Jump to content
Ако имате проблем с вход във форума, моля кликнете и прочетете. Прочетете повече... ×
skoda-auto.bg     autozone.bg

vladimirjk

Мнение за 1.8TSI -160кс '07

Recommended Posts

vladimirjk

Здравейте колеги,

 

Обмислям покупка на О2 с 1.8 TSI мотор. Бих искал да помоля да споделите вашите мнения и впечатления относно този мотор.

В семейството от 3.5години имаме О1 с 1.8Т '99 и не мога да кажа абсолютно нищо лошо за автомобила.

 

Има ли голяма разлика технически между 2-та мотора, и дали наистина TSI-то е по-капризно и чупливо, както съм чувал?

Конкретно, загледал съм този екземпляр: http://www.mobile.bg/11500842292716544

 

 

Използвах търсачката, но не намерих тема, която да отговаря на въпроса ми.

Благодаря предварително и се извинявам, ако вече има такава тема, която аз не съм открил.

 

Хубав уикенд на всички!  :cheers:

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
b3lq7a

Колега до 2012 имат проблем - с верига и с бутала(висок разход на масло). Ако е с подменени части ОК, ще има сервизна история за това и продавача ще ти покаже. Иначе е скъп ремонта и не си заслужава. Вървежа е супер, особено след ремап. Но и харчи, не е от икономичните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
pbanchev

Колега, ако си се насочил към автомобил, произведен през 2007 г., имай предвид, че през 2007 и 2008 г. се монтира първото поколение на 1,8 TSI (с код BZB). По форумите не съм срещал оплаквания за него. Проблемите, за които ти е споменал b3lq7a, са характерни за второто поколение на двигателя (с код CDAA), който се монтира през 2009-2012 г. (за фейслифта). В briskoda, най-много са оплакванията от двигатели, произведени през 2009-2010 г. и някои през 2011 г. Интересна информация, на която съм попадал, е че проблема с буталата / сегментите се решава с монтиране на тяхна по-нова версия или с такива за първото поколение на двигателя (код BZB)!

Все пак, покупката на употребяван автомобил е риск (по-голям или по-малък) и е въпрос на късмет да попаднеш на екземпляр в добро състояние.

Погледни и тази тема http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/54299-%D0%BC%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%B1%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8-octavia-ii-fl/

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
skodafen

ремонта е около 5 хиляди.което според мен обезсмисля покупката на този двг по-добре търси 1.4 tsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
pbanchev

...по-добре търси 1.4 tsi

Май и той не е по-добре... Също има проблем с ангренажната верига и обтегача й, с вариатора...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
skodafen

веригата и обтегача се сменят все пак са консуматив,като ремък  с ролките и проблеми никакви не е,като смяната на бутала

Редактирано от skodafen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
b3lq7a

Колега, ако си се насочил към автомобил, произведен през 2007 г., имай предвид, че през 2007 и 2008 г. се монтира първото поколение на 1,8 TSI (с код BZB). По форумите не съм срещал оплаквания за него. Проблемите, за които ти е споменал b3lq7a, са характерни за второто поколение на двигателя (с код CDAA), който се монтира през 2009-2012 г. (за фейслифта). В briskoda, най-много са оплакванията от двигатели, произведени през 2009-2010 г. и някои през 2011 г. Интересна информация, на която съм попадал, е че проблема с буталата / сегментите се решава с монтиране на тяхна по-нова версия или с такива за първото поколение на двигателя (код BZB)!

Все пак, покупката на употребяван автомобил е риск (по-голям или по-малък) и е въпрос на късмет да попаднеш на екземпляр в добро състояние.

Погледни и тази тема http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/54299-%D0%BC%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%B1%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8-octavia-ii-fl/

Успех!

Точно за СДАА говоря. Може би защото имам Йети и тоя мотор на него, и те са след 2009та не съм гледал назад. Само едно допълнение от мен - поне на Йети ЦДАА си е кода и след 2012та...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
skodafen

и аз прегледах чуждите форуми не срещнах теми за проблем с BZB даже доколкото разбрах слагат бутала от BZB на CDAA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
b3lq7a

и аз прегледах чуждите форуми не срещнах теми за проблем с BZB даже доколкото разбрах слагат бутала от BZB на CDAA

На първите версии на ЦДАА буталата са по-ниски, след 2012 ги сменят с по-високи и с други сегменти. Предполагам и в турбото има разлика тези преди 2009та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
vladimirjk

Благодаря за мненията!

А има ли начин да се диагностицира проблема, освен с бъркането в ауспуха?  :D Със сигурност ще я карам на сервиз...

Като цяло, имат ли други характерни проблеми бензиновите О2 от тези години, нещо специфично, което да гледам при покупката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bega4kata

Извади свещите. Трябва да са стари и без нагар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
vladimirjk

Уви, оказа се, че колата е обещана на други хора - както се казва, купиха ми я под носа...а беше много читава.

Здраве да е, търсенето продължава :)

 

Благодаря ви още веднъж, колеги! :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Konstantin

Здравейте колеги. Нов съм във форума, извинявам се предварително ако объркам нещо. Насочил съм се към покупка на Skoda octavia 1.8 tsi 4x4 2010 160 к. с. с идеята да и сложа газ.

Мога ли да помоля за мнения от хора имали досег с този модел. Разходи, поддръжка? Какви проблеми да очаквам? Има ли слаби места? Какво мислите за автоматичната скоростна кутия? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
stanley
Преди 12 часа, Konstantin написа:

Здравейте колеги. Нов съм във форума, извинявам се предварително ако объркам нещо. Насочил съм се към покупка на Skoda octavia 1.8 tsi 4x4 2010 160 к. с. с идеята да и сложа газ.

Мога ли да помоля за мнения от хора имали досег с този модел. Разходи, поддръжка? Какви проблеми да очаквам? Има ли слаби места? Какво мислите за автоматичната скоростна кутия? 

Мотора е втора генерация 1.8 TSI и не става т.е. почти сигурно е, че пие по литър масло на 1000км. От тук ти идват 4-5000лв ремонт. След това мотора е с директно впръскване и газовата инсталация първо е скъпа, второ не е ясно колко е безпроблемна. Трето ако искаш да се наиграеш със сигурност си вземи и DSG7.

 

Пропускай. Не е това мотора за каране на газ. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
komitoff
Konstantin

Добре, според тази информация, излиза че цялата генерацията бензинови двигатели от 2005 до 2011 на VAG групата са проблемни, а и не стават за газ.

В този случай може ли някой да ме насочи какво да взема от 2009 с надежден бензинов двигател, който да търпи газ. Готов съм да инвестирам 2000 за газ, но не и да дам 4-5000 за ремонт на двигател. За дизел въобще не ми се мисли, просто не ги харесвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
joro-120L
Преди 1 час, Konstantin написа:

 Готов съм да инвестирам 2000 за газ, но не и да дам 4-5000 за ремонт на двигател. За дизел въобще не ми се мисли, просто не ги харесвам.

 

Здравей колега,

В този случай, аз бих сменил марката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Konstantin

Харесал съм един VW Passat 1.4 TSI, 2010 г., Бензин/Газ, 122 к.с., автоматични скорости DSG на 180 000 км - може би 1.4 тси е по читав?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
joro-120L

Аааа, тук съм пас. Не знам. Аз говорих, като цяло да изчезваш от ВАГ. :)

п.п. Иначе, този двигател и да е читав, ми се вижда слабичък от към мощност.

Евентуално пък с АГУ ще загуби още от мощността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Konstantin

Май така ще стане, ако някой не ми препоръча читав двигател. Много се изложиха с тази генерация, а това се търси в момента. Лошото е, че повечето хора не знаят в какво се забъркват. Поне след 2011 - 3тата генерация по читава ли е в бензиновите двигатели?

Редактирано от Konstantin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
joro-120L

Не мога да изкажа лично мнение от опит, но знам от хора, разбиращи от тези двигатели, че след/или от/ 2013г. проблемите са изчистени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Konstantin

Някъде ме насочиха след 2011. Значи мога да остана във ваг групата с бензинов двигател, ако е след 2013? иначе от 2009 до 2011 кои други бензини мога да гледам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
joro-120L
преди 6 минути, Konstantin написа:

Значи мога да остана във ваг групата с бензинов двигател, ако е след 2013?

 

Можеш. И аз бих останал.

От 2009 - 2011 ми знаеш мнението.;)

 

Поздрави и успех в избора на автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Konstantin

Разбрах. Благодаря Жоро за бързите отговори. Ако някой друг колега може да каже нещо за 1.4 тси 2009-2010 ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
komitoff

180 000 км (а със сигурност е връщан километража) не е малко.
Често имат проблеми с ангренажната верига, вариатори, обтегачи.
Но всичко си е късмет. Заведи колата в някой от сервизите от белия списък да я прегледат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×