Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблеми с палене


patilan

Recommended Posts

Здравейте

От 3 месеца имам проблеми с паленето. случва се рядко - един два пъти на месец, но като се случи, трябва да опитвам и от десетият път пали. 
Колата е Окавия 2, vRS бензин, 
Тру пъти и правиха диагностика в сервиза в Надежда. Казаха че има проблеми с някакъв клапан - сменихме го, но проблемът си остана. 
Мисля че общо взето претупват работата и не си дават зор. Следващият консуматив който предлагат да сменя е някакво гърне с активен въглен, но не ми изглеждат сигурни ....

Ще съм благодарен ако имате някакви мнения за това какъв може да е проблема ....

Мерси, 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Проблемът се оказа доста тривиален. Проблем с релето и горивната помпа. 

Не знам какво гледат от Еура Тек, но повече няма да стъпя там.

Както и да е, номерът на частта е 1K0906093F .  Да видим колко ще ми излезе...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Еми трябваше да го погледне 'наш' монтьор.

в същност днес погледнах и в упътването, и там казват да се погледне имено това ако има проблеми с паленето.

въобще от Еуратек са... нямам думи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Върти ли въобще при опит за запалване, или е само цъкане.

Какви са й признаците на опитите да запали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти ли въобще при опит за запалване, или е само цъкане.

Какви са й признаците на опитите да запали?

Да, завърта, но само за секунда и след това гасне. Това сатва само при загрял двигател!

На студено си пали без проблем.

 

Това което е установено и сменено:

Акумулаторът е нов и по каталог на Шкода.

Датчик за температура (ECT) е ок.

Сменен сензор на колянов вал. 

Стартер и имобилайзър е ок. 

Компютъра няма грешки. 

Бензиновата помпа на резервоара подава нормално налягане. 

Реле за управление на бензинова помпа - тествано с ново и няма промяна в поведението. 

 

Вече двама майстори се предадоха. 

Остава ми единствено проверка в сервиз на ВАГ - VW или Audi, но не и Шкода. 

Редактирано от patilan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си от София виж има един Speed service. Намира се до Зоопзрка на ул. Чавдар Мутафов 32г. Тоя пич работи основно с ВАГ групата даже знам, че ходят хора с гаранционни коли да им ги прави без да отпада гаранцията. Не му правя реклама просто от колеги съм чувал, че е оправял неща, които в друг сервиз не са успяли. Мога и телефон да ти дам ако желаеш разира се.

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си от София виж има един Speed service. Намира се до Зоопзрка на ул. Чавдар Мутафов 32г. Тоя пич работи основно с ВАГ групата даже знам, че ходят хора с гаранционни коли да им ги прави без да отпада гаранцията. Не му правя реклама просто от колеги съм чувал, че е оправял неща, които в друг сервиз не са успяли. Мога и телефон да ти дам ако желаеш разира се.

 

Успех!

Да, ще бъде полезно. Ще трябва да пробвам всичко....

 

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да питам - мина ли през Трансексперт? Лично аз съм много доволен от Евгени, а и достатъчно колеги са били при него и винаги са излизали с разрешен проблем от там и доволни. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да питам - мина ли през Трансексперт? Лично аз съм много доволен от Евгени, а и достатъчно колеги са били при него и винаги са излизали с разрешен проблем от там и доволни. Успех!

Не, и за щастие са много близо до мене....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

ок, след едномесечно ходене по мъките, имам доста добра (и скъпа) следа. 
След анализ на доста опитни механици на Ауди, с оригинална комп. техника и софтуер, откирхме следното...

Симптомите са, че при първи неуспешен опит на палене, налягането на ел. помпа за високо налягане показва 150 бара, и остава на това налягане. 
При премахване на датчика на тази помпа, колата си пали без проблеми. 
Това са единствените симптоми при оглед на стотиците параметри в компютъра на колата. 
Да си призная, нямах и представа че в колите има толкова електроника. 

Както и да е, заключението е че е проблем с бензиновата помпа (макар и доста странен проблем) - номер на частта 06J127025L ,  652.97 лв. от Еура тек.
Не знам дали има читави заместители, рециклирани или каквито и да било алтернативи.

Интересно ще ми е да видя мнението ви.

Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

И така, след няколко месечно ходене по мъките, открихме следното 

9461702y.jpg

 

На базата на тази осцилограма (без да разбирам какво означава), заключението е че проблемът е в роторът от който чете датчика на коляновия вал - номер на частта 050105189B.
Това изглежда така:
69840_x800.webp

 

Добрата новина е че тази част струва 50-60 лв. 
Лошата новина е че за да се смени, трябва да се махне двигателя и ще са нужни минимум 20 часа. 

 

Редактирано от patilan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

? да се махне двигателя? Баси схемата...

Дано се приключи с т’ва! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.12.2018 г. at 2:33, zloQQ написа:

? да се махне двигателя? Баси схемата...

Дано се приключи с т’ва! Успех!

Мда, неприятно. 
В момента изчаквам да видя дали ще стане с ремап на ECU-то. 
Ако не, ще трябва да търся механик който може да го направи. 
Говорих с човек който е имал същият проблем с Пасат - струвало му е 2000 лв. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.