Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпроси относно закупуване на Octavia 1 vRS


anticop

Recommended Posts

Честито :)

Нямала е ксенон, темпомат, топло на седалките отпред или навигация. Демек - каквото си получил - това би трябвало да си е от завода. Джантите не са оригиналните, но са готини!

 

PRCode: 0GG = Emission standard EU4
PRCode: 1AJ = Anti-spin regulation (ABS/ASR/EDL) with electronic differential lock (EDL)
PRCode: 1D0 = Without trailer hitch
PRCode: 1N6 = Power steering
PRCode: 1NL = Covers for alloy wheels
PRCode: 2ED = Disc brakes rear
PRCode: 3AF = Right exterior mirror: convex electrically adjustable and heated
PRCode: 3BS = Left exterior mirror: aspherical electrically adjustable and heated
PRCode: 3FA = Without roof insert (standard roof)
PRCode: 3L3 = Manual height adjustment for front seats
PRCode: 3NW = Rear seat bench/backrest split folding with center armrest
PRCode: 3QT = 3-point seat belts with tensioner and height adjustment front
PRCode: 4A0 = Without seat heater
PRCode: 4K3 = Radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing
PRCode: 4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker
PRCode: 4UE = Air bag for driver and front seat passenger
PRCode: 4X1 = Side air bag front
PRCode: 6FB = Body-colored exterior mirror housings
PRCode: 6Y0 = Without cruise control warning system
PRCode: 7A0 = Without CD changer/CD player
PRCode: 7AA = Electronic vehicle immobilization device
PRCode: 7P4 = Manually adjustable lumbar support in front seats
PRCode: 7Q0 = Without navigation device
PRCode: 7X0 = Without park distance control
PRCode: 8GD = Alternator 90A
PRCode: 8L3 = Roof antenna
PRCode: 8QK = Key for locking system
PRCode: 8RM = 8 speakers (passive)
PRCode: 8WD = Integrated front fog light
PRCode: 8X0 = Without headlight washer system
PRCode: 9AK = Climatronic with impact pressure control free of cfc
PRCode: 9P1 = Seat belt reminder electric contact in buckle
PRCode: 9W0 = W/o car phone preparation/installation
PRCode: B71 = Type approval Latvia
PRCode: E0A = No special edition
PRCode: F0A = No special purpose vehicle standard equipment
PRCode: G35 = Front shock absorption
PRCode: H6U = Tires 205/55 R16 91W
PRCode: J1L = Battery 280 A (60 Ah)
PRCode: L23 = Suspension range 23 installation control only no requirement forecast
PRCode: Q4H = Comfort sports seats front
 
От тук е инфото! >>> http://prsearch.planetvag.com/default.aspx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е чак пък дръгел и скрап. Доста по-свежа изглежда от повечето, които съм засичал в родните сайтове за продажба на коли. Вярно, че й липсват някои екстри типични за рс, но това не я прави скрап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За годините си, колата определено изглежда добре. Много от предлаганите употребени коли са "дръгели" и "скрап", но тази, според мен не е от подобна категория. С'а...не знам критериите на колегата, но и не ме интересуват. Понеже имам подобна кола (Октавия 1 L&K) от 2000 година, горе-долу имам идея к'во-що, как изглежда за годините. Колата няма общо с подобните РС-ки в обявите в Бг. И то, за добро! Въпреки няколкото липси. Но съдейки по кодовете, фабрично си е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Стоян, не се обиждам. За съжаление такива са ми възможностите в момента. Перфектните вРС-и в Германия почват от 4000 евро на горе и за съжаление не мога да си позволя такъв бюджет в момента.За един месец(Януари) майка ми почина, за малко да уморят дъщеря ми от махане на 3-та сливица и стопих бутало на предишния ми автомобил заради пикаещ разпръсквач.За съжаление без кола не може и трябваше да взема нещо(което поне малко да ми харесва) докато си стъпя на краката. Тази я купих за 2900 евро.Има забележки но поне за мен не е нищо непоправимо и струващо много пари. Мисля да я възстановя до перфектен заводски вид и да отстраня всички налични повреди. Поздрави на всички и благодаря за пожеланията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво му е свежото на този дръгел?

С целия ми респект към собственика,да не се обиди само. Типична кола за скрап!

За разлика от повечето предлаганите автомобили в БГ мисля, че е доста свежа. Лично аз бих взел кола в това състояние отколкото такава с боядисани детайли по 70-80лв...

И все пак всичко зависи от възможностите с които колегата разполага.

 

Поздрави.

Редактирано от kukumitcin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Стоян, не се обиждам. За съжаление такива са ми възможностите в момента. Перфектните вРС-и в Германия почват от 4000 евро на горе и за съжаление не мога да си позволя такъв бюджет в момента.За един месец(Януари) майка ми почина, за малко да уморят дъщеря ми от махане на 3-та сливица и стопих бутало на предишния ми автомобил заради пикаещ разпръсквач.За съжаление без кола не може и трябваше да взема нещо(което поне малко да ми харесва) докато си стъпя на краката. Тази я купих за 2900 евро.Има забележки но поне за мен не е нищо непоправимо и струващо много пари. Мисля да я възстановя до перфектен заводски вид и да отстраня всички налични повреди. Поздрави на всички и благодаря за пожеланията.

колега дано скоро да излезеш от кофти серията!

 

жив,здрав,вземаш си кола,която да не ти натовари бюджета и да се концентрираш към по-важни неща.

 

желая ти късмет, аз лично мисля, че О1 е супер разумна и читава кола, дано си попаднал екземпляр. На снимки и описание изглежда добре.

Редактирано от Guest
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си е колата за парите и за годините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Колега и много безаварийни километри! Колата е префектна за цената си. Колкото до липсващите екстри, мисля, че да се сложи темпомат вече не е кой знае каква философия, а ако чак толкова много искаш ксенон, ако се поразровиш 100% ще намериш някоя на части и ще го добавиш като екстра ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита новата придобивка.

Екстрите които ти липсват можеш да си ги набавиш за не много пари.

Щом двигателя мърка, си свиркай и карай бегачката без да му мислиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за хубавите пожелания колеги.

 

До сега рових из търсачката на форума, но не успях да намеря тема относно двигателното масло на О1 вРС.

 

Спрял съм се на Мотул X-CESS 5/40. Какво ви е мнението за това масло. Подходящо ли е за бензинов турбо мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5w40 или 0w40, това е препоръчителният вискозитет за този мотор. Не прави грешката да слагаш полусинтетика. Преди смяна е хубаво да ползваш и добавка за промиване, съпроводена със сваляне на картера и почистване на цедката на маслоприемника. Тези мотори са склонни към образуване на нагар и задръстване на цедката. Всичко това не е задължително, но е препоръчително при първоначално обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, поръчах всичко: ангренажен комплект с водна помпа, всички видове филтри и масло. Четох мненията за сервиз Трансексперт и реших да се доверя на тях за обслужването и първоначален преглед на колата. Благодаря за съвета за промивката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен !

За сервиза няма да сбъркаш , казвам го от личен опит !

Безаварийни километри с " хулиганката " !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес реших да сменя въздушен, горивен и купе филтри. Та имаше изненада като свалих въздушния филтър. Излезе че е K&N панелен, изчистен на скоро и "пръснат". Та прецаках се че купух въздушен филтър, но пък си спестих пари за спортен панелен такъв.

Ето една снимка вече поизмита:

037980313.jpg?r=0

 

И на филтъра:

037980314.jpg?r=0

 

Записах си час в Трансексперт и след обслужването мисля да звънна на Пепи да прегледа софтуера. Имам някакво предчувствие че колата има чип. Та да си каже и той мнението по въпроса.

За първата година съм си набелязал следните цели:

1. Обслужване и отстраняване на всички открити повреди по колата.

2. Боя на предна , задна броня и праг, монтиране на темпомат, смяна на оригинално гърне с вРС накрайник  и също така и монтиране на релси за таван(за мен това е нещо без което не може никое комби)

Живи и здрави до година ще се мисли за интериора, аудиото, обезшумяване и други неща.

 

П.П.

Може би трябва да спра да пиша в тази тема(и да отворя нова в правилния раздел) тъй като колата е вече закупена и всичко е свършен факт.

 

Благораря на всички за добрите пожелания. Надявам се да се видим на някоя среща в София и да се запознаем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

За съжаление - вече не са налични. Иначе бяха почти перфектни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ще се набави, но с по бавни темпове. На първо четене е обслужването и отстраняването на дребни проблеми. След това ще си поема малко въздух за месец и се почва с оправянето на двете брони и боядисването на няколко детайла. Всичко останало от списъка ми ще се прави след това.

 

П.П.

Хубаво е че са купили фаровете. Ако знаех че са налични щеше много да ме е яд че нямам пари да ги купя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.