Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Superb 2.0_140 к.с. ПРОБЛЕМИ И РЕШЕНИЯ


Ванко

Recommended Posts

Бааа... Верно... Интересно... Не знаех за това чудо на техниката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 116
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Ванко

    39

  • sauber

    19

  • stanley

    9

  • shaft

    7

Най-много писали в темата

Предполагам, че моята единичка модел 2007г. 2000куб. 140 коня е с обикновен/прост ДПФ?

Нали не трябва да наливам такава течност? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.03.2019 г. at 14:41, shaft написа:

Мда, яко са го метнали, човека... Освен, ако колата не е 2007, а е 2017-та.  нещо друго са правили, вероятно на кола 2007-ма година...  Резервната гума е в багажника, нали? Няма какво да се сипва в багажника, около и под багажника - или поне не се сещам...  :)

 

Човек се учи доде е жив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.03.2019 г. at 14:41, shaft написа:

Мда, яко са го метнали, човека... Освен, ако колата не е 2007, а е 2017-та.  нещо друго са правили, вероятно на кола 2007-ма година...  Резервната гума е в багажника, нали? Няма какво да се сипва в багажника, около и под багажника - или поне не се сещам...  :)

 

Човек се учи доде е жив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, cuca7 написа:

Човек се учи доде е жив.

Мда... Понеже adBlue се появи близките години, пък машината е 2007...беше много странно. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Здравейте, Момчета!

Предстои ми смяна на масло и филтри.

Какво масло ще ми препоръчате?

Майсторът ми беше сложил Шампион (Ицо от Люси).

Не пипа грам масло...поне Шампиончето.

Сега, обаче се чудя дали пак да заложа на него или на друга марка.

Препоръчаха ми масло на Fluchs.Мисля да го пробвам, поне няма ментета на него.

Кастрол неща, щото е преработено в заводите в Гърция и го изнасят за източна Европа.

Няма оригинален Кастрол в България!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До " @Ванко " - От както Шефа Ми си купи Чисто Ново "Porsche 911" и му казаха да сипва само "Mobil", лично аз започнах да използвам такова и мисля, че е добро. Иначе и друга марка да е - важното е да е Оригинално и да отговаря на Спецификацийте на конкретната марка/модел..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, zloQQ написа:

Е, ако маслото с което караш е ОК - защо ще сменяш марката?

Иска ми се нещо по-добро да сложа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз, не бих сменил нещо от което съм доволен и колата също е ОК. При мен, на 2.0 CR сипвам 4-5 смени Ravenol VMP 5W30 и съм доста доволен. Истинска синтетика! За коли с DPF. Колата е тиха дори при старт на -25. Дават го да покрива широк температурен диапазон в който да запазва добрите си мазителни качества. Няма ментаци също. За напред - ще си карам с него. http://shop.grid-trade.com/ravenol-vollsynthetisches-multiol-protect-vmp-sae-5w-30-motorno-maslo-5-litra-cena-acea-a3-b4-c3-api-sm-cf-4-vw-504-00-507-00mb-229-51-bmw-longlife-04.html

От тук си поръчвах няколко пъти, а сега гледам, че е на още по-добра цена. Успех!

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, zloQQ написа:

Лично аз, не бих сменил нещо от което съм доволен и колата също е ОК. При мен, на 2.0 CR сипвам 4-5 смени Ravenol VMP 5W30 и съм доста доволен. Истинска синтетика! За коли с DPF. Колата е тиха дори при старт на -25. Дават го да покрива широк температурен диапазон в който да запазва добрите си мазителни качества. Няма ментаци също. За напред - ще си карам с него. http://shop.grid-trade.com/ravenol-vollsynthetisches-multiol-protect-vmp-sae-5w-30-motorno-maslo-5-litra-cena-acea-a3-b4-c3-api-sm-cf-4-vw-504-00-507-00mb-229-51-bmw-longlife-04.html

От тук си поръчвах няколко пъти, а сега гледам, че е на още по-добра цена. Успех!

Благодаря за предложението!

Тъкмо се зарадвах, ама видях, че не покрива стандарт 505.01 което е за коли с ДПФ.Страх. ме да слагам масло, което не покрива тоя стандарт.

Редактирано от Ванко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 49 минути, Ванко написа:

ама видях, че не покрива стандарт 505.01 което е за коли с ДПФ

 

"Това масло спомага за увеличаване живота на DPF(филтър за твърди частици) и TWC (три компонентен катализатор)". Това е цитат от описанието, така че според мен е ОК 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т’ва точно покрива чудесно DPF-a. Освен т’ва е и пълна синтетика - ама истинската. Ето ги  w/audi номерата - G 052 195 M2, G 052 195 M4 - описани са най-отдолу в линка. Сега, да не си помислиш, че съм агент и искам да облажа (всякакви хора има). Колата ми я взех на 170К, в момента е на ~210К. До покупката ѝ от мен (втори собственик съм), маслото е сменяно през ~30К - демек LL - Long Life цикъл. Аз сменям през около 10К - сега ще ми е 5-а смяна значи. Лампа на DPF-a не съм видял да светва! Регенерира си, работи си, не е задръстен дори.

Препоръчвам го, защото преди да избера на кое да се спра, бая почетох и изгледах тестове, клипчета и прочее. Amsoil и Ravenol ми се сториха най-най- и понеже преди 2 години и половина нямаше от къде да взема Amsoil - подкарат Ravenol-a. И до сега съм доволен. Както писах, случвало ми се е на -25 да бъда няколко дни - колата при запалване беше доста тиха. Карал съм я и малко по-сериозно - държи доста ниска температура също, спрямо други масла. 
Между другото, Fluchs също се радва на добри отзиви, но за него не съм гледал тестове. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, благодаря!

Кой е официалния представител на Равенола за България? 

На дистрибутори не вярвам...искам да си го поръчам от сайта на официалния представител у нас.

Аз карам с 5в40. Вчера като разглеждах Фукса на техния сайт си написах модела, годините, мотора, конете и ми даде 5в30.Майсторът от Люсито ми сложи 5в40

 

Редактирано от Ванко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези от линка са официалния вносител. Всички купуват от тях :) Грид ЕООД. Освен маслата за мен съм взимал и за други приятели - винаги са точни, звънят за потвърждаване на поръчката и на следващия ден, нещата са при мен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте, Момчета!
За много години! Живи, здрави и безаварийно каране!
Да не отварям нова тема, надявам се колегата да няма нищо против да ползвам неговата.
Имам питанка-сега ще ходя да сменям масло и филтри, как се занулява и настройва сервизния интервал...с бутонките на таблото или само с ВАГ диагностика и компютър?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, нямам парно...не иска да духа.

Сменям всички режими, намалям и увеличавам вентилатори и температурата, но никак не иска да тръгне да духа...нито студена, нито загрята.

В Пловдив, къде могат да ми обърнат внимание....препоръки към някой?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, Ванко написа:

Здравейте, Момчета!
За много години! Живи, здрави и безаварийно каране!
Да не отварям нова тема, надявам се колегата да няма нищо против да ползвам неговата.
Имам питанка-сега ще ходя да сменям масло и филтри, как се занулява и настройва сервизния интервал...с бутонките на таблото или само с ВАГ диагностика и компютър?

 

Напиши в youtube how to reset service interval skoda

 

преди 58 минути, Ванко написа:

Момчета, нямам парно...не иска да духа.

Сменям всички режими, намалям и увеличавам вентилатори и температурата, но никак не иска да тръгне да духа...нито студена, нито загрята.

В Пловдив, къде могат да ми обърнат внимание....препоръки към някой?

 

Оправи ли проблема, за който беше писал преди време? Със спукан/запушен радиатор на парното, който имаше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sauber, оправих го....тогава се разминах с машинно промиване, но се набутах за радиатор парно 150лв който не мога и да продам...така си отлежава.

Просто неще да духа, като запаля колата...нито студена, нито загрята. Явно вентилаторчето, което командва клапите е заминало.

Някой да ме посъветва за майстор или сервиз в Пловдив, дето да не лъжат, щото са страшни мошеници по тези сервизи. Може да се окаже някаква връзка, те ти казват моторче и те товарят яко.

Затова обичам да работя с препоръки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз разбрах, че не духа топло, а не че не духа въобще. Ако си климатроник, пробвай това - 

 Може да покаже грешката и да прочетеш в нета какво точно е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, Благодаря, Sauber!

Проблема е в регулатора...дал съм го за рециклаж да видим утре, колко ще ме сурвака.

 

Много ти благодаря за съдействието!

Утре ще кажа и цена и след монтажа ще пиша за отзиви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Момчета, знаете ли някой фрий сайт, където мога да си проверя колата по вин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Тия проверки по vin са абсолютен ташак. Какво искаш да проверяваш? Можеш да направиш проверката в Еура Тек, но там данни ще има до последното влизане в официален сервиз. Което може да е било преди 2 години, може да е било преди 10...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.