Jump to content
Ако имате проблем с вход във форума, моля кликнете и прочетете. Прочетете повече... ×
skoda-auto.bg     autozone.bg

brazzo

ESP Error при работа на място

Recommended Posts

brazzo

Здравейте, искам да споделя какъв проблем ми се появи на Йети 1.2 TSI DSG (2011) и ако някой от Вас има идея от какво може да е, ще съм благодарен, ако сподели.

 

Та, както си работеше колата на място (4-5 мин) ми светна оранжевата лампа показваща проблем в ESP-то. Също на display-я ми изписа ESP Error.

 

IMG_2813.jpg

 

 

На пръв поглед колата работи нормално - спирачките работят, оборотите не варират и т.н. Това, което установих, е че все пак няма мощност при опит за изпреварване да кажем.

 

Посетих, сервиза на Шкода в Благоевград, понеже бях на път и ми казаха, че не виждат нищо притеснително и въпреки, че пишело ESP Error, грешката, която била записана е в двигателя и се отнасяла за въздухът, който влиза в горивната смес.За съжаление, не съм много сигурен за точните думи.

 

Ако колата се загаси и се запали отново, грешката я няма и дори при агресивно каране (изпреварвания с пълна газ) не се проявява проблема. Обаче, спре ли се на място да поработи, след 3-5 мин лампата светва отново. Преди да закарам колата в Еуратек, ще съм благодарен ако някой от Вас сподели мнение, опит или нещо, което да спомогне за дефинирането на проблема.

Редактирано от brazzo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

Функционирането на ESPто освен от ABSа, зависи и от екуто, тъй като управлява и двете. Ако имаш проблем, който пречи за изпълняването на командите, ESPто ще се самоизключи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
brazzo

Функционирането на ESPто освен от ABSа, зависи и от екуто, тъй като управлява и двете. Ако имаш проблем, който пречи за изпълняването на командите, ESPто ще се самоизключи.

 

А нормално ли е да загуби мощност колата (все едно авариен режим), след като ESP-то се изключва, след възникване на грешката?

 

п.с. Запазих час в Еуратек за повторен опит.

Редактирано от brazzo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

ESP може да отнема и подава газ. Изключва ти се, защото двигателя влиза в авариен режим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
brazzo

Ето малко по-точна информация за грешката, която предизвиква проблема:

 

88_DA1_A75-7901-4_BAE-8489-86_D9_B8799_C

 

4827_CC29-3559-458_D-83_CF-_B8_AF097_C17

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
skodko

Смени си въздушния филтър? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
brazzo

Смени си въздушния филтър? :D

 

Помислих си го и аз това. Разглобих да го видя в какво състояние е и изглеждаше потъмнял, което е нормално като се има в предвид, че е на 7000 км. Ще взема да го сменя и ще видя дали нещата ще се оправят. По някакви руски сайтове, има предположения за замърсена Дросел клапа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
brazzo

Малко информация, която се надявам да е полезна за в бъдеще и на други. От Еуратек установиха, че проблема е замърсена дросел клапа. След като я покарам известно време, пак ще пиша за да потвърдя, че след почистването всичко е наред.

Редактирано от brazzo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Malakov

Здрасти, малко е стара темата, но реши ли си проблема колега?


Аз съм със същия двигател и при мен имаше същия проблем - първо при работа на място ми светваше 'ESP Error'.

След време (говоря за около месец) ми изпищя за антифриз. Почна да го губи, но от никъде не течеше навън.

Започна все по-бързо да го губи и да влиза в авариен режим (получаваше се при по-бързо набиране ил иизпреварване).

 

Оказа се Интеркулер - спукан и антифриза влиза във всмукателния колектор и от там в цилиндрите (интеркулера е на всмукателя).

Откакто го сменихме не е мърдал антифриза и вече при работа на място не светва нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
pafka

Здравейте! Не съм сигурен в тази тема ли да питам, но днес ми светнаха две лампи на таблото! Едната е ABS, a другата е триъгълник с удивителен знак вътре и една почти кръгла стрелка около триъгълника - в нета пиша че е за ESP/Traction control. Та досега никога не са ми светвали тези лампи откакто имама Шкодата (Фабия 1,9 Тди 2001 г.) Сутринта стигнах до работа и всичко беше в ред. Паля да тръгвам след работа и светят и не угасват и двете. Пробвах да угася и пак да запаля - светят. Спирачки си има и върви нормално колата. Моля за мнение по проблема! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

Направи диагностика. Може да е предпазител, може да е какво ли не по АБСа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
pafka

Да. Днес минах през диагностика - излезе предпазителя на захранването за ABS-а. При мен на Фабията е върху акумулатора този предпазител. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

Там е силовия предпазител за помпата. Има един или два оперативни в таблото при другите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×