Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Представям ви моето Yeti 2009 1.8TSI 4x4


Recommended Posts

Здравейте форумци, казвам се Дениз Рамаданов. Поради злощастни за мен причини вследствие на не лека катастрофа се наложи да си купувам кола. Близо година се захласвам по Йетитата особено фейслифта, но за там финансите са доста далечн дестинация. Та почна се едно разглеждане насам натам и поради липса на "разбирач" с мен да изберем кола отидох направо в ЕТ в Надежда. Бях си харесал Superb 2010 1.8TSI и Йетито. Отидох, видях, карах и се харесахме с Йетито накрая. Колата е била уж служебна и е карана в Пловдив (поне така ми кажа пича от отдел Употребявани автомобили). Състоянието и беше доста добро с изключение на няколко драскотинки тум и там ама няма как за 8 годишна кола. Куриоза беше, че е още с летните гуми още от как е купена. Взех колата и веднага се почна с нови зимни гуми, обслужване на двигателя масла филтри. След 1 месец ме посъветваха да обслужа и халдекса и скоростната кутия (добре че съм го направил вътре беше ужас маслото и филтъра). Смених и веригата и обтегача с новия модел заради евентуалния проблем, който можеше да последва. Излъгаха ме малко в ЕТ, че била сменяна на 80 000 км, а тя беше на 114 000.

 

Заех се след това с подобряването на визията на колата плюс много важни екстри за мен които бяха изключени от ЕКУ-то незнайно защо. Купих си VAG ком кабел.

*Cluster Staging or Celebration instruments
*Hill Hold Control
*Cornering lights via Fog Lights
*Right mirror dipping on reverse gear.
 
Купих праговете ALU LOOK, предни калобрани, които успях да намеря само в алиекспрес, затъмних задните прозорци, вътрешно осветление в краката на пасажерите, осветление и в багажника тъй като крушчицата ми свети много слабо. Последва пълно оледяване на всички крушки без стоповете тъй като те си светят силно така или иначе. H4, H7 и P13W за основни светлини, фарове за мъгла и дневни. Поръчах от алиекспрес също алуминиеви педали и фуут рест.
Най - новата екстра е 2 амортисьора на предния капак та край с щеката.
Смятам сега да тапицирам волана и да сложа една навигация с Андроид.
 
Eто снимки и малко снимки.
  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да напиша че взех после летни за лятото ... Syron Race Plus имат много яка шарка.

 

Syron-Race-1-plus.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен! Супер изглежда колата! Поздравления и за ентусиазма, с който доизпипваш различни глезотийки по нея. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дайте акъл за някоя друга полезна глезотия, която сте открили или предпазни мерки които трябва да предприема за вбъдеще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вкус и цвят братя няма, аз лично освен "стокови" неща не барам, но не отричам качествата и на "афтърмаркет" попълнения! Супер Шкода си си избрал, имам я същата, кеф ми е да я карам от няколко години... Виж, свга се сетих, една екстра ти "бяга", Пепино и 210 к.с. под капака!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен колега, много безаварийни километри желая!

 

Хубаво е, че знаеш за филтъра на халдекса, тъй като в ЕТ казват, че не се сменя.... виж маслото на раздатката и диференциала, така съветват и колегите.

 

Оставам неприятно изненадан, че в ЕТ са те подвели с км на колата, за сетен път се убеждавам, че в България вяра не може да се има на всеки....да не кажа на никой!

 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вкус и цвят братя няма, аз лично освен "стокови" неща не барам, но не отричам качествата и на "афтърмаркет" попълнения! Супер Шкода си си избрал, имам я същата, кеф ми е да я карам от няколко години... Виж, свга се сетих, една екстра ти "бяга", Пепино и 210 к.с. под капака!

 

Как се отразява на разхода на гориво и маслото също след ремапа ? Вървежа е ясно че ще бяга повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш като преди най вероятно ще е с една идея по-нисък разхода, но първия месец  докато и се нарадваш със сигурност ще е повечко. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахаа ясно ... да питам стоповете на Фейслифта сатават ли за първия фейс на Йетито ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Пропорционално - вървеж и разход количества са с х2-3 по-ниско завишение за разход гориво/масло, второто при мен си е почти същото(около 100мл/1000км)! Йетито ми е след заводската ревизия на бутала и верига, модел 2012та...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си направих труда да видя какви екстри имам и какви нямам на колата изписани на лепенката в багажника.
http://prsearch.planetvag.com/default.aspx - въвеждате 3 цифрените кодове клик search и воала изписват се всички кодове кое за какво е.

Това излезе за моята.

 

PRCode: 1AT = Electronic stabilization program (ESP)

PRCode: 1D0 = Without trailer hitch
PRCode: 1KJ = Disc brakes rear
PRCode: 1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic)
PRCode: 1NL = Covers for alloy wheels
PRCode: 2UB = Rough-road design
PRCode: 3FA = Without roof insert (standard roof)
PRCode: 3GG = Plane rear cargo area
PRCode: 3L3 = Manual height adjustment for front seats
PRCode: 3QB = 3-point seat belts front
PRCode: 3S2 = Black roof rails
PRCode: 4A0 = Without seat heater
PRCode: 4K3 = Radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing
PRCode: 4R5 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker mechanical window regulators rear
PRCode: 4UP = Driver's and front passenger air bag with knee air bag and front passenger air bag deactivation
PRCode: 4X3 = Side air bag front with curtain air bag
PRCode: 5KP = 3 separate seats (first row of seats)
PRCode: 5RQ = Right exterior mirror: convex
PRCode: 5SE = Left exterior mirror: convex (modified viewing field)
PRCode: 6FF = Body-colored exterior mirror housings and various add-on parts
PRCode: 7A0 = Without CD changer/CD player
PRCode: 7AL = Anti-theft alarm system passenger compartment control backup horn and towing protection
PRCode: 7MG = Emission standard EU5
PRCode: 7P4 = Manually adjustable lumbar support in front seats
PRCode: 7Q0 = Without navigation device
PRCode: 7X1 = Park distance control
PRCode: 8L3 = Roof antenna
PRCode: 8QL = Key for locking system with remote control
PRCode: 8RM = 8 speakers (passive)
PRCode: 8WB = Front fog lights
PRCode: 8X0 = Without headlight washer system
PRCode: 8YF = Radio
PRCode: 9AP = Climatic air-conditioning system (semi-automatic)
PRCode: 9P3 = Seat belt reminder electric contact in buckle
PRCode: 9W0 = W/o car phone preparation/installation
PRCode: B43 = Type approval Romania
PRCode: E0A = No special edition
PRCode: F0A = No special purpose vehicle standard equipment
PRCode: G06 = Front shock absorption
PRCode: H09 = Tires 215/60 R16 95H (polymer coating)
PRCode: J1L = Battery 280 A (60 Ah)
PRCode: L61 = Suspension range 61 installation control only no requirement forecast
PRCode: QG1 = Service interval prolongation
PRCode: QN2 = Drawer under right front seat

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропорционално - вървеж и разход количества са с х2-3 по-ниско завишение за разход гориво/масло, второто при мен си е почти същото(около 100мл/1000км)! Йетито ми е след заводската ревизия на бутала и верига, модел 2012та...

 

Аз смених веригата и обтегача също с новия модел, но за буталата знам че цифрите са по - солидни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Много интересно ! Преди 3 години - на 8 март 2015 купих на жената изненада -  Йети 1,8 ТСИ произведено септември 2011 г.. Йетито го взех от приятел - първи собственик.Беше на около 67 000 километра, абе направо кукла, беше със сменена верига на 40 000 километра през 2014 год. Така или иначе, като го подкарах снежния човек започна да лапа масло по половин кило на 1000 километра. Тръгнах по сервизи, то не беше турбина, то не беше друго. Опрях до Люси в Пловдив. От там ме застреляха да си приготвя 5000 лева за смяна на блок, бутала и биелети. Викам си ще карам така, още повече прочетох във упътването, че до 0,5 литра на 1000 километра било нормално. Така с доливане до зимата на 2016 когато изгърмя клапан а 3-ти цилиндър. Закарах колата при Илиян Ламбрев в Карлово. Оказа се , че Хонинг ъгъла на цилиндрите се различавал от каталожния.. След шлайфане на цилиндрите и смяна на сегментитите / поради липса на Шкодовски / с такива за "Ауди"и работата заспа. Вече 3 х 15 000 километра смяна на масло  Йетито не е лапнало и грам. Върви като самолет особено когато жената я няма. Апропо тая история с чипосването до 210 коня от Пепино дето я пише колегата b3lq7a силно ме заинтригува, да не чуе жената !!! Моля подробности !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Абсолютно същата работа с моя Superb 2011. Купих го в перфектно състояние от първи собственик в Кобленц, Германия. Колата беше на 116 000км. Направихме тест в местния сервиз и мина TUV без никакви забележки. Прибиране на ход до България и още тогава изненада - 1/2 литър на 1000км разход на масло. Последваха още пътувания до Гърция и пак до Германия и пак по тубичка масло в посока. Последиците от този разход на масло са подробно описани в раздел Octavia 2 и темата за високия разход на масло. Белята започва с прогорен клапан и всички следствия от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.