Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Помощ при закупуване на суперб конкретна обява


karabass

Recommended Posts

Сашо, моя номер също е изправян след като леко ударих друга кола. Не са се отваряли възглавници, бронята беше здрава, но номера беше на фльонга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тройка на цената на двойка фейс - Sounds good, doesn't work

 

п.с. - Тази автокуща държи цени МНОГО под пазарните. Никога не съм гледал тяхна кола, ама нещо ми е странно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес гледах колата. Оказа се служебна на Аутотехника. Обслужвали са я през 30 000 км. Има много забележки отвън( ожулена задна броня, подпирана отпред, ожулена предна колконка в ляво до предното стъкло, на лявото странично огледало боята олюпена брутално и бая още забележки по боята). Вътре мръсно непочистено разливани кафета или някакви сокчета на задната седалка. Салона си е за пране. На въпроса реални ли са километрите ми казаха "Ние километри не връщаме" гледай и преценявай. Волана беше поизтрит повече от кола на 100 хил. км. Капачето на пепелника не се затваря. Ниво на оборудване задоволително ама двигателя малко муден за това купе според мен, а не съм от състезателите. Казаха че са сменени тампони, че тропала при движение, но не беше отразено никъде. И при обратен нещо ми изтропа зад скоростната кутия. И за капак цената не се коментира...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и няма каско, ГО и не можаха да ми отговорят дали е минавана за ъпдейт с еко софтуер. Мисля си че цената е висока. Дето казва колегата Цецо доста над горната граница...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе за тая цена трябва да е идеална. Иначе няма смисъл. Километрите може и да са толкова, ама има и друго - 100 000 на служебна по БГ улиците, особенно ако са мърлячи, ще види такъв зор, какъвто италианец не може да и причини за 300 000.

 

Заеби я.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кентавър изкупуват веднага автомобили на 80% от пазарната цена, т.е отваряш мобиле намираш марка, модел, година (горе долу оборудване и състояние) - гледаш най- ниската цена и слагаш 80% от нея. Така получаваш колко можеш да изкараш веднага ако си на зор да махнеш колата. Като цяло голяма част от колите са били изкупени от хора бързащи да разкаран някаква кола - дали са били на зор за пари или заради предстоящ голям ремонт/обслужване - само те си знаят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 години по-късно...

Здравейте,

 

От доста време се оглеждам за такъв автомобил.Попрочетох за бензин и дизел и нещата клонят към дизел .Наясно съм ,че всичко в някаква степен е субективно ,но

 

тази обява ми е в полезрението от известно време.

 

Питането ми е от към мотор какви проблеми може да се очаква.

 

Съединителят болка ли е или голяма такава от към кинти.

 

Има ли майстори който са наясно с такъв автомобил/за София става въпрос/,че това е бих казал половината от проблемите.

 

За конкретният автомобил какво Ви е мнението /въпреки калпавите снимки/.

 

Като екстри как е конкретният

 

Кола от Словения +-че от там незнам какво да очаквам.

 

Всякакви насоки и коментари биха ми били от полза.

 

Бъдете здрави.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.cars.bg/offer/64e4e4d8790f123ea9007222

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, santa123 написа:

За тези пари по добре гледай Октавия! Суперб от 30 нагоре!

Казваш капана е голям при тази.

Октавия ама пусто ми е тясна  над 2м. съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една Супер Би двойка на колега:

 

https://m.mobile.bg/details/11686120341739174

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, amg написа:

Като агрегати окачване мотори аналогични ли са   2ката и 3ката.

За окачване не мога да дам мнение. Не мисля, че е решаващо.

дизел:

Зката е 150 и 190 к.с. нямам мнение.

2ката - 2.0см3 140 и 170 к.с. доказани мотори, достатъчни като мощност и икономични.  За предпочитане след 2010г. Има информация в нета за двигателите на С2 и С3.

С2 - 1.8 бензиновите мотори са проблемни. Разход на масло и скъп ремонт.

Дизел - наличие на ДПФ, запушване, може и да е отстранен, с оглед годините и пробега на автомобила.

Това е съвсем накратко. Може да имам пропуски.

Желателно е да се търси автомобил от първи/втори собственик, от Еуратек и със сервизна история.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6.10.2023 г. at 21:22, РусенскоВарено написа:

Една Супер Би двойка на колега:

 

https://m.mobile.bg/details/11686120341739174

 

 

Това 4х4 доколко усложнява нещата като подръжка и на какъв принцип е тук -постоянно включено,автоматично или ръчно се активира.

Като цяло съм на принципа по -просто по-малко боли глава.

Този екземпляр на теория хваща око ,но от опит ще ми е нужно комби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6.10.2023 г. at 21:45, joro-120L написа:

За окачване не мога да дам мнение. Не мисля, че е решаващо.

дизел:

Зката е 150 и 190 к.с. нямам мнение.

2ката - 2.0см3 140 и 170 к.с. доказани мотори, достатъчни като мощност и икономични.  За предпочитане след 2010г. Има информация в нета за двигателите на С2 и С3.

С2 - 1.8 бензиновите мотори са проблемни. Разход на масло и скъп ремонт.

Дизел - наличие на ДПФ, запушване, може и да е отстранен, с оглед годините и пробега на автомобила.

Това е съвсем накратко. Може да имам пропуски.

Желателно е да се търси автомобил от първи/втори собственик, от Еуратек и със сервизна история.

За бензина разбрах ,че доста повече проблеми и да те подминат е малка вероятността.

За доказана история от 1/2 собственик е така ,но и разбираемо цените са други въпреки ,че всичко е въпрос на договорки.

Има дизел 105к.с. той как е като надеждност и справя ли се с тонажа.

Никога не съм бил състезател ,но примерно при изпреварване може ли да дръпне ако се наложи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, amg написа:

Това 4х4 доколко усложнява нещата като подръжка и на какъв принцип е тук -постоянно включено,автоматично или ръчно се активира.

Като цяло съм на принципа по -просто по-малко боли глава.

Този екземпляр на теория хваща око ,но от опит ще ми е нужно комби.

Колегата е купувал колата от Еуратек и е първи собственик, пази пълна и подробна сервизна история на автомобила, обадете му се, разпитайте, ще получите нужните отговори.

 

Спорът комби/лифтбек е безмислен, въпрос на вкус, субективно и индивидуално като цяло, според мен, имал съм Октавия 1 комби, сега съм с Октавия 3 лифтбек, това е кола, която два апартамента и една къща е пренесла, не съм чувствал нужда от комби в нито един момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, amg написа:

За доказана история от 1/2 собственик е така ,но и разбираемо цените са други въпреки ,че всичко е въпрос на договорки.

Когато си търсих Супърб, гледах обяви и в чужбина. Скоро не съм ги гледал. Тогава добрите екземпляри и там държаха цена.

Не знам автокъщите у нас в какво състояние са взели колите, за да ги предлагат по-евтино. Може би са били с леки удари.

Разбира се, може да се попадне и на добър, нов внос. Какво, като му е сменян и пребоядисван калник напр. Стига да не е нещо сериозно. Но, това няма как да го разберем. Манипулират се пробег и сервизна история. Сигурно има вариант по номер на рама да се провери в Еуратек.

 

Преди 1 час, amg написа:

Има дизел 105к.с. той как е като надеждност и справя ли се с тонажа.

Никога не съм бил състезател ,но примерно при изпреварване може ли да дръпне ако се наложи.

 Лично за мен, моторите са 140 и 170 к.с. Защото съм се накарал на маломощни автомобили. 30 години 50-80 к.с. :)

Нямам наблюдения за 105 к.с. При всички случаи ще върши работа. Като цяло, С2 са здрави и безпроблемни машини. С хубав интериор и огромно пространство. Раздела за Супърб 2 е много скучен. Почти няма оплаквания там.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мене поне Супърба трябва да е поне над 170 коня, на тоя кораб си му трЕба мощност. Преди 2-3 години карах тест драйв на 190 мотора, ами мисля, че си му беше съвсем оптимална мощността. Моята кола е Октавия с 140коня 4х4 и хич не бях доволен, та затова от тогава една торба пари и доработки та да мирясам, ама вече това са си мои извращения и не ангажирам никой, нито пък съветвам да се прави. Бих те посъветвал да следиш за по-якия мотор, ако няма изчакай и със сигурност ще си по-доволен. Всеки тука си има някакави субективни мнения за мощността, но в крайна сметка е важно ти как ще усетиш колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че 105 коня са малко за това купе. Става за придвижване, но само толкова. Цената на тези модели не случайно е доста по-ниска. 105 коня и в Октавия са малко, но пак всеки има различни виждания кое е достатъчно мощно. На едни 105 коня им стигат, на други и 500 са им малко.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи от всички "еко" шитни, които са наслагани на колата. Преди 10 години ходих на тестдрайв на О3 2.0 тди 190 кс. До там отидох с О2 2.0 бомба дюза 140 кс и се разочаровах от тези 190, даже питах дилъра дали колата не е в някакъв "сейф мод". Формен мъртвец. Моята 1,6 105 оригинални конски сили след пренаписването на софтуера от Пепино и махането на разните "тапи"  по смукателната и изпускателната системи харчи 1/100 по-малко от преди и върви като 2.0 140 ПД

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте,

На пръв поглед може би изглежда тъп въпрос ,но нормално ли е в разширителният съд по стените над охл течност  да има налепи от ръжда като песъчинки някак си стоят.

Преди години имах  друга марка автомобил и имаше следи от ръжди в казанчето ,но си спомням  тогава майстор ми каза ,че водният радиатор не бил изцяло алуминиев и от металните части с времето се отделяла гняс.

 Тогава Доста време я търкалях тази кола и проблем с охл течност нямах-та си мисля и тук да не е някаква такава ситуацията.Мотора  на SUPERB които гледах бе 2  140к.с. дизел.

И другото което чух по колата е ,че се чува турбината как развърта с оборотите и това доколко е нормално.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа нищо конкретно по въпроса. Дали или не е рисково купуването на такъв автомобил.

Ръжди по казанчето съм виждал на доста по-стари автомобили. Мисля, че не е нормално. Може преди това да е имало масло в антифриза и при не измит разш. съд да полепват частици.

Радиаторът е алуминиева пита с два пластмасови казана. Причинител на ръждата е чугунения блок.

п.п. тези с алуминиевите блокове да не се успокояват. цилиндровите втулки са чугун.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, amg написа:

И другото което чух по колата е ,че се чува турбината как развърта с оборотите и това доколко е нормално.

Това не е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, amg написа:

И другото което чух по колата е ,че се чува турбината как развърта с оборотите и това доколко е нормално.

 

Турбината е нормално да се чува. Въпроса е как се чува? Леко сфистене или усилващо се виене? Всъщност е трудно във форум да се опише звука, който е нормално да издава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.