Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia III с 1.0 TSI


alexander80

Recommended Posts

Първия ми тест на ново поколение беше на 1.6 ТДИ на Рапид и бях малко разочарован - държеше се като бензин , все искаше обороти за да създава усещане за дизел.

Като вземах Фабията само бях чел за този мотор 1.2 , но определено ме изненада с мощност в ниските обороти (и поема като дизел) ... мога само да си представям какво са изцедили от тез три цилиндъра за да ви впечатлява толкоз :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че и готини звук вади,не като прахосмукачка!

Лично бих го предпочел пред 1.2

 

Все пак да не се забравя че.

Получаваме това за което плащаме!

Редактирано от Стоян
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай,не питаш мен но ще ти кажа моя опит. Това лято караха кола под наем за 3 седмици. Сеат леон 2016 година 3 цилиндъра,предполагам същият двигател. Прекрасно вървеше! Никакви забележки и малко гореше. Средно 6 на 100. Това което карам последните години е 180 +магарета.

 

Като се вземе предвид, и че Леона е малко по-тежък от Фабията, която в Сеатовия вариант се равнява на Ибиза, още повече щеше да ти хареса ;)

 

Първия ми тест на ново поколение беше на 1.6 ТДИ на Рапид и бях малко разочарован - държеше се като бензин , все искаше обороти за да създава усещане за дизел.

Като вземах Фабията само бях чел за този мотор 1.2 , но определено ме изненада с мощност в ниските обороти (и поема като дизел) ... мога само да си представям какво са изцедили от тез три цилиндъра за да ви впечатлява толкоз :)

 

По-скоро впечатляването идва от това, че като кажеш 999 кубика ииииии.... 3 цилиндъра, 95% от масата (включително и аз) са настроени за много лоши динамични характеристики и си казват на ум - " леле, това ще може ли да отлепи ? ", до момента в който не покараш или не те повозят и разбираш, че не е толкоз зле работата. А накрая като видиш и чудесния разход на гориво, още повече се впечатляваш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте,
предстои ми закупуване на автомобил. Направих тестдрайв на фабия 3 хечбек tsi 95кс. ръчна ск.кутия и останах доволен от динамиката, вътрешното пространство е достатъчно на този етап. Като цяло съм се ориентирал към оборудване в обсега на ambition/selection + задни дискови спирачки. Въпросите са ми:
1. Нещо по-специфично има ли откъм обслужване на двигателя?
2. Провеждали ли са се сервизни акции?
3. Прочетох за проблемите с шума при превключване на скоростите, малки течове на вода в багажното отделение. Нещо друго което ви прави впечатление като собственици в отрицателно отношение ?
4. Някой може ли да сподели впечатления за сервизите на Еуратек Пловдив?
Видях че има 2 форума на марката. И този е малко по-посещаван като че ли. Затова писах и тук.
Ще карам клио 4 tce 90кс. също. Останалите модели и марки отпадат заради прекалено високи цени и/или неудобно разположение на сервизните центрове извън града.
Та това е засега. Ще съм благодарен на всякакви отзиви и съвети!
Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвид факта , че карам само грамошници , Фабията ми се струва като катедрала .. има от време на време шумове от предното окачване (като я оставя за по-дълго време). От задна лявя врата рядко просълзява , но течове не съм забелязал за три години и половина. От допълнителните екстри за мен най-важни са прожекторните фарове (карам още с оригиналните крушки и рядко включвам дълги). Имаше една акция нещо за пазене на акумулатора , но моита е от първите и много вероятно за новите да не важи. 

Това са в общи линии моите наблюдения ... другото е редовна смяна на консумативи и гориво :)

П.П. Единствено допълнително са деактивирани датчиците за колани и старт-стоп системата (изключително досадни са).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за включването. А по окачването нещо сменяно ли е досега? Според вас базовите H7 къси/дълги са слаби така ли ? А те на отделни крушки ли са или са на обща?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам на къси , защото нямам нужда от дълги светлини . На 0 -во положение фаровете имат добър сноп , на който се вижда достатъчно добре . В града карам предимно на първо положение. Крушките са две - една Н7 на лупата и една в рефлектор за дългите. По окачването не е пипано нищо .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е 1.2, 90+ к.с. , комби. Не съм имал никакви грижи. За какви течове говорите? Колата е точно това, за което си плащаш :) 
И моята е с лещи на късите, свети добре. Но имай предвид, че при фейслифта стандартните фарове са само рефлектор, а LED прожекторите се доплащат, да не останеш изненадан. 
Пълното обслужване беше малко под 400 лв. С почистване на барабаните на спирачките, понеже моята е с барабани. Само масло с филтъра е към 160-170 лв., нищо пари. А па за 3 цилиндъра сигурно е и по евтино ? На мен ми харесва возията и. Стегната, на моменти твърда. Но това си е въпрос на лични усещания и предпочитания. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Возията и интериора ми харесаха и са точно това което търся. Това са причините да се откажа от клио. Да, видях че са само на рефлектор късите и дългите при фейслифта. Проблема е по ценова листа за би лед предни и лед задни цифрата е общо 1740лв. Така фабията ще подмине 27к с няколко дребни екстри и ниво селекшън. Другия вариант е да е чист амбишън но с би лед отред и лед отзад. Бих оценил "оледяването" на фарове и стопове повече като че ли от климатроник и 6,5 инчовата мултимедия. Идеята ми беше да не подминавам с много 25к. Ще помисля още малко. Приемам споделянето на всякакви размисли по темата.

Редактирано от tsi_team
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си "night rider" , OK, дай ги тия пари за фарове. Единствените "екстри", които  аз наистина ползвам са радиото и климатроника  ?  Бих инвестирал в парктроник. 
Помисли, какво наистина ще ползваш най много. Като това е поради ограничения бюджет. Ако парите не са проблем е лесно ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Преди 1 час, SKODA73 написа:

Парктроника е задължителен,при задно паркиране нищо не се вижда и раз4иташ на инуицията си.

Колега , стегни се , има толкова хубави и големи огледала , а и с тези чувствителни датчици на мен ми е по трудно да слушам "клюкара" , от колкото да гледам в огледалата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ау, как ли се справям, като нямам парктроник :D А и не съм удрял нищо все още, 3 години ще станат. Паркирането е въпрос на умения, не на "помощници". Особено пък за черупка, като фабията, въобще не ми липсва. Имам на октавията и ми скъсва нервите тоя бучалник. А опцията ,дето спира сама при нещо отзад, направо ме убива .Много е гадно, кaто ти набие спирачките заради някоя травка :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
На 5.11.2019 г. at 20:19, The Best Forman написа:

Колега , стегни се , има толкова хубави и големи огледала , а и с тези чувствителни датчици на мен ми е по трудно да слушам "клюкара" , от колкото да гледам в огледалата ;)

Напротив - като паркирам не се стягам да се взирам в огледалата...само слушам "клюкара".И съм сигурен в разстоянията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.