Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Всесезонни гуми.


Recommended Posts

преди 1 минута, joro-120L написа:

Пепи, аз мисля, че тези 0.2 не са в повече, а реалната норма за налягане. Лятото дават толеранс, заради загряването на гумата при пътуване и от там, повишаване на вътр. налягане. Почти е като написаното от теб.

Може. Просто отчитам, че специално си пише помпането и меренето да става при студени гуми. А зимата те ще са доста по-студени от лятото...

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    14

  • Октавий

    7

  • The Best Forman

    6

  • sauber

    6

преди 41 минути, PRR написа:

Но, както правилно си отбелязал

всичко съм отбелязал, предвидил и уточнил в послеписа.

 

преди 41 минути, PRR написа:

Жоре, звиси. Ако е много по ниско средата на гумата престава да контактува, с необходимото налягане, с пътя и сцеплението пак пада.

 

Преди 1 час, joro-120L написа:

спускане на гумите под предписаното налягане в допустими граници

Тук вече водачът си преценя с колко. Аз го правя на око. Не мога да кажа на манометър колко е.

 

преди 41 минути, PRR написа:

Освен това стабилността много страда, защото гумата почва да се усуква, поради прекаленото "смачкване". 

 

Преди 1 час, joro-120L написа:

може да повиши проходимостта и да се излезе от ситуация, закъсване.

Само за момента се спускат. И то на водещите, двигателните колела. Не трябва да се кара така. Дадох пример, за да си обоснова твърдението.

 

преди 41 минути, PRR написа:

Не случайно военните машини имат реглаж на налягането в гумите от купето ;) 

На мен ли го казваш това. ?

Манометъра за гумите на таблото е с атм. при различните терени, кал, блато, пясък, сняг .....

 

от ЗиЛ 131

 

03293.jpg.4d3cbad53001a91e1156e3a0c2be26b5.jpg

 

 

 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

 

 

от ЗиЛ 131

 

03293.jpg.4d3cbad53001a91e1156e3a0c2be26b5.jpg

 

 

 

 

Е, Жоре, върна ме в казармата с този манометър от ЗиЛ 131. Ползвал съм системата в заснежени и кални терени, прекарвали сме машината и под вода (беше подготвена за водни препятствия). Интересно и весело беше за мен! Супер кеф!

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връщайки се леко към темата за всесезонните гуми... ако приемем, че италианската инженерна мисъл основателно задава +0.2 налягане, излиза, че едни и същи гуми (всесезонните) лете и зиме трябва да се карат с различно налягане, т.е. определящи са условията, а не гумите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги карам на едно и също налягане и зимни и летни. Изобщо не е проблем това. Хванах разговора отнякъде, че се търси логично обяснение за разликата от 0.2 зиме-лете и се пробвах да си дам мнението по въпроса защо е така. Изобщо не му обръщам внимание на това. Даже сега разбрах, че има разлики.

Държа ги на 2.6 и предни и задни. С 18ки съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.