Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia 1.0 TSI Monte Carlo


digitalundgrd

Recommended Posts

Ей, момчета, аз съм далече от мисълта, да давам акъл, кой какво да си слага на колата. То, за мен и парктроника е глупава екстра, ма хората си го ползват. Това за стабилността го гледах по някаква телевизия, един състезател обясняваше, че като ходели на Нордшлайфе правели окачването меко, щото пистата била неравна и давали по добри времена, от колкото с твърдо окачване.По добър контакт правели гумите и бла-бла, не съм пилот.

Иначе си прав за vRS, повече са от Скаут. Поне аз съм изпреварвал повече от тях по Хемус с Октавията :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 185
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • digitalundgrd

    55

  • VeSkoD

    18

  • tribaleo

    17

  • The Best Forman

    14

Най-много писали в темата

Ето номера на кората под капака: 6V0863831.

Цената й в Еуратек е 31,48 лв.

Това е номерът на клипсите: 8E0863727A.

Цената е 0,43 лв. за брой.

 


 

http://www.obautodily.cz/skoda-fabia-iii-kryt-do-kapoty-proti-hluku-original-7046cz1048/

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за номерата на кората. Имам въпрос към digitalundgrd, в тези 2 отвора в средата има ли крепежи? Защото гледам клипсите са от външният край.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за номерата на кората. Имам въпрос към digitalundgrd, в тези 2 отвора в средата има ли крепежи? Защото гледам клипсите са от външният край.

 

8 по края и 2 в средата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, момчета, аз съм далече от мисълта, да давам акъл, кой какво да си слага на колата. То, за мен и парктроника е глупава екстра, ма хората си го ползват. Това за стабилността го гледах по някаква телевизия, един състезател обясняваше, че като ходели на Нордшлайфе правели окачването меко, щото пистата била неравна и давали по добри времена, от колкото с твърдо окачване.По добър контакт правели гумите и бла-бла, не съм пилот.

Иначе си прав за vRS, повече са от Скаут. Поне аз съм изпреварвал повече от тях по Хемус с Октавията :D

Ами аз не искам да правя окачването по-твърдо, а само да намаля страничото люлеене. Но наистина покрай тази дискусия се зачетох и видях, че нещата не са само черни и бели. Следователно целта е да се постигне добър баланс. Стаб щангата, която изрових има три настройки, и може би най-подходяща би била най-малко агресивната в този смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слага се по-дебела отпред, за да се компенсира допълнителното втърдяване отзад. Другото са експерименти, все едно да сложиш коиловери или ниски и твърди пружини само на единия мост. Не че не може, и няма да се кара, но за евридейка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, сигурно. Отпред гледам че за фаби не предлагат стаб щанги, а биелетки с регулиране на дължината. Сигурно чрез скъсяване постигат ефекта.

 

Иначе DSG е страшно мудно, няма що, аз не мога да се сетя за човек, обаче, който да е по-малко муден (може би Себастиен Льоб или Кен Блок :):)), но първия го видях само за секунда и половина на завоя до с. Мухово и не успях да го разпитам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааааа, DSG наистина е мудно.

Докато погледнеш и изредило 4-5 предавки... :)

Явно бая време си бил със затворени очи :D
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз не искам да правя окачването по-твърдо, а само да намаля страничото люлеене. Но наистина покрай тази дискусия се зачетох и видях, че нещата не са само черни и бели. Следователно целта е да се постигне добър баланс. Стаб щангата, която изрових има три настройки, и може би най-подходяща би била най-малко агресивната в този смисъл.

Е, ако има опции за регулиране ще е добре. Има някакъв шанс, да се плучи нещо средно. Но пък той самият мост си е една голяма щанга, и може би различни пружини или амортисьори, или и двете, ще имат по добър ефект. Но пък е и доста по скъпо, вероятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До края на седмицата се надявам да монтирам въпросната стабилизираща щанга. Междувременно колата се сдоби и с K&N панелен филтър и всеки момент очаквам пауър бокс от една небезизсвестна и доказана фирма. Като цяло за тази година май това ще са модификациите, защото с оглед на времето следващото нещо, което ще трябва да купувам са 4 парчета зимни гуми...

Редактирано от digitalundgrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не няма тайни, просто не знам каква е политиката на форума, че на други места мрънкат за "реклама", ако напишеш данните на даден сайт, производител, марка итн. Бокса е от сайта на RaceChip средния вариант (Pro 2).

 

По генерацията, мисля да сложа някакъв хубав/качествен накрайник, защото сега шкода метнали дифузьори, шпойлери а-у, а ауспуха свършва някъде под средата на багажника - страшна грозотия.

 

Друго няма да пипам, защото ми се иска поне до 3-тата година да мога да минавам по гаранция недай си Боже, ако се наложи. Освен това, много ми харесва, че колата е тиха. До сега съм се накарал на бучалници с прави генерации на 70-76мм. Абе общо-взето се ограничавам да правя "модификации", който са сложни за "обръщане" към стоковото ( да отнемат повече от няколко минути ) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, за RaceChip-а ще чакам отзиви с нетърпение :) И аз съм се настроил за нещо такова, че с моите 90 кончета, като я натоваря порядъчно и издъхва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С оглед на времето, от днес вече сме с 4 гумени стелки. Цената им от 70лв в Еуратек приятно ме изненада (мислех, че ще са над 100лв, че при други марки знам, че за оргиналдЪ аксесоари дЕрат кожи). Предните със закопчани копчетата залепнаха като шамар на циганин, задните макар и без закопчалки също стоят стабилно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа би ли споределил при Ф3 колко е страничния борд на гумените стелки? Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Разбирам на къде биеш, но по твоята логика в БГ не трябва да се карат vRS-и, а само модификации SCOUT, защото ще са по-стабилни на Хемус :) Само, че аз повече засичам vRS версии по БГ пътищата, та явно има и други мазохисти с криви разбирания за "стабилност".

 

 

Аз 'комфорта' на vRS, не бих го заменил скоро. Всеки си има стил на каране, но за теб стандартното окачване на vRS ми е перфектно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа би ли споределил при Ф3 колко е страничния борд на гумените стелки? Поздрави!

 

Разбира се. Прилагам снимков мат'рял :

 

https://imgur.com/egclTz6

 

https://imgur.com/f86GIMa

 

https://imgur.com/a/TA5FJ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако по контур отговарят на текстилните , значи избора на ОЕМ версията за Сеат и Поло е по-добър , защото са с около 10 см. по-дълги (предните).

 

П.П. Аз се чудя от Октавия или Супърб дали ще стане спортната подложка за левия крак , че само там е гол мокета .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз това за подложката го гледах преди няколко седмици, даже и парт номер съм си изкарал, но все още не съм тествал дали ще стане добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, за RaceChip-а ще чакам отзиви с нетърпение :) И аз съм се настроил за нещо такова, че с моите 90 кончета, като я натоваря порядъчно и издъхва.

 

Всичко вече е монтирано. Разликата във вървежа се усеща веднага като най-отчетливо след 3000 оборота. Доволен съм.

 

Сложихме и Whiteline щангата отзад. Като за начало е на средна настройка за твърдост. Ще покарам така 1000-2000км и ще видим как ще се държи колата с нея. След първите 40-50км нормално каране градско мога да кажа, че по нищо не може да се познае, че е добавена. Тоест при скорости 50-90км/ч не се усеща да друса повече от преди или да е по-нестабилна в завои, легнали полицаи, по-резки смени на лента итн. Като се пооправи времето ще я изкарам на магистрала, а и на някой път извънградско с повечко завойчета( по искърското дефиле примерно) и ще тествам при по-агресивно шофиране как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 500км "тестово шофиране" предимно в София, на средна твърдост на щангата с ръка на сърцето мога да кажа, че определено возията НЕ се влоши след добавянето (не друса повече от преди). Като цяло усещането е на една идея по-стегнаната/солидна задница, особено отчетливо е като слизам от бордюр и падне първо едната и после другата гума на пътя. Със сигурност не е някаква панацея или поне при мен нямаше ефекта УаУ, тоест не се промени драстично поведението на пътя, но ако трябва да съм честен, аз и преди това нямах забележки от към возията и по-скоро щангата я сложих от "келешлък" :)

 

Задницата успях лееко да я хлъзна/провокирам един единствен път като идвах от надлез Надежда, и то кат нарочно влязох в завоя при трамвайното депо на Банишора с педала на газта до долу (няма да споменавам каква беше скоростта  :blush: ), та щом при такива условия едва хлъзна, бих казал че със сигурност добавянето на щангата НЕ прави колата с "палава" задница при едно средностатистическо семейно возене от т.А до т.Б.

 

Току що взех и 4 зимни гуми с ДОТ 2917 . Размерът реших да е като този на летните 215/40/17, защото не ми се инвестираше в комплект 16ки джанти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да беше питал , от Октавия 1 стават 1:1 , миналата година за под 100 лв. взех 4 почти нови 15" ки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да беше питал , от Октавия 1 стават 1:1 , миналата година за под 100 лв. взех 4 почти нови 15" ки.

Да, но за разлика от твоя миксер, неговият ще е красив и през студените месеци ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.