Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 1 vRS '04


Recommended Posts

Вече сме със 17"-ки за летния сезон. За съжаление трябваше сам да си ги боядисам тъй като моя приятел беше зает.

 

 

От 2 метра изглеждат добре и не им личат дефектите. От близо няма да се заглеждам.

038570612.jpg

038570613.jpg

038570620.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • anticop

    41

  • lyubcho88

    15

  • cuca7

    5

  • zloQQ

    4

Най-много писали в темата

  • 2 седмици по-късно...

И сега, ако дойдеш на събора да я видим всички и да й се порадваме, ще е супер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За шкодата съм се насочил към дискове Цимерман и накладки Текстар, но все още не е решено на 100%

Сещам се чак сега, но реших да пиша. Едно приятелче сложи точно тази комбинация на Golf4, и е доволен от спирането. Бра ядове обаче от дисковете, понеже се изкривиха почти в началото и ги носи да му ги пилят. Аз четох много и от източник на който имам доверие направих за себе си извод, че за дискове бих заложил на ABE, а накладки Textar или Ate.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега, ако дойдеш на събора да я видим всички и да й се порадваме, ще е супер :)

 

 

Истината е че много ми се иска да присъствам но май няма да успея. От 5-и до 22-и включително съм отпуска, но правя ремонт и ще съм нон-стоп ангажиран  да координирам и снабдявам с материали майсторите.Също така да им вися на главите и да се погрижа целия ремонт да приключи до 22-и. Доста неща се случиха в живота ми ............напускам работа, ще се явявам на изпити за няколко сертификата и след това ще трябва да заведа дъщеря ми на море за цял месец без майка и. В общи линии лятото ще е интересно.

Също така бих казал че все още малко ме е срам да покажа колата.Има много дребни кусури, които мен лично много ме дразнят, а за съжаление в идните два месеца няма да мога да и отделя никакво време. Живи и здрави към края на лятото мисля че вече ще съм свободен. Ще мога да идвам на локалните срещи и да се запозная с всички готини хора от Шкода Клуб България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте колеги,

 

Развитие по колата няма никакво, но за сметка на това се събират части в несвяст :)  . Едно от нещата които си поръчах е неръждаем 3 инчов даунпайп от Ибей. Евтините за 70 долара. Ето го и него:

038696885.jpg038696886.jpg

 

След обстоен оглед на даунпайп-а разбрах защо в чуждите форуми пише че след година ползване пукат заварките на фланците.Не са изшити от вътре. А и китаеца е правил дупките на фланците едно към гьоторе. Вижте сами от снимките.

038696887.jpg038696888.jpg

038696889.jpg

 

Всички фланци бяха изшити от вътре на аргон. Мисля че вече няма как да пукнат заварка. Също така си поръчах  15 метра "титаниева" термо лента. По скоро май се води  "lava fiber"  и по спецификации държи на 1600 градуса. Пристигна преди два дена и трябва да намеря време да я намотая.

 

Също така си поръчах китайски Blow Off "Forge" . Него го монтирах тъй като отнема не повече от 5 минути.

038696893.jpg038696894.jpg038696895.jpg038696896.jpg

След около седмица ми писна да съска и му демонтирах тромпета. Сега работи като рециркулационен.

 

И стана време за обслужване.

038696897.jpg

 

Това е в общи линии. Имам мерак да развия колата и да я направя по мой вкус, обаче не остава никакво време и нещата се случват много бавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли жокер за носачите да кажеш какви точно и от къде си взел плътните тампони за Audi S3? В смисъл партномер и евентуално да ми кажеш различава ли се цената от тези за Golf/Skoda. 

Има ли някаква фирма с преса дето може да се набият?

Гледам че и шарнири си взел на lemforder. Те ли са препоръчителните?

 

* питам защото всички тампони по носачите са леш и мисля да сменям наред. Ще сненя и стаб. щангите и биалетите. При мен май не са сменяни никога тия неща :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера по който ги търсих е този LEMFORDER 27132 01  Мисля че е стар, но и по него ги намериха.

 

Цената не мога да ти кажа дали се различава тъй като ги взех с отстъпка и 4-те тампона ми стъпиха на 32 лв. Плътните са Лемфьордер, малките са ТРВ. Относно шарнирите..........просто имаше такива. Другите марки които ми предложиха не бяха ок.  А преса има във всеки сервиз. Аз лично си ги набих сам в сервиза на един приятел. Ако искаш ще те пратя при него надали ще ти вземе повече от 5-10 лв за набиването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извадих малко ОЕМ номера, които ще напиша тук ако на някой са му от полза

Това е окачването

c5HvNz3.jpg

http://www.realoem.me/Skoda/CZ/OCT/2003/252/R/4/407/407005

 

[3] Тампон носач, предна ос, голям - ОЕ 1J0407181

[4] Тампон носач, предна ос, малък - ОЕ 357407182

[11], [11A] Шарнир, предна ос - ОЕ 1J0407365H – left, ОЕ 1J0407366H - right

 

qqjiaLh.jpg

http://www.realoem.me/Skoda/CZ/OCT/2003/252/R/4/411/411000#7A

 

[7] Стаб. щанга на носача, предна ос - ОЕ 1J0411315

[7A] Биалета - ОЕ 1J0411315D -left, ОЕ 1J0411316D – right

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даунпайпа вече е готов за монтаж. Само трябва да се чуя с Пепи да каже дали може да излъжем втората сонда софтуерно или трябва да си правя адаптор.

038707028.jpg

 

Оня ден пак получих факс след като помагах на един приятел да сменим няколко вакума на едно Ауди ТТ 1.8 турбо 180 кс. Видях че има оригинална разпънка и ми хареса. Реших че и аз трябва да имам такава. Та вчера я поръчах от Мегапартс за огромната сума от 27 лв.  :D 

038707029.jpg

Колкото и да ми е странно дори не е надрана. Утре ще си сменям носачите и ако смогна с времето ще я монтирам. Мисля да я монтирам с нит гайки. Май ще е най истинско.

 

П.П.

Между другото още преди няколко години си купих нитачка за нит гайки, вдъхновен от темата на колегата MasterOne . Та ако някой колега от София има нужда от въпросния инструмент бих му услужил на драго сърце.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте колеги. Какво ще кажете за тези амортисьори https://www.autodoc.bg/koni/7005802  Става въпрос за задни. Моите не са изпуснали, но явно са омекнали и дори при движение на равен път возещите се на задните седалки изпитват доста голям дискомфорт, който при возене отпред го няма.

.......Или да ми препоръчате нещо което да е подходящо за моята кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя колата и така си вози доста твърдо. Правя сравнение с Пасата ми. Иначе тези са регулируеми по твърдост.

Аз не че не искам да взема обикновенни от по 60 лв, обаче ме е страх да не се получи обратен ефект.

 

Има доста евтини вариянти. Тези https://www.autodoc.bg/trw/2198415ги дават за автомобили с усилена ходова част, но не знам дали ще свършат работа. Иначе цената е в пъти по ниска от тази на Кони-тата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш спортна возия избери koni. Ако обаче искаш комфорт по-добре е sachs или също са ми препоръчвали al-ko. Моята доста клатеше отзад (чак опасно да не поднесе зимата) и ги смених с такива, за които имах добра отстъпка. Сложих Monroe reflex и поведението се подобри доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Какво ще кажете за тези амортисьори https://www.autodoc.bg/koni/7005802 Става въпрос за задни. Моите не са изпуснали, но явно са омекнали и дори при движение на равен път возещите се на задните седалки изпитват доста голям дискомфорт, който при возене отпред го няма.

.......Или да ми препоръчате нещо което да е подходящо за моята кола.

Колега купувал съм преди години Кони и предни и задни(така продадох колата)даже бяха газови и визията и стойката на колата бяха много добри.Единствено по дупки и неравности минава по твърдо,но пък стабилността и по завои беше много по-добре.

Помня че ги купувах от Руди 96 ,тогава той ги внасяше и цената беше добра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте колеги и за много години. Да сте живи и здрави и да имате много Късмет. С главно К, защото и тия от Титаник са били здрави ама............

 

Та така........нова година, нови ядове. Като равносметка за миналата година ще напиша какво съм сменял по колата. Дискове и накладки (накладки 2 пъти ?), тампони на амортисьори(предни), задни амортисьори заедно с тампоните, носачи с плътни тампони от Ауди С3, задни лагер-главини, ревизия на задни спирачни апарати и смяна на жилата на ръчната, монтаж на темпомат, монтаж на подлакътник, монтаж на 3 инчов даунпайп, премахване на SAI, EVAP, N249, PSV и  монтиране на съд за картерна вентилация.

 

При монтажа на 3 инчовия даунпайп установих че е спукана топлата част на турбото. Точно на гейта. Колата в момента е пълен мъртвец. Грам не върви. Има наченки на вървеж докато не загреее. Дими отзад на копеле и мирише неприятно.....може би заради демонтирания катализатор и необучената втора ламбда сонда. А и харчи много при леко каране около 15. Какъв е извода колеги -аз съм клошар. Читавите VRS-и в Германия бяха 4000 евро, аз купих от 1900 евро. Докато я оправя може и да мина тези 4000 евро.

 

Та така.....през новата година. Поръчах ново турбо К04-001, силиконова тръба от дебитомера до турбото и N75 клапан. Ще си ги монтирам при първи наченки на хубаво време. До тогава ще трябва да се чуя с Пепино да я прегледа обстойно. Два пъти се пробвах(миналата година), но  е доста зает и дано при следващ опит  ме огрее тази година.

 

Та това е в общи линии. Карам стар дръгел, който не е лош, просто колата явно не е била поддържана добре. Ама аз съм инат и ще я направя, ще я карам няколко години и живот и здраве следващата мисля да е нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

#hubavoe като минеш тези 4000евро колата ще има много нови части и ще си сигурен в нея за дълго. Представи си, че вземеш от читавите VRS-и в Германия и трябва пак да ремонтираш тук, там, малко по малко ще ти се е наложило да минеш и 6000евро и 8000евро :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип си прав, винаги при покупка на автомобил втора употреба шанса да попаднеш на някой дарак  е 50/50. Здраве да е. След около седмица ще дойдат железата и след това ще трябва да търся гараж с канал за да си  монтирам турбото сам.Също така ще трябва да сменя маслото и антифриза( така и така ще се източват). Както и термостата, че е зацепил в отворено положение. В общи линии ще е веселба.

 

Незнам колеги, или аз съм много скъсан или повечето майстори в България си надценяват труда , а качеството на работа не е на много високо ниво.Има изключения разбира се. Ако имах собствен гараж с канал нямаше да дам на никой да ми пипа по колата.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат

Ако имах собствен гараж с канал нямаше да дам на никой да ми пипа по колата.  

И аз така!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Турбото и така наречения TIP(turbo inlet pipe) пристигнаха. Чакам нов Н75 и Г образен фланец за 2-рата ламбда сонда. Също така си поръчах   дву баров бустметър тип VDO(имах такъв на Пасата и показваше много точно) и изпускателен колектор втора употреба.Мисля да го ползвам за шаблон да си направя неръждаем , копие на оригинала. Ако бяха здрави като на ТДИ-то никога нямаше да се занимавам, но за съжаление всеки 2-ри колектор от 1.8т е пукнат.А дори и да не е неми се рискува да се пукне в последствие. Ето и малко снимки.

038880702.jpg

038878761.jpg038878764.jpg038878765.jpg038878767.jpg038878768.jpg038878769.jpg

 

Пък  оригиналното турбо ще го рециклирам и ще ми седи за резерва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъстметъра вече е монтиран. Идеята за конзолата е copy/paste от темата на колегата MasterOne. На 2-ра кола я правя по този начин и се получава много добре.

 

038883085.jpg038883086.jpg038883087.jpg

 

Старото турбо надува до 0.5 бара с пик до 0.6. Мисля че фабрично трябва да е 0.8 бара .

 

На всичкото отгоре снощи някой я е минал с ключ от едната страна. Та като сменя турбото и колата е на 100 % изрядна влизам за цялостно пребоядисване и след това правя каско. И без това има  други малки забележки.

 

П.П.

Ако не си харесвах толкова колата никога нямаше да се занимавам с глупости заради толкова стара кола, ама ми е много на сърце и ще я направя както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.