Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем при палене


Toni96

Recommended Posts

Здравейте, чета много от форума и всеки ден научавам по нещо ново днес реших да се присъединя към форума. Колата ми е Шкода фабия 1.4 16 в бензин 2003 комфорт комби. Но имам проблем който не мога да разреша вече месеци на ред само хвърляне на пари и нерви и качествени "майстори". Бях на диагностика и ми излезе ламбда сонда преди да я сменя като стартитам двигателя когато е студен започваше да тресе да играят оборотите общо взето кофти тръпка след като си вдигнеше градусите всичко бе както трябва но проблема си оставаше при напълно загрял мотор след като я изгася и се върна може би след 25 30 мин махимум час колата не иска да пали от първото въртене стартера върти но не иска да запали чека светеше постоянно, връщам ключа и паля за втори път няма проблеми. Та смених сондата с 2-ра ръка от ударена шкода защото цената излизаше на 420 лв майстора ми каза че е с пет кабела "широколентова". Смени я изчисти грешките от старата може би за няколко часа нямаше никакъв проблем и реших да я пробвам как пали може би след същото горе споменто време и същата песен на нов глас от първия път не иска само след продължително държане на ключа което не е много окей, чека си свети когато поиска и замирсва на не добре изгорял бензин. Моля ви ако някой път сте се сблъсквали със този странен проблем споделете ми как сте го разрешили, благодаря ви за отделеното време и се извинявам ако темата ми не е за тук. Приятна вечер ви пожелавам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобни на описаните от теб ефекти.

 

Оправи се след почистване/раздвижване на дросел-клапа. Драма с въздуха.

 

Провери я(ако не си), за да я изключиш от възможните варианти. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли примерно заради бензиновата помпа да светва чек-а?

Имаше някъде тема из форума ... като номер не я помня грешката , но излиза като ниско налягане на гориво на трим1 (или нещо подобно).
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, ако е от бензиновата помпа примерно няма ли да го прави постоянно смисъл защото сутрин на студен двигател няма проблеми. Утре ще я карам на диагностика и ще снимам и ще кача грешките тука :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , след днешната диагностика има добра новина по двигателя няма никакви грешки имаше само на климатика и от сорта на ъгъл на завиване на четирите колела както и нещо за скоростния лост , до тук добре защото още като я взимах имаше тези грешки стара работа .. но излязоха и други две който ме притесниха едната бе 01598 --> високо напрежение в акумулатора грешен сигнал постоянно и мисля че беше ниско напрежение в акумулатора ( но за тази грешка майстора успя да изчисти ) другата е . 01044 ECU грешно кодиране няма симптом постоянно . Какво значи това ? Тези грешки не можаха да бъдат премахнати както и за климатика и другите но това не ме притеснява чак толкова . Но за акумулатора и това "кодиране" на компа какво ще кажете как мога да си оправя колата веднъж за винаги с това палене . ПООМООЩ . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едната е за акумулатора провери дали са затегнати клемите му също напрежението на загасен двигател трябва да е около 12.60 V провери и зареждането на празен ход с включени консуматори напрежението трябва да е 13.8-14.4 V

другата е за грешно кодиран модул за нея не мога да кажа от какво е но разбиращ човек с ваг-ком може да я оправи според мен

както е написал колегата почистване и адаптиране на дроселовата клапа също е добре да се направи според мен

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес разбрах че това може да се махне с ваг - ком ще можете ли да ми кажете как се извършва действието?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Колеги здравейте , пиша малко късно за което се извинявам колата бе на заден план известно време и така .. Ноо днес реших да се захвана с това палене на моята количка излязоха тези грешки . 
1.  P 0123 
2. P 0222
3. P 0402  
ПРОБЛЕМ С ЕГР КЛАПАН .. Въпроса ми е може ли той да е виновника в този случай ( на напълно изстинал двигател сутрин при палене да няма никакъв проблем и когато е гореща  и започва да изстива да пали и да гасне моментално .. ) Другото което забеляза майстора е че при нова бензинова помпа "подкачването" става някак си много бавно и мудно спира на 10 сек . да се чува помпата . Извинявам се ако не съм задал въпросите си както трябва защото това чух от човека който ми прави диагностиката и леко се обърках . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грешките са свързани с дроселовата клапа пробвай да я почистиш и адаптираш но има вариант да са износени пистите и да е за смяна 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.