Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с електриките (предполагам), Фабия 2, 1,4, 86 кс


masurev

Recommended Posts

Здравейте, младежи!

Имам нек‘ви технически драми и се допитвам до вас за предположения и съвети:

 

Проблем 1

Това е от много време – понякога в движение (на газ), при изключване от скорост оборотите падат за момент (еднократно), а и даже угасва. На бензин се случва понякога само да паднат малко оборотите. Няма никакви записани грешки за бенз и за газ.

 

Проблем 2

Когато я запаля студена при потегляне „глъхне“ и трябва да поработи минута за да се оправи.

 

Проблем 3

Са тук започват смешките ........

От известно време предните стъкла (ел.) понякога отказват да се отварят/ затварят. Ако отворя и затворя шофьорската врата (може и 2-3 пъти) тръгват.

 

Проблем 4

От известно време (и понякога) при заключване на колата (с ключ, не с дистанционно), заключва веднъж и светва „ключето“ на средната конзола все едно съм заключил отвътре с бутона за заключване.

 

Проблем 5

Вчера за първи път ми се случи. Както си вися в едно кръстовище и чакам за ляв завой, колата започна да работи на три цилиндъра, оборотите яко нагоре, надолу и постоянно свети ламбата за ASR. Едвам я изкарах от кръстовището. Загасих я и я запалих пак – същата работа. Спрях след километър за няколко минути да свърша нещо, паля я – всичко 6............

 

Баси, чувствУвам се, като в някой долнопробен скеч............

Целият съм в слух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега - за електрониката не мога да ти помогна. Относно проблемите ти с газта - нали знаеш, че за да работи добре пропан-бутана иска що-годе топъл мотор (изпарител). Това ти е ясно. Минаваш на газ когато достигнеш 25-30 градуса работна температура. След това имаш кратък момент, когато дюзите се "нагласят" от бензина към газта. Дори и при външна температура над 30 градуса, компютъра си прави чек - не минава директно на газ! Нали ти е ясно, че това си е повече от 1 минута. А това, което казваш, че гасне и мени оборотите си е проблем. Газовата диагностика си го хваща, няма как някой елемент от системата да има некоректно поведение и да не се види. Но щом и на бензин е така, то тогава нещата не се свеждат само до газ. инжекцион. Имаш дросел, регулатор на оборотите (стъпките мотор), свещи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газта само съм я писал за проблема с гасненето.

Дроселовата клапа е почистена, свещите на 1000км, иридиеви - Денсо..... другото ше го мисля.

 

Благодарско за насоките!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По отношение на заключването, провери кабелите в гофрето. За стъклата също.

 

Имаме участник познал точния резултат.  :banger_2:

В гофрето - един прекъснат проводник (който явно от време на време е правил контакт) и един с нарушена изолация.....

КъФ зор виждат тея проводничЕта в гофрата? Прекъснатият проводник направо беше смазан няколко санта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да фЪрлим боб още веднъж. За проблем 5, на място ако отвъртиш капачката на маслото пак ще направи така + че светва и лампата за аварийна работа на двигателя. След 2-3 паления работата се нармализира. Тоест не си работил на 3 цилиндъра. Скъсано уплътнение след дросела, нещо незтегнато или отказал датчик на мапа.

Проблем 1 ми се е появява само преди дросела да трябва да се чисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ше го тествам и тоя "боб". :)

Довечера ше сменя бобините с бобините на едно поло със същия двигател (полото си работи нормално :) ).

Имам и жокер за проблем 2 - тръгнала горивна помпа.

 

...... Фабийката ше стане, като нова  :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Проблема с глъхнене при потегляне при студен двигател:

1. Сменени бобини с работещи - нямаше промяна.

2. Сменена горивна помпа - има подобрение.

3. Почистване на дюзи с ултразвук - може би има малко подобрение, но не изключвам да е резултат от очакванията ми (един вид самовнушение :) )

 

Проблем 5 - Пробвах заигравката с капачката на маслото:

Като развия капаката на маслото, след 10-15 сек. вдига оборотите до около 1300 и светват лампите на таблото за стабилността и на EPC, двигателят работи равномерно, няма я яката игра на оборотите. Педалът на газта, като го натисна не се случва почти нищо - вдига обороти едва забелижимо.

Гася, слагам капачката и пали от раз без да светят някакви лампи или да има проблем с оборотите.

Редактирано от masurev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери да не е запушена картерната вентилация .

Също под дроселовата клапа да не качва масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери да не е запушена картерната вентилация .

Също под дроселовата клапа да не качва масло.

 

Ще я свърша и тази работа.  :banana_beer:

Благодарско за съветите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...
На 25.07.2018 г. at 11:52, masurev написа:

Проблема с глъхнене при потегляне при студен двигател:

 

оказа се датчик на колянов вал...за момента се държи прилично :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.