Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Първа информация за новия модел на Шкода - KAROQ


Mishelle

Recommended Posts

Браво колега, още го няма на страницата на ЕТ. Цените изглеждат доста добри и конкурентни! Браво на Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • шкодиво

    14

  • VeSkoD

    9

  • Milen Dimitrov

    8

  • scooby doo

    7

Най-много писали в темата

Че кое им е доброто на цените?

55к за 1,5 ТСИ ДСГ, тотално са се объркали, за тези пари купувам един VRS 230 ДСГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че кое им е доброто на цените?

55к за 1,5 ТСИ ДСГ, тотално са се объркали, за тези пари купувам един VRS 230 ДСГ.

 

Ама няма да ти е 4х4 и ДСГ-то ще ти е 6 степенно, а не 7 :)

 

По актуалните ценови листи:

- Октавия фейслифт 230 кс ДСГ - 51 440 лева минус отстъпка 10%

- Карок 150 кс ДСГ - 51 470 лева няма отстъпка

- Карок 150 кс ДСГ 4х4 - 55 580 лева няма отстъпка

 

Без майтап обаче, цените за КАРОК не са ниски. Не че са неочаквани, но не са ниски. Приятната изненада не се случи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз сравнявам с цените на други СУВ модели, и ми се струват страшно конкурентни. Също така виждам какво е включено в стандартното обурудване. Сравнявам примерно с Мазда CX моделите, Subaru Forester, Toyota RAV4. 

Не сравнявам с Dacia Duster, защото онова е прекалено ефтинджос като материали, двигатели и екстри.
Мисля, че Nissan Qashqai също е на много ниски цени, но като изключим него не се сещам за други сравними предложения. 

 

С Октавията не можеш да се качиш на един бордюр даже, камо ли лек офроуд :)
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега VeSkoD, мисля че сравняваш различни категории. Може да греша, трябва да отделя повече време, но мисля че КАРОК е от т.нар. компактни СУВ/кросовъри а изброените от теб не са. Там сравнявай с КОДИАК.

 

Може би само Нисан Кашкай е пряка конкуренция на КАРОК (или обратното :) ), не е случайно ако и там цените са сходни на КАРОК (не съм гледал)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама няма да ти е 4х4 и ДСГ-то ще ти е 6 степенно, а не 7 :)

 

По актуалните ценови листи:

- Октавия фейслифт 230 кс ДСГ - 51 440 лева минус отстъпка 10%

- Карок 150 кс ДСГ - 51 470 лева няма отстъпка

- Карок 150 кс ДСГ 4х4 - 55 580 лева няма отстъпка

 

Без майтап обаче, цените за КАРОК не са ниски. Не че са неочаквани, но не са ниски. Приятната изненада не се случи.

 

Очаквах цени малко по-високи от тези на Yeti с 10-15%, а Карока е по-скъп и от Октавията. Ще ги видим цените след 6 месеца какви ще са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен цените са нормални като за начало. С 10к+ са отгоре на последните цени на Йетито, но тези последни цени бяха с доста сериозни отстъпки. Предполагам и за Карок ще има отстъпки в последствие. Пък и Карок предлага някои екстри повече от Йетито и е с една идея по-голям. :)

 

Що се отнася до конкурентите - Kia Sportage, Mazda CX-3, Suzuki Vitara, Nissan Qashqai. Някои го дават и Toyota Rav4, която реално като размери е между Карок и Кодиак. От изброените само Suzuki-то е с по-ниски цени, но честно казано за мен Карок предлага доста повече. Така че и според мен си е доста конкурентен модел като цени. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се отнася до конкурентите - Kia Sportage, Mazda CX-3, Suzuki Vitara, Nissan Qashqai. Някои го дават и Toyota Rav4, която реално като размери е между Карок и Кодиак. От изброените само Suzuki-то е с по-ниски цени, но честно казано за мен Карок предлага доста повече. Така че и според мен си е доста конкурентен модел като цени. :)

 

Ами не е точно така. С екстрите е по-сложно за сравнение и всеки модел затова има широк диапазон от цени, което прави трудни сравненията. Но ако вземем размерите - от изброените само Витара е по-малка като размер от КАРОК, нормално е цената да е по-ниска (да не говорим, че Витара от 2015 г. и отвън и отвътре ми е доста дървена). Всъщност и Мазда СХ-3 е по-малка от КАРОК, но маздите традиционно са надценени.

 

Искам да кажа че това че КАРОК е по-евтин от по-големи от него модели не означава, че цените са ниски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой от изброените конкуренти не предлага мотор с 190к.с май? И скоростната кутия е една от бързите и доказани на пазара. 
Yeti имаше един голям недостатък - багажник като на хечбек. Много семейни клиенти биха се отказали от модела само заради това. 
Мисля, че наистина Карок предлага повече във всеки параграф на много добра цена. И наистина предстоят най-вероятно отстъпки през 2018г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях си направил конфигурация на Yeti с 1,4 TSI DSG излизаше около 40-42к, като бях сложил почти всички екстри без навигация. Аз лично очаквах цената на Карока да е около 45-46к за всички екстри. За мен лично на тази цена Карока се обезсмисли и най-вероятно ще вземе VRS на жена ми за същите пари  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тигуана, на който трябва да отговаря Карок, почва от 64 500лв за TSI DSG 4x4. От тази гледна точка, Шкарока е с 10к надолу :)

Самите конфигурации не са на 100% еднакви, разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето, Тигуан "отговаря" на Кодиак, който ползва и е разработен на база Тигуан!!!

Това, че при Шкода "традиционно" всичко е в повече, не променя позиционирането на моделите!

Нито в "семейството" на VAG, нито спрямо другите извън него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В няколко източника прочитам, че Тигуан и Карок използват обща платформа. Което не противоречи задължително на факта, че Тигуан и Кодиак също ползват обща база. На база на информацията в нета, тази база се нарича MQB и представлява модуларна платформа, която се използва за коли с различни размери. Принципно Тигуан в момента се продава в две версии: NF и Allspace. Вторият е 7 местен и значително напомнящ по размери Кодиак. По-дълъг е от 5-местния с 215мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MQB ползват почти всички модели на VAG, освен тези за САЩ, макар че и за там, най-новите също я ползват.

Не това, имах предвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карока е по-къс от Октавията, вие Тигуан намесвате. Това е една лекооо по-широка и по-висока Фабия. Вижте с какви двигатели се предлага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карока е по-къс от Октавията, вие Тигуан намесвате. Това е една лекооо по-широка и по-висока Фабия. Вижте с какви двигатели се предлага.

Ивчо, като казваш двигатели...

Ако ми намериш Фабийка със 150 ТСИ или 190 ТДИ, плюс хафтомат, идвам и купувам две!

Даже посредническа комисионна ще имаш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да ви питам понеже не съм в час с тия новости...

Знаете ли дали скоро ще излезе електрическа Шкода? Или поне хибрид? Нещо конкретно?

Не карам много кола(може би щото изгубих удоволствието) и като се качих в Теслата ми хареса..Една хибридна Тойота също..долу горе..

Та си мисля че сега е едно такова никакво време..Точно прехода между конвекционалните двигатели и хибридите..И който има конвекционален скоро ще изостане много.И баш сега да купуваш такава машина?!?Било морално остаряло било като обезценка било като технически параметри..

Най ме кефи рязкото ускорение в такава кола..Почти като в мотора.А само мотора карам с кеф.

Или може би просто аз остарявам..

Та какво знаете? Ще стане ли скоро или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, за бензин разлика м/у Фабия със 110 к.с. и Карок със 150 к.с. колко ще е разликата като пътно поведение? Друго си е с 2 литров тси със 180 или 220 к.с. както при Тигуан.

 

За електрическа Шкода, вероятно догодина, но ще е по-скоро електрическа версия на модел.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качили са вече и каталога за Карок: http://www.skoda-auto.bg/SiteCollectionDocuments/Catalogue%20models/Karoq_BG_20171026_Web.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече става много трудно да се сравняват класове автомобили, защото преди години всяка марка имаше по 3-4 модела максимум, а сега имат по 5-10.

Реших да изровя малко данни и да споделя:

 

Тигуан NF е с дължина / ширина / междуосие 4486 / 1839 / 2677 мм

Карок е с -------------------------------------------------- 4382 / 1841 / 2638 (тегло 1300кг без водач, няма данни за 4х4 версията в брошурата)

Кодиак с --------------------------------------------------- 4697 / 1882 / 2791 мм

 

Карок с мотор 1.5 TSI има следната динамка от 0-100 км/ч: 8.4сек (с мой субективен коментар - това е много добро и е с над секунда по добро от фабия комби. Карал съм автомобил точно с такъв показател и усещането е за чудесна динамика)

 

Гледах колата на автосалона и много ми хареса. Вътре е достатъчно просторна, а отвън е достатъчно компактна. Материалите и дизайнът са на топ ниво според мен - качествено и модерно. Много силен модел, без да искам да обиждам никой - на различно ниво от симпатичното Йети. Както може да се каже и за други модели, заменили предшествениците си. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диаметъра на колелата ми е интересно същия ли е на Кароята.

На Тигуана и Кодияка са еднакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, диаметърЪТ на колелата, предполагам че е еднакъв, макар и да нямам идея, какво е КароЯ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.