите (сравнявали сме) и се усеща по-леко да ускорява. 

откъм двигател ще са същите разходи или пренебрежимо малки разлики (имат по-големи дюзи примерно). Откъм разход на гориво малко повече ще лапа защото ще я натискаш :)

 

Като цяло много балансирана комбинация за мен поне и достатъчно коне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.