Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgtransexpert

Recommended Posts

Zhivko Dimitrov

 Здравейте, 

 Възнамерявам да си закупя Октавия 2 RS 2011-2012г. 2.0 TDI 170к.с. с механична кутия. Моля за съвети относно слабости и проблемни места на модела. На какво да обърна внимание? Благодаря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bega4kata

Здрави са.

Егр само прави проблеми. Сменяш го. Цифра е, но вс.друго е ток при този мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bega4kata

Обърни внимание на стойности на дюзите КОГАТО Е СТУДЕНА!

Смени масло в кутията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zhivko Dimitrov

Благодаря за инфото!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zhivko Dimitrov

Обърни внимание на стойности на дюзите КОГАТО Е СТУДЕНА!

Смени масло в кут

 

Обърни внимание на стойности на дюзите КОГАТО Е СТУДЕНА!

Смени масло в кутията.

Имаш ли на представа, км изкарват дюзите? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bega4kata

Много различно е.Има на 100 000 с приключили,има и на 500х.с добри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

След старите TDI, CR май са най-читавите. Турбото слушаш - да не свири, и пробваш от 1600-1700 об/мин на 4-а предавка за съединителя. Дюзите трябва да са около “0”. Граничните стойности са -2 до +2 (-0.5 +0.5 е чудно!). Тя на диагностиката ще си каже ако има нещо. Пускай линкове към колите, които гледаш, може някой преди теб да е обикалял и да каже к’во-що. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
piccinini

Гледах обявите и за дизелови, но сякаш нищо не ми хвана окото на пръв поглед. Това разбира се, не означава, че няма, аз определено не съм експерт:) Наистина ако някой има инфо за определени обяви, нека сподели. Ако изпадне някоя читава тди, може и аз да се замисля:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zhivko Dimitrov
Отговорено (Редактирано)

След старите TDI, CR май са най-читавите. Турбото слушаш - да не свири, и пробваш от 1600-1700 об/мин на 4-а предавка за съединителя. Дюзите трябва да са около “0”. Граничните стойности са -2 до +2 (-0.5 +0.5 е чудно!). Тя на диагностиката ще си каже ако има нещо. Пускай линкове към колите, които гледаш, може някой преди теб да е обикалял и да каже к’во-що. Успех!

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11525086705398414&slink=7286jj. Тази ми е хванала окото.  А  за теста на 4-та предавка от ниски обороти който казваш, предполагам трябва да няма придръпвания и боксуване? 

Редактирано от Zhivko Dimitrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Kograman

17к за Октавия 2010г? С пазарлък за 20к ще вземеш Супърб, 2012, 4х4 170 к.с, на по-малко км. Има един който стои на 21300 небесно син цвят в мобилето. С парите на капака и сладки приказки,ще се разберете. Карах абсолютно същият, страхотна кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11525086705398414&slink=7286jj. Тази ми е хванала окото. А за теста на 4-та предавка от ниски обороти който казваш, предполагам трябва да няма придръпвания и боксуване?

Точно! Трябва да развърта под 2000 об/мин (дори от към 1800). С номера е, та ще можеш да я пробваш и да я закачиш на VAG-COM след т’ва, за да видиш има ли записани грешки. Може да се обърнеш за малко помощ към Pepino (Петър) - http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47766-pepino-racing-team/page-13&do=findComment&comment=430841

Предполагам, може да се разберете да му я закараш, когато правиш оглед да я види и той. На мен ми помогна с избора на точно такъв автомобил. На брат’чед ми също при огледи и покупка на едно Ауди.

Сумата наистина е малко нагоре, но може да се спазариш с парите в ръка. Иначе, наистина има Супърби, но лично аз пасувах, че ми е излишно голям. Октавия комби ми е напълно достатъчна за момента, а като се знам - и за напред ще е.

Дръж ни в течение и... Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Георги Г.

Целта на теста на 4та от ниски обороти и газ е да усетиш дали има вибрации от маховика. Друг тест е на място подаваш газ до 1500-1700 об. и си махаш рязко крака от газта. При закротване на тихите ще претропа ако си е заминал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bega4kata

Че какво му е по хубавото на Суперб 2 170 4х4,от на Октавията.

Гори и не върви като Октито. Не е и така красив като ок2 рс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Kograman

По-качествени материали в купето, по-добра шумоизолация,повече комфорт и пространство в купето, 4х4, за вървенето е спорно. Отвсякъде Супърба е повече. Друг е въпроса, ако не ти трябва чак толкова голяма кола,ама е спорно, Октавия комби не е малка, също. Отделно, Октавията във всякакви версии си остава Октавия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bega4kata
Отговорено (Редактирано)

Вървенето е спорно ли?

Суперба няма да върви изобщо, а Октавията ще лети.

Редактирано от bega4kata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zhivko Dimitrov

17к за Октавия 2010г? С пазарлък за 20к ще вземеш Супърб, 2012, 4х4 170 к.с, на по-малко км. Има един който стои на 21300 небесно син цвят в мобилето. С парите на капака и сладки приказки,ще се разберете. Карах абсолютно същият, страхотна кола!

Определено няма да дам 17000 хил. 

 

Точно! Трябва да развърта под 2000 об/мин (дори от към 1800). С номера е, та ще можеш да я пробваш и да я закачиш на VAG-COM след т’ва, за да видиш има ли записани грешки. Може да се обърнеш за малко помощ към Pepino (Петър) - http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47766-pepino-racing-team/page-13&do=findComment&comment=430841

Предполагам, може да се разберете да му я закараш, когато правиш оглед да я види и той. На мен ми помогна с избора на точно такъв автомобил. На брат’чед ми също при огледи и покупка на едно Ауди.

Сумата наистина е малко нагоре, но може да се спазариш с парите в ръка. Иначе, наистина има Супърби, но лично аз пасувах, че ми е излишно голям. Октавия комби ми е напълно достатъчна за момента, а като се знам - и за напред ще е.

Дръж ни в течение и... Успех!

 

Точно! Трябва да развърта под 2000 об/мин (дори от към 1800). С номера е, та ще можеш да я пробваш и да я закачиш на VAG-COM след т’ва, за да видиш има ли записани грешки. Може да се обърнеш за малко помощ към Pepino (Петър) - http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47766-pepino-racing-team/page-13&do=findComment&comment=430841

Предполагам, може да се разберете да му я закараш, когато правиш оглед да я види и той. На мен ми помогна с избора на точно такъв автомобил. На брат’чед ми също при огледи и покупка на едно Ауди.

Сумата наистина е малко нагоре, но може да се спазариш с парите в ръка. Иначе, наистина има Супърби, но лично аз пасувах, че ми е излишно голям. Октавия комби ми е напълно достатъчна за момента, а като се знам - и за напред ще е.

Дръж ни в течение и... Успех!

Ще я проверя в по VIN какво ще излезе в Еура  Тек. Но 17 000 и не мен ми се виждат множко. Била закупена нова от Бг. Със сервизна история. На тази Октавиа Визията ми допада повече. Благодаря за инфото. Ще ви държа в течение. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zhivko Dimitrov
Отговорено (Редактирано)

Проверих Октавията от обявата във Еура Тек. Пълна измама. Изобщо не е купувана от Бг,  а от Италия, 2015 е била на 190 000км, след това няма история. Ще продължавам да търся. Пък и цените на Октавия 3 RS ще започнат да намаляват докато намеря нещо читаво. ;-) Може да се замисля да поизчакам. :-)

Редактирано от Zhivko Dimitrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
piccinini

Проверих Октавията от обявата във Еура Тек. Пълна измама. Изобщо не е купувана от Бг,  а от Италия, 2015 е била на 190 000км, след това няма история. Ще продължавам да търся. Пък и цените на Октавия 3 RS ще започнат да намаляват докато намеря нещо читаво. ;-)

Здрасти колега, точно пишех пост да провериш защо номера е по-нов, тоест защо е сменян. Има вероятност да е като моя случай със свалени табели от КАТ, но добре, че си хванал измамата. Сложно е с намирането на кола втора ръка, която да бъде читава и според мен човек трябва да приготви повече пари от средните за пазара за даден модел. В случая е било така, но уви. Нищо, не се предавай, търси и ще излезе. Мисля, че цените на О3 рс читави в скоро време няма да паднат под 25000лв няма да паднат, но никога нищо не се знае :)

Успех с търсенето 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zhivko Dimitrov

Здрасти колега, точно пишех пост да провериш защо номера е по-нов, тоест защо е сменян. Има вероятност да е като моя случай със свалени табели от КАТ, но добре, че си хванал измамата. Сложно е с намирането на кола втора ръка, която да бъде читава и според мен човек трябва да приготви повече пари от средните за пазара за даден модел. В случая е било така, но уви. Нищо, не се предавай, търси и ще излезе. Мисля, че цените на О3 рс читави в скоро време няма да паднат под 25000лв няма да паднат, но никога нищо не се знае :)

Успех с търсенето 

Моето мнение също е,че ако искаш да си закупиш запазен автомобил, трябва да платиш над средната цена за пазара. Вероятно си прав за цената на О3 РС, но една от силните ми страни е търпението. 10 хил лв. за О3 не са малко, но не са и непостижими. Там едно рамо могат да ударят различни източници на финансиране. :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
simichoil

Мислех да пусна за продажба моята кола - но като гледам какви са коментарите тук - май няма смисъл да го правя. Логиката "17к за Октавия 2010г" - ми е меко казано странна. Явно се гледат само : 

 - година на производство

 - модел кола

 

Моята мислех да я пусна за доста повече. 

Колеги - всичко зависи от колата. Ми дайте едни 15к за Октавия РС дизел - и дайте след това още едни 4-5 за да я направите както трябва - и пак ще станат едни 20 000 лв. 

По тази логика аз моята на колко да я пусна ? на 83к км - реални. Първи и единствен собственик, без удари. Пазена изключително много, с много екстри - и допълнителни слагани неща. С нови гуми - на няма 2 месеца, с нови накладки, масла и всичко прегледано и ревизирано. Перфектен външен вид и салон - никога не е пушено вътре. Винаги е била гаражна - пазена и глезена кола. 

И по вашата логика - дай понеже е октавия 2011 - да и искам 15к ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Цецо75
Отговорено (Редактирано)

За продавача цената винаги е ниска, за купувача винаги е висока. Освен всичко друго пазарните виждания на човек, който купува нови коли и такъв, който купува основно втора ръка са тотално различни

 

Аз лично за 2010 година Октавия и 17к не бих дал. Лично за мен на 8-та си година, такава кола не трябва да струва повече от 30% от началната си стойност. И то ако е идеална (според мойте си критерии). 50% от цената бих платил до 3тата, максимум 4тата година. Ти естествено ще имаш друго виждане, защото си дал за нея един куфар пари като нова, грижил си се добре, набутал си още една торба пари... Да ама това си е твое решение... Човек, който купува коли втора ръка по презумпция мисли прагматично и няма как да оцени това, което ти си вложил.

 

Но едва ли има смисъл да се започва подобна дискусия. Както казах, всичко е според камбанарията, от където гледаш.

Редактирано от Цецо75

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
piccinini

Мислех да пусна за продажба моята кола - но като гледам какви са коментарите тук - май няма смисъл да го правя. Логиката "17к за Октавия 2010г" - ми е меко казано странна. Явно се гледат само : 

 - година на производство

 - модел кола

 

Моята мислех да я пусна за доста повече. 

Колеги - всичко зависи от колата. Ми дайте едни 15к за Октавия РС дизел - и дайте след това още едни 4-5 за да я направите както трябва - и пак ще станат едни 20 000 лв. 

По тази логика аз моята на колко да я пусна ? на 83к км - реални. Първи и единствен собственик, без удари. Пазена изключително много, с много екстри - и допълнителни слагани неща. С нови гуми - на няма 2 месеца, с нови накладки, масла и всичко прегледано и ревизирано. Перфектен външен вид и салон - никога не е пушено вътре. Винаги е била гаражна - пазена и глезена кола. 

И по вашата логика - дай понеже е октавия 2011 - да и искам 15к ? 

 

Колегата принципно е прав, не бива да се гледа само годината на производство. Много по-важно е състоянието, в което се намира автомобила, начина на обслужване, наличие на летни, зимни гуми и тн. От друга страна обаче, всеки би трябвало да е наясно, че от една кола, човек винаги ще е на загуба - никога не можеш да си върнеш парите вложени в нея, няма значение дали става въпрос за афтър маркет оборудване или заводско такова. Така че цената е такава, при която продавач и купувач се разберат за сделка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
prosatanos

Всичко е въпрос на търсене и предлагане.

Обаче да твърдиш, че тези които купуват 2ра ръка прагматични, а тези с новите автомобили са ирационални ми се вижда малко прекалено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
legaltk

Има и изключения от правилото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Цецо75
Отговорено (Редактирано)

Всичко е въпрос на търсене и предлагане.

Обаче да твърдиш, че тези които купуват 2ра ръка прагматични, а тези с новите автомобили са ирационални ми се вижда малко прекалено.

 

Не. Имах предвид момента на продажба на колата. Доста често този дето я е купил нова му е много трудно да приеме факта, че на 5-тата и година тая кола вече не струва и половината от това, което е "инвестирал". Т.е. за 5 години е загубил едни 20-30 000 (примерно). Защото има и по-страшни случаи, когато например си взел някой от неуспешните модели с лоша слава (има и такива Шкоди) и след изтичане на гаранцията, тая кола е на практика непродаваема. Когато купуваш нова кола, трябва да си наясно, че набутваш пари в едно желязо, което бързо се обезценява. Това не важи само в случая, когато колата вади пари. Всичко противно на тази логика е ирационално мислене.

 

Обратно, този който я купува, търси оптимума за парите, които дава. Естествено винаги има риск. Това е кола втора ръка. Но като цяло купувачите втора ръка са настроени априори да търсят оптимума между цена и качество. От тази гледна точка казвам, че мислят прагматично. Нещо повече, купувача втора ръка още в момента на сделката мисли и за колко ще продаде след време тази кола. За да е наясно горе долу какви ще са му загубите. Едни 5 хиляди (примерно) и той е готов да ги поеме. Това купувачите на нови коли, много рядко правят. Няма и как, защото купувайки я нова, не знаеш каква ще и е "славата" след 5 години. Както казах, има и кофти модели, при които загубите надхвърлят с доста 50-те %.

Редактирано от Цецо75

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.