Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgtransexpert

Ванко

Skoda Superb 2.0_140 к.с. ПРОБЛЕМИ И РЕШЕНИЯ

Recommended Posts

Ванко

Исках да си видя пълната история на колата...ей така за себе си, ама май-ще е по-добре да не си нарушавам душевното спокойствие излишно.

Иначе аз се оправих с парното, дето нещеше да духа. Малкия дявол излезна - смених регулатора т.е. управлението на вентилатора и всичко е 6...сега прави баня в колата.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

В Еуратек по номера ще ти излезе пълната сервизна история - до когато се е водила по официални сервизи. Всичко, което е отразявано излиза  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ванко
Отговорено (Редактирано)

Ето ме отново!
Тези дни ми се появи напрежение във волана и шум...нещо като хъркане или прискърцване.Не мога правилно да го опиша.
Сега видях, че съм на минимума или съвсем малко над минимума.Искам да долея масло, но се притеснявам да не го объркам.
Ако купя оригиналното, което е, мога ли да долея, и може ли да стане проблем, ако не е същото, щото едва ли е сменяно маслото на хидравликата откакто е купуване колата.
Колата е от Италия, модел 2007г, Шкода Супърб 2.0р 140 коня, код на мотора BSS
Мога ли да източа със спринцовка и маркучле старато масло от казанчето, без да отварям пробката и трябва ли после да обезвъздушавам?
Притеснява ме, че мога да не уцеля маслото...пипнах маслото по щеката и стои като безцветно...може би с много лек жълт оттенък.

Редактирано от Ванко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
skodafen

няма проблем да си вземеш каквото и да е по предписание и да долееш,но най-вероятно има теч от рейката,трябва да се прегледа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
sauber

Зелено хидравлично масло. Цвета на капачката на казанчето обикновено оказва маслото ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ванко

Благодаря!

Преди малко с един колега я чухме...аз въртях вътре волана, той на вдигнат капак слушаше.

Каза, че шумът идвал от помпата. Но мисля утре да купя масло и да долея, или направо да посетя сервиз 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
sauber

А как мериш маслото? Защото капачката не трабва да се потопи само, а и да се завие.

Имаш ли кора под мотора? Ако не, метни един кашон отдолу и виж на сутринта дали има следи от някакви течове. Макар че при хидравлилата не е толкова лесно.

Не че е невъзмпжно помпата да е заминала, но има ли вероятност да си втълпяваш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ванко
Отговорено (Редактирано)

Аз бях вътре и въртях волана, колегата беше отвън, вдигна капака и слушаше.

Каза, че шумът идвал от помпата.Не знам какво да кажа повече.Отдолу имам кора.

Не знам дали да не я закарам направо в сервиз, ама тия майстори са едни мошенници...и да няма нищо, ще измислят.Много са малко съвестните майстори вече.Завъртам капачката докрай и тогава гледам, като я отвия и изкарам.Може и да си внушавам, но дори отвътре се чува шум. Аз като не разбирам и могат да си ме качват на черешката колкото искат.Аз знам, какво ще стане, като ида в сервиза!

Майстора ще каже, че не му харесва тоя шум, ще поиска да види помпата и рейката...даже да няма нищо ще каже...ми тва ти е износено, онова ти е скъсано трябва да се сменя и такива като мен им идват дюшеш.

Редактирано от Ванко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ванко

Привет отново!

Преди малко дойде един съсед, който работи в сервиз, погледна маслото и каза, че било червено.
Аз обаче съм му долял от оригиналното за ВАГ групата Пентосин, което е зелено.
Може ли да стане проблем? Трябва ли да се промива системата и да доливам с ново масло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
sauber

Питай него, аз нямам сили да чета и пиша по такива теми вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ванко

На вниманието на цялото братство от Шкодерията - мигаше ми индикатора на подгревните свещи.

Ицо от автоцентър Люси ми я закачи на комп и разчете, че ми свършила течността в резервоара за ДПФ.

Изпрати ме в Еуратек, ама там дърво, майна...искат ми 184лв.за литър, а резервоара ми побира 4л.

Усмихнах им се, станах и си тръгнах. С търсене и питане насам-натам намерих много качествена алтернативна течност, която покрива стандарта на оригинала.Имаше само добри отзиви за нея.

Преди малко си взех доставката - 3л.за 183лв. Не се набутвайте да им пълните алчните гуши на Еуратек.

Появи се, обаче друг проблем, който ми ограби радостта - сега не мога да намеря читав сервиз, който да ми я сложи, защото се извършвало с машина и трябва да се направи препрограмиране.Звъннах на Трансексперт.Момчето се учуди, като му казах, че е сложничко и трябва подходящия софтуер за калибриране.

Според него няма проблем да се отвори резервоара и да се напълни, но момчето отказа да бъде сигурен на 100% докато не прочете техническата х-ка и ми каза да звънна другата седмица, ако не се оправя.Та сега, братя помагайте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

Колега, гугълваш "reset eolys counter skoda vcds"

даже и видеоклип излиза.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ванко
Преди 8 часа, ID A написа:

Колега, гугълваш "reset eolys counter skoda vcds"

даже и видеоклип излиза.

 

 

 

Благодаря много!

Утре след 9ч.съм при Ицо от автоцентър Люси.

Вярвам, че ще се справи.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ванко

Момчета, бях при Ицо от автоцентър Люси.Почна да пълни казанчето и на 2, 2л.преля, което показва, че аз съм имал 1,8л. течност в казанчето.Оказа се, че проблема е в поплавака...просто си е заминал и сега трябва да се сменя с нов.Ицо го закъси да дава индикация, че го има.Не ми излиза грешка, но като закачи колата на компа диагностиката засича грешка в ел.с-сма, трие грешката, но пак излиза.Ясно е, че така няма да стане, щото ще трупа грешки в компа на колата.Затова, ако имате моя проблем първо проверете дали наистина нямате течност или поплавака си е заминал, щото аз се набутах с 200лв.и сега трябва да купувам нов поплавък, който струва горе-долу толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ванко

Момчета, някой знае ли моят Супърб-1 колко литра трансмисионно масло хваща?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ванко

Абе в тоя форум няма жива душа...на море ли сте бе?!

Ще сменям хидравлична помпа!

Някой да помогне със съвет...марка, цена с отстъпка някъде?

Ще се прави при Ицо от автоцентър Люси!

Предполагам не ме съветвате да рециклирам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Andro73
На 28.07.2020 г. at 18:15, Ванко написа:

Абе в тоя форум няма жива душа...на море ли сте бе?!

Ще сменям хидравлична помпа!

Някой да помогне със съвет...марка, цена с отстъпка някъде?

Ще се прави при Ицо от автоцентър Люси!

Предполагам не ме съветвате да рециклирам?

http://fuchs-eu.lubricantadvisor.com/default.aspx?lang=eng&country=bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.