Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Superb 2.0_140 к.с. ПРОБЛЕМИ И РЕШЕНИЯ


Ванко

Recommended Posts

Миналата седмица гледах една дизелова Шкода внос от Швейцария. Пълна сервизна история, ала-бала, сервизна книжка, печати, зелена карта, протокол за пускане в експлоатация - 7км тествана, книжка на радиото - абе пълен комплект. Визитка на представителството, от където е купена. Писах един мейл до представителството - потвърдиха ми километрите. Погледнах в Google - има такава фирма, в съседния град от където ми казаха, че е колата. Всичко точно. По едно време се загледах в кодовете от първата страница на сервизната книжка - ами тя е на бензинова кола. Протокола и той от бензинова кола. В багажника на лепенката - друг код - на дизелова кола.

 

Хайде сега кажете къде е проблема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 116
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Ванко

    39

  • sauber

    19

  • stanley

    9

  • shaft

    7

Най-много писали в темата

Миналата седмица гледах една дизелова Шкода внос от Швейцария. Пълна сервизна история, ала-бала, сервизна книжка, печати, зелена карта, протокол за пускане в експлоатация - 7км тествана, книжка на радиото - абе пълен комплект. Визитка на представителството, от където е купена. Писах един мейл до представителството - потвърдиха ми километрите. Погледнах в Google - има такава фирма, в съседния град от където ми казаха, че е колата. Всичко точно. По едно време се загледах в кодовете от първата страница на сервизната книжка - ами тя е на бензинова кола. Протокола и той от бензинова кола. В багажника на лепенката - друг код - на дизелова кола.

 

Хайде сега кажете къде е проблема. 

В едни сръчни ръчичики на джамбаза. Мазали,клепали здраво. Затова, гледаш в нета, звъниш по обява, самолета и за 2 дена си при колата със все галимациите. Трябва много да се мразиш, за да ходиш до Враца/Монтана/Дупница/Горубляне/Труд за кола. Там всеки втори гараж е на самоук майстор ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте циврили. Който купува кола втора ръка си носи риска.

 

Освен всичко друго масово джамбазите взимат колите от местни дилъри в пакет по 10-20, плащат ги без въобще да са ги виждали.

 

Това е положението, който не му отърва ситуацията да не пазарува, така със сигурност няма да се прецака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така. Като не я знае каква е колата да каже - не я знам - гледай си я и преценявай, а не да ми разправят истории от 1001 нощи.

Сигурно и подправени сервизни книжки им ги дават в Италия - готови напечатани.

За риска на всеки му е ясно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На него работата му е да пробута колата. Статистически доказано е, че хората обичат да ги лъжат. Джамбази са ми споделяли, че е невъзможно да продадеш кола над 250000, ако ще да е бонбон. Това е, хората осъзнават, че колата малко вероятно е на 140000, ама се самонавиват и те така...

 

Ти може и да не му вярваш, ама друг ще повярва. Те с това си вадят хляба, това поведение е на база опит :)

 

Между другото, да сервизни книжки се подправят още в чужбина и километрите връщат там. Те автокъщите там се държат от тъмни балкански субекти.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се за един виц

 

Приятел на автоджамбазин дълго време чакал за кола от него, свестна, перфектна...

Накрая му дошла Хондата CR...и т.н, мечтата му. Сервизна книжка, един собственик, немец, TUV... Видял още като я сваляли от автовоза, недокосната, харесала му и си я запазил.

Отива да си взема на другия ден, гледа километража на 123000км, вика му - Абре, аз нали ти казах да не баРате моята кола, беше си на 250000км. Желаех да са реални километри!

И оня му вика - Ами..., Гошко като дойде с компютъра, докато му кажа... и ги опаТка всичките коли...!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

За София също съм слушал че са мошеници...славата им е подобна, като на тези от Враца и Монтана. 

Автосалоните са мошеници тва е.

Аве не съм съгласен много че са мошеници.По скоро ги виждам като хора притиснати от обстоятелствата, да шмекеруват, за да продават.Клиентите искат да бъдат лъгани.Няма как кола за малко пари да е наред.Просто няма начин!! Клиентите искат да вземат кола за без пари и затова така се получава!

То и при китайците така-Това боклук онова боклук, що го биле направили така в Китай.Ми щото така е поръчан.За малко пари - затова.

Съвсем наскоро в друг известен форум имаше тема някой си търси да купи джип за 5 бона :wacko_2:  че и претенции марка модел да е запазен..Изумих се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте циврили. Който купува кола втора ръка си носи риска.

 

Освен всичко друго масово джамбазите взимат колите от местни дилъри в пакет по 10-20, плащат ги без въобще да са ги виждали.

 

Това е положението, който не му отърва ситуацията да не пазарува, така със сигурност няма да се прецака.

Цецо, ти все нови коли ли си купуваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно обратното. :) Затова и съм наясно със ситуацията и не очаквам чудеса.

 

Странно ми е колко наивно подхождат хората. Имат някакви нереални очаквания, после разочарования, клетви, нерви... Това са автоджамбази, не се надявайте на милост ;) В такава сделка няма как и двете страни да са на кяр.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве не съм съгласен много че са мошеници.По скоро ги виждам като хора притиснати от обстоятелствата, да шмекеруват, за да продават.Клиентите искат да бъдат лъгани.Няма как кола за малко пари да е наред.Просто няма начин!! Клиентите искат да вземат кола за без пари и затова така се получава!

 

Притиснати са от селският си кокошкарски манталитет колега. Sit down, let me tell you a story...По принцип нямам допир много с тия пергиши, но през годините съм се "докосвал" до културата на автотърговеца (за съжаление). Преди около две години исках да купувам А8 D3 фейс. Не съм на зор, цъкам си и чакам "моята". Опаааа, появява се, но опаааа, на Горубляне е. Инак точно каквато искам - сива, 4.2 бензин, с моята представа за красив салон и джанта. 29 000 първа цена. Викам си, че няма да си имам взимане даване с тия бастуни, ама все пак реших да отида да я видя. Колата беше супер както екстериорно, така и интериорно. Мотора работи добре (студен старт, 30 минути търсиха акумулатор да я запалят). И до тук с хубавите неща.

Мишкарство номер 1: На снимките в обявата снимана с транзитни номера, на място такива липсват. Питам дали може да се пробва и къде са й транзитните, получавам отговор "Ма тя няма, ма ние сичките ги снимаме с тия". Ама защо? Ама не знаели и те точно.

Мишкарство номер 2: Цъкам из менюто, отивам да ръчкам нивомата, защото наред с кутията, това е страшното при тая кола. Други драми няма. ТА ДААААА, кур нивомат, кур компресор.

Доразглеждам я хубаво и му правя оферта да ми я даде с 3000 надолу, аз да си рециклирам квото трябва, възглавници, компресори, филми, а-у. Щото не знам какъв е проблема. Може да е възглавница за 400 лв., ама може и да са всичките + компресор. Отделно рискувам, че не съм проверил кутията дали не бие къчове. Тъпунгера изпада в криза, казва ми, че той я бил пуснал видиш ли на загуба, само да се махала. Под 28 000 няма как да ми я даде.

Тегля му една къса, метам се на любимата ми Октавия и аре чаЛ.

Същата тая кочина продължи да се продава до преди 3-4 месеца, като последната цена, която видях беше 17 500. Та така са "притиснати" от обстоятелствата. Прости лешпери, които само измекярстват и чакалът на някой чичка от Долно нанагорнище, дето ще си остави спестяванията при тях за така мечтаната западна кола, нов внос на 6 милиона километра, но здраво напудрена като за "гаражна" на 135 000 км.

Да мрАт теееното маме!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притиснати са от селският си кокошкарски манталитет колега. Sit down, let me tell you a story...

Да мрАт теееното маме!

 Хахаха

Това само потвърждава моята теория :crazy:

Ти кореняк софиянец ли си? или поне роден ли си в София?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Хахаха

Това само потвърждава моята теория :crazy:

Ти кореняк софиянец ли си? или поне роден ли си в София?

 

Има Селяни - много уважавани от мен хора! На тях дължим абсолютно всичко, защото няма какво да папкаме, ако няма Селяни. Това са хора, които се трудят по цял ден, пече ги жегата, вали ги дъжда, духа ги вятъра и т.н. Свободните хора.

 

Има и селяндури - много мразени от мен животни (не хора)! Предполагам, че Сашето искаше да каже следното: "Притиснати са от СЕЛЯНДУРСКИЯ си кокошкарски манталитет колега. Sit down, let me tell you a story..."

 

Убеден съм, че е искал да каже точно това :)

 

В София, софиянци, които уж са родени тук и имат няколко поколения и т.н. - има по-големи СЕЛЯНДУРИ от тези, които са придошли от провинцията, защото си мислят, че са хванали дедо Поп за т'ва... Знаят, явно, как се къпе Поп и до там - за брадата и за оная работа и в реката, като черга.  ;)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горещо препоръчвам да не обръщаме спора на софиянци, несофиянци, селяни и прочее....  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има Селяни - много уважавани от мен хора! На тях дължим абсолютно всичко, защото няма какво да папкаме, ако няма Селяни. Това са хора, които се трудят по цял ден, пече ги жегата, вали ги дъжда, духа ги вятъра и т.н. Свободните хора.

 

Има и селяндури - много мразени от мен животни (не хора)! Предполагам, че Сашето искаше да каже следното: "Притиснати са от СЕЛЯНДУРСКИЯ си кокошкарски манталитет колега. Sit down, let me tell you a story..."

 

 

Ми за мен селски и селяндурски е едно и също. Приел съм ги за нарицателни за тип хора, а не за тип произход на хора. Ако някой е толкова ограничен и съди по това кой от къде идва, мислЪ, че и онзи дето не вярвам в Него да слезе, няма да може да му помогне...

Ако някой има проблем с произхода ми (роден и живял в гр. Ловеч до 2000г.), добре дошъл е да го обсъди с мен, на живо обаче. Друг тип дискусия по темата не приемам :)

 

п.с. - И извинения към колегата, че му оаках темата... :)

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Привет, Момчета!

Имам лош, тежък дъх, като пусна колата да духа топло и да обдухва стъклата.

Какво трябва да направя?

Също така иска да попитам моят Шкодак с какви крушки на късите и дългите е?

Аз съм доволен от осветяването, нямам никакви проблеми с колата, но въпроса ми е дали мога да сложа някви по-силни?

Един колега си сложи някакви крушки на неговия Мерцедес С класа от малките и му прави ден, та и аз да питам дали да слагам някакви по-силни или няма смисъл?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени филръра на купето и направи едно обезпаразитяване на клапите. Провери за влажни стелки и мокети.

За крушките пробвай с Осрам Найтбрейкър. Тия "малките" са ЛЕД и е голяма играчка докато уцелиш нещо читаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра е на 3 месеца, едва ли ще е от него. Аз като я обслужвах колата смених и всите филтърчета.

За крушките искам да сложа възможно най-силното и най-качественото, но да си струва т.е. да има осезаемо разлика.

Тия клапи как се обезпаразитяват?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз купе филтър сменям на 3-4 месеца, макс! В Пловдив да имаш още 1-2 месеца гратис, не повече.

Стенли доста добре ти е казал какво трябва да свършиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъж завъдени гадините, смяната на филтъра не помага особенно. Обезпаразитяването също има кратък ефект, за съжаление.

 

Единственото работещо решение е разглобяване и основно почистване, но първо е ужасно трудоемко, и второ най-често сглабянето никога не е като в завода, почват скърцания и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра е на 3 месеца, едва ли ще е от него. Аз като я обслужвах колата смених и всите филтърчета.

За крушките искам да сложа възможно най-силното и най-качественото, но да си струва т.е. да има осезаемо разлика.

Тия клапи как се обезпаразитяват?

 За крушките, честно казано ако фаровете са с нагорели челни стъкла или запрашени вътре - само смяна на крушки нямам да даде очакваната разлика. Също така може и самия рефлектор да е за освежаване. 

Относно силата на фаровете са доста факторите, които оказват влияние. Също така дали са регулирани и т.н.

 

За дезинфекцията - на пазара има най-различни спрейчета за освежаване и дезинфекция на климатичната инсталация. Някои се пръска директно в клапите с тънко маркуче, а други се изпръскват в купето и се чака да минат от самата ре-циркулация през тръбите и да утрепят гадините. Тежкия дъх от инсталацията поне за мен е признак на влага някъде по инсталацията. Аз пуснах едно такова за освежаване, миналата седмица, без да имам оплаквания от лоша миризма.

Това, което обаче се сещам в момента е, че аутостийм клиин предлагат дезинфекция с пара - не знам до колко е полезно и дълготрайно, но не пречи да се пробва.

 

За диодите- трябва да вземеш нещо, което вече е е пробвано на същия модел кола и не дават грешки. Аз лично не се сещам, някои в този форум да се е похвалил успешно да внедри диоди в Суперб 1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, Стенли!

Нямам никакви оплаквания към този момент, но аз колата съм я купил Май месец и досега съм навъртял малко над 2 000км, така че не мога и да кажа кой знае колко, но до към този момент нямам никакви проблеми с колата.

Светлините са ми добре...просто исках да ги подсиля.

Колкото до миризмата, дали не изспуска фреон?

Предполагам, че климатичната инсталация има нужда да й се направи една качествена профилактика, щото лятоска като пусках климатика, и както си духаше слабичко имаше моменти, когато сякаш системата се продухваше и потокът се усилваше...усещах го по шума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фреона не мирише. Миришат културите от плесени, които се завъждат върху радиаторчето. Когато климатика работи в горещо време, питата е студена. Като загасиш мотора, в горещо време, поради голямата температурна разлика и липсата на въздушен поток се образува конденз, които е добра среда за въдене на гадинките.

 

Затова на доста места препоръчват, когато си карал на климатик, да не гасиш веднага колата, а да оставиш духалките включени известно време със спрян компресор. Или ако бързаш, направо го пускаш на жега да подуха, за да стопли питата и да няма конденз. Редовната смяна на филтъра също е важна.

Това обаче са превантивни мерки и не помагат, когато гадините вече са завъдени. Общо взето проблема е масов при колите втора ръка...

 

Аз съм пробвал разни отрови... ефекта е временен. Може би с няколко процедури ще стане, ама все си мисля, че тия отрови ако са достатъчно силни за да трепат гадините, не са безвредни и за хората...

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще й се направи една пълна профилактика стига само да намеря качествен сервиз за това, щото съм много недоверчив.

А дали мога да й сложа печка? Един съсед си купи един Голф 4 и има вградена заводска печка за колата, а моят Шкодак е 2007г и няма такова чудо...та си мисля дали мога да й сложа печка, и ако да, къде ги монтират качествено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще й се направи една пълна профилактика стига само да намеря качествен сервиз за това, щото съм много недоверчив.

А дали мога да й сложа печка? Един съсед си купи един Голф 4 и има вградена заводска печка за колата, а моят Шкодак е 2007г и няма такова чудо...та си мисля дали мога да й сложа печка, и ако да, къде ги монтират качествено?

Вариантите са Еберщрахер и Вебасто. Голяма разправия е и не те съветвам да се вкарваш в това приключение. Мой приятел купи Опел Омега с фабрично вградена такава печка, която по едно време се развали - наби един куп пари в ремонти и все още печката не работи като хората.

 

Това е екстра, която няма общо с годината на производство, а по -скоро с нивото на оборудване и пазара, за който е предназначен автомобила.

Мой съсед има Мерцедес 1976 с пълен ел.пакет и двузонов климатроник, а в момента се продават чисто нови автомобили без климатик дори, така че годината няма пряко отношение към екстрите.

Наскоро четох че за Пасат 6 искат 3000лв само за онтаж в оторизиран сервиз на Вебасто, ти си прецени дали си заслужава. По-добре си вземи една подложка за седалките с нагряване за зимните месеци. Скоро ще пуснат в Лидъл по 40-50лв са с 2 години гаранция. Пробваш я и като не ти хареса връщаш. Нищо не губиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.