Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Намерих инфо за Карок


Kodiaq

Recommended Posts

  • 2 месеци по-късно...

https://www.actualno.com/cars/koj-e-po-dobrijat-krosouvyr-na-skoda-kodiaq-ili-karoq-test-drajv-news_656586.html

 

Такива четива харесвам, везните май клонят към Карок ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубаво сравнение.Така,като гледам при мен везните са изравнени...Кодияк за мен и Карок за жена ми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубаво сравнение.Така,като гледам при мен везните са изравнени...Кодияк за мен и Карок за жена ми...

Много точно казано, колега! Пожелавам ти го от все сърце! Моята жена залита много към друга марка :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карока се очертава доста приятна "жипка". Като се качвах да ги оглеждам на автоизложението преди няколко месеца останах позитивно изненадан. Лично на мен ми допада повече от Кодиака, защото "голямата мечка" е прекалено голяма за мен, а малкото му братче ми е точно по мярка. Ако се предлагаше с 1.8TSI или 2.0TSI (като T-Roc) и 4х4, щях да го предпочета пред Октавията, нищо че е осезаемо по-скъп.

Редактирано от plamenbv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бих го тествал с трицилиндровото моторче с ДСГ или 1.6 тди-то със четири човека и багаж как ще върви,ама тцъ...,само двойки тди-та в Софето в ЕТ...Имаше един 1.6тди,ама го пратиха некъде в прованса.

Доколкото знам няма да го има N1,което е кофти,ама то все има някаква мъка....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес публикуваха новата (Великденска) ценова листа - в нея вече няма 4х4 бензин.

 

Вместо да се увеличава предлагането на модификации и двигатели, то намалява.

 

Карок не печели популярност, май. Но как ли ще стане, при такова предлагане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес публикуваха новата (Великденска) ценова листа - в нея вече няма 4х4 бензин.

 

Вместо да се увеличава предлагането на модификации и двигатели, то намалява.

 

Карок не печели популярност, май. Но как ли ще стане, при такова предлагане?

 

Нормално!

Пак се повтарям, за парите за които ще купиш 1,5 TSI 7DSG 4x4 си купуваш Октавия vRS с повече екстри. Е за какво ти е тоя Карок? 

За мен е неоправдана надценката спрямо Ейти  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече няма Карок 1.5 TSI 4х4

 

Но сравнението с Октавия vRS не е много на място. Става дума за 2 съвсем различни модела за различни потребители. Ако искаш нещо по-високо и по-късо, основно за града 90% от времето но и по леко разбити пътища в 10% от времето, Октавия vRS няма да ти върши работа дори и с 50% отстъпка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече няма Карок 1.5 TSI 4х4

 

Но сравнението с Октавия vRS не е много на място. Става дума за 2 съвсем различни модела за различни потребители. Ако искаш нещо по-високо и по-късо, основно за града 90% от времето но и по леко разбити пътища в 10% от времето, Октавия vRS няма да ти върши работа дори и с 50% отстъпка.

 

Карока с всичко което искам беше 58к това беше за 1,5 7DSG, след като видях цената реших да си направя една vRS-ка 230 6DSG - 60к. 

Според мен цената е неоправдано висока, за същите пари купувам VW T-rock 2,0 TSI.

Сега чакам да излезе и малкият джип на база Сеат Арона, но ако и там са лиснали с цената, не виждам как ще сменя Фабията с друга Шкода. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че сравнението с Октавия vRS не е удачно. Късата база, просвета и високата позиция на сядане са екстри, които за някои хора (включая и моя милост :) ) са предпочитани пред определен брой конски сили отгоре. Иначе е малко странно, че не предлагат бензинови двигатели с 4x4 и че не слагат 1.8 TSI като опция. Явно ще трябва да се почака още да пуснат офертите с намаленията и евентуално други опции за двигатели. От така предложените сега аз бих избрал пак дизела 4x4, 6M, "Стайл" - като оборудване включва всичко, което исках и добавях за Йетито допълнително (парктроници, навигация и камера за заден ход), че и отгоре има някои приятни екстри. Като цена излиза малко повече от 10к над това, което дадох за Йетито. Ако търся такава кола в момента и не бързам с покупката вероятно бих изчакал още година-две да се появи някоя оферта с намаление или още по-добре - да пуснат версия плъгин хибрид. Ако Шкода не се задвижат в посока на електричките и хибридите в близките години, вероятно ще ме изгубят като купувач при следващата ми кола. Не че не си харесвам дизела, но след 5 години вероятно няма да е оферта да се купуват нови дизели, а едва ли ще търся и бензин, който с желаните мощност и задвижване да харчи над 10 на 100.

Редактирано от Мonster
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VW T-rock е по-малък и с по-нисък просвет от Карок. Като сложиш 2-3 нормални екстри (дори само цвят) и излиза скъп - по мое мнение, нереално скъп, както всеки нов VW.

 

Относно бензиновите двигатели - новите бензинови на концерна са много икономични, отдавна няма харчене над 10 на сто. Поинтересувай се и тествай. Скоро тествах една с двигателя 1.4 TSI ACT 150 к.с. и в София ми даде средно 7.2 на сто. И това само за 15 минути, в нелек трафик и при неразработен двигател. Това за мен е много приемливо. Мисля, че извъградско лесно бих паднал под 6.

 

За сравненията на Карок - в същия клас преките конкуренти са например Пежо 3008, Каджар, Сеат Атека, Опел Мока и разбира се Кашкай. И Тигуан. Всеки от изброените има плюсове и минуси. Но и зависи какво търси конкретния човек, на кое държи повече и от кое би се отказал. Сравненията са индивидуални.

 

Сеат Арона е по-малък и освен това няма 4х4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах предвид по-скоро 1.8 двигателя, който като че ли е по-подходящ за 4x4 версиите. Един приятел наскоро си взе Октавия 4x4 DSG с този двигател и си отива 13-14 градски разход. За него 4x4 беше задължително условие, предвид местоживеенето му, поради което и не искаше да вземе по-малкия двигател. Иначе колата ще я кара предимно градско, заради ежедневното придвижване до работа. Това са не малки разходи за гориво погледнато 5-6 години напред плюс неудобството да посещаваш по-честичко бензиностанциите. Ако се направи сметка с разликата в горивото с един макар и първоначално по-скъп хибрид от конкурентна марка, то нещата са малко на кантар.

 

Иначе като стана дума за Шкода и хибридите, попаднах на тази новина от днес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам защо 1.8 би бил по-подходящ за 4х4 и специално за кола с размерите и теглото на Карок отколкото 1.4 или 1.5 TSI ACT със 150-тте конски сили. А там разходът няма нищо общо с числата, за които говориш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, ако е качвано някъде другаде - но сега видях тази новина - предстоящият най-малък (трети) СУВ на базата на Фабия. Това би било интересно решение - по-малко от Карок и вече пряк конкурент на Т-Рок. Евентуално и хибрид. Който може да чака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше в ценовата листа до скоро и пишеше, че ще се предлага от 28ма седмица. Но в най-новата ценова са го махнали. Както и 1.5TSI 4x4. Може да са се отказали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, ако е качвано някъде другаде - но сега видях тази новина - предстоящият най-малък (трети) СУВ на базата на Фабия. Това би било интересно решение - по-малко от Карок и вече пряк конкурент на Т-Рок. Евентуално и хибрид. Който може да чака.

 

Май няма да е точно както в тази новина. Днес друга новина - Първи снимки на новия компактен SUV на Skoda - KAMIQ: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/34027-pyrvi-snimki-na-noviia-kompakten-suv-na-skoda/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май няма да е точно както в тази новина. Днес друга новина - Първи снимки на новия компактен SUV на Skoda - KAMIQ: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/34027-pyrvi-snimki-na-noviia-kompakten-suv-na-skoda/

 

Тази "красота" май ще е само за Китай. Дано външният вид на бъдещия малък СУВ да е близо до снимката от по-горната новина.

 

Относно Карока - винаги може да се избере Сеат Карок (те му викат Атека).

 

Произвежда се в Чехия заедно с Карок, но (май) има по приятен външен вид (особено отзад) и на всичкото отгоре се предлагат с повече варианти на мотори, скорости и задвижване - има 2.0 TSI / 190кс 4х4, както и 1.4 TSI / 150кс 4х4 с ръчни или автоматични скорости. Също и 190кс дизел...

 

Не разбирам защо Карока е толкова по беден на мотори и комбинации. Не ми се рови да проверя дали това е само при локалния дилър или навсякъде.

Дано скоро пуснат повече опции, защото за хора като мен, които не искат да чуват за ВАГ дизел повече - в момента опциите за Карок са само в Сеат :)

Редактирано от orange!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази "красота" май ще е само за Китай. Дано външният вид на бъдещия малък СУВ да е близо до снимката от по-горната новина.

 

Относно Карока - винаги може да се избере Сеат Карок (те му викат Атека).

 

Произвежда се в Чехия заедно с Карок, но (май) има по приятен външен вид (особено отзад) и на всичкото отгоре се предлагат с повече варианти на мотори, скорости и задвижване - има 2.0 TSI / 190кс 4х4, както и 1.4 TSI / 150кс 4х4 с ръчни или автоматични скорости. Също и 190кс дизел...

 

Не разбирам защо Карока е толкова по беден на мотори и комбинации. Не ми се рови да проверя дали това е само при локалния дилър или навсякъде.

Дано скоро пуснат повече опции, защото за хора като мен, които не искат да чуват за ВАГ дизел повече - в момента опциите за Карок са само в Сеат :)

 

 

Така е. Вместо да увеличават моторите и комбинациите, те ги намалиха. Не зная дали е до дилъра, но ето линк към актуалната брошура във Великобритания - вижда се например, че предлагат Карок 1.5 TSI.

 

Сеат Карок (=Атека) и за мен се оказа непреодолимо изкушение - действително чешки, но с по-добър дизайн, а и не само моторите и комбинациите са повече, а повече и по-модерни екстри. В момента ако си поръчваш, дори можеи ако искаш дигитален дисплей (което малко модели на ВАГ изобщо го предлагат).... Почти единственото, с което Шкода Карок превъзхожда Сеат Карок е опцията Вариофлекс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

 

Дано се реализира описаното, че ще има бензин 4х4 (макар за съжаление само с автоматични скорости).

 

Защото сега продължавам да се чудя защо Карок се предлага във версия 4х4 само ако е дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.