Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Интервал за смяна на ангренажен ремък CONTITECH CT1044-усилен?


strazhara

Recommended Posts

Здравейте.
Може да се повтарям, но не намерих никъде на колко км се сменя ремъка на 1.9тди ASV 11Oк.с 2002г. Ремъка CONTITECH CT1044 усилен и ангренажния комплект(CONTITECH с ролки INA) е сменян преди 75х.км. Колата е карана повече извънградско без много натискане на педала, почти пенсионерската.
 Също така ме интересува на колко смени на ремъка се сменят ролките и водната помпа. Питам защото сега се чудя дали да сменя само ремъка или направо целия ангренажен комплект.
 Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренажния комплект, винаги се сменя комплект на 50 000км, ако искаш да нямаш проблеми. Марката INA , като цяло е качествена и я хвалят, но това не я прави вечна. Както се казва - Бистра водица, мирна главица!

 

Поздрави!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами преди по теми във форума пишеше 80 90 000 км за ина.Аз в момента съм на 117 000 и ако устиска до 120 сменям.Ако на всеки 50 000 трябва да давам 6-700 лв за ролки и ремъци то по добре да ползвам такси.Ако скъса двигатели много и то на цена на едно обслужване.Това за АGR мотор,каран и с масло от лидл и всякаква нафта.Проблеми до сега съм нямал.Сам преценяш на колко да ги смениш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип афтърмаркета на 60 хли оригинал на 90 хил мисля,че беше 5 години или което настъпи първо и в двата случая нямаш гаранция и отговорността си е твоя така,че ти си решаваш може и 200 хил да го караш,ремъка се сменя с ролките в противен случай,ако ролката сдаде багажа смяната на ремъка се обезсмисля,водната помпа според производителя се сменя заедно с ремъците,но според мен може да се прескочи една смяна но не чак такъв разход примерно 50-60 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато една ролка и дойде времето,то тя започва да си променя звука.Започва да стърже.Ако си вникнал в звука на мотора преди,ще го усетиш.Заслушай се в звука на мотора дали нещо стърже.В ЕТ казват,че една помпа трудно изкарва 2 смени на ремък и съветват да се сменя заедно с ремъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип афтърмаркета на 60 хли оригинал на 90 хил мисля,че беше 5 години или което настъпи първо и в двата случая нямаш гаранция и отговорността си е твоя

 

Най-точното и конкретно според мен и моя личен опит мнение! :doubleup:

 

Относно 90-те хилки за оригинала имаше преди 20 години една песен, в която се пееше "Пирамиди, фараони и балъци за милиони...".

Качественият афтърмаркет не отстъпва практически на оригинала, но наистина трябва да го вземеш от "правилното място".

Например ролките на италианския опаковчик Бреда-Лорет продавани в Евро07 много често са 2 нива на качество, като високото по цена е на нивото на INA, SKF, NTN, IPD, SNR и още няколко сериозни фирми.

Във VW форума много грамотно потребител обясни защо не може да има 3, 4, 5, 6 и още нива на качество, както твърдеше дребен мошеник, когото лично познавам и си остави ръцете при ремонта на моя миниван. Целта на поста на мошеничето беше да си пробутва своите резервни части под предлог за даване на гаранция. За съжаления цялата дискусия беше изтрита защото се проведе в платена тема рекламираща продавач на оригинални авточасти. Правилно беше да се отдели в отделна тема, но модераторите явно ги домързя или нарочно някой ги "помоли" да не го правят. :blush:

За водната помпа и аз дочувам, че немалко майсторЯ я пропускат, но съветът ми е да не го правите и да се поставя качествена водна помпа всеки път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това щях да попитам. Въпреки че през 90те мой братовчед купи мазда 626 и я кара 200 к километра, докато и смени ангренажа за пръв път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренаш, ролки и водна помпа смянам на 50к километра. Не съм толкова богат, че да мога да си позволя риска да ги карам повече време. 

 

Поздрави. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търкаш ли билетчета от лотарията?

Не.Отдавна съм разбрал,че лесни пари и безплатен обяд няма.Оставям се на течението.Вярно,че си играя с късмета,но то целия живот е една игра.Може би и съм малко дебил,е не макло направо много.Но такъв съм.Ако устиска устиска.Ако не аз да съм жив и здрав.Все пак това е една купчина ламарина,създадена да ти служи,а не аз да и слугувам.С предишните ми коли какво се получаваше- всичко се сненяше на време.Тропнеше ли нещо майсрор.Смени това,оправи това и като я обявиш за продажба никой не го интересува какво си правил и гледа да бута цената(характерна българска черта).И като сложиш чертата работим за колата.Е няма такъв филм.Терор до дупка.На една кола колкото повече и трепериш,толкова ти скъсява живота.Може би за пръв път в живота ми ще съм късметлия и да изкара заветните километри.Крайно време е и аз да спечеля нещо,нищо че сам насилвам късмета си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.Отдавна съм разбрал,че лесни пари и безплатен обяд няма.Оставям се на течението.Вярно,че си играя с късмета,но то целия живот е една игра.Може би и съм малко дебил,е не макло направо много.Но такъв съм.Ако устиска устиска.Ако не аз да съм жив и здрав.Все пак това е една купчина ламарина,създадена да ти служи,а не аз да и слугувам.С предишните ми коли какво се получаваше- всичко се сненяше на време.Тропнеше ли нещо майсрор.Смени това,оправи това и като я обявиш за продажба никой не го интересува какво си правил и гледа да бута цената(характерна българска черта).И като сложиш чертата работим за колата.Е няма такъв филм.Терор до дупка.На една кола колкото повече и трепериш,толкова ти скъсява живота.Може би за пръв път в живота ми ще съм късметлия и да изкара заветните километри.Крайно време е и аз да спечеля нещо,нищо че сам насилвам късмета си.

Всеки сам решава как да си счупи главата, но в твоя случай можеш да си опасен и за другите в движението като не поддържаш колата си, но както казах, всеки сам решава и най - вероятно въобще не си сам, на пътя има още много такива. Като цяло не подкрепям такова мислене и такива действия, защото шофирането е колективен акт и отговорността е споделена. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако питате майсторите и търговците на части най-вероятно ще кажат,че ангренажа се сменява с маслото.В моята сервизна книжка пише 120 000км а съм твърдо убеден, че ще изкара и 150 000км без проблеми.Аз също като колегата писал по горе съм на мнение, че колата е да ми служи на мен а не аз да работя за нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки сам решава как да си счупи главата, но в твоя случай можеш да си опасен и за другите в движението като не поддържаш колата си, но както казах, всеки сам решава и най - вероятно въобще не си сам, на пътя има още много такива. Като цяло не подкрепям такова мислене и такива действия, защото шофирането е колективен акт и отговорността е споделена. 

  С какво да съм опасен на пътя?С това че не сменям на време ремъци ли или Че карам с боклук масла и нафта?Това какво общо има с безопасността?Да в момента имам проблем в спирачната система на колата - криви дискове,като повечето шкоди,но колата си мина и преглед с тях в никога не използван пункт от мен да кажеш,че имам познати.Просто ми беше близо до работата.Затова и сега карам другата,а с тази рядко се разхождам и то главно затова,че е оборудвана с теглич.Но за да приключим с темата поръчах комплект ангренаж ина,водна помпа  и ремък  конти,които ако колата е още при мен ще сменя пак около 120  000,дори и на новата ще е там някъде..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  С какво да съм опасен на пътя?С това че не сменям на време ремъци ли или Че карам с боклук масла и нафта?Това какво общо има с безопасността?Да в момента имам проблем в спирачната система на колата - криви дискове,като повечето шкоди,но колата си мина и преглед с тях в никога не използван пункт от мен да кажеш,че имам познати.Просто ми беше близо до работата.Затова и сега карам другата,а с тази рядко се разхождам и то главно затова,че е оборудвана с теглич.Но за да приключим с темата поръчах комплект ангренаж ина,водна помпа  и ремък  конти,които ако колата е още при мен ще сменя пак около 120  000,дори и на новата ще е там някъде..

Какво ще се получи ако изпреварваш и има кола в насрещното и скъсаш ангренаж ? Не ми се влиза в пререкания и допълнителни полемики. Мисля, че има доста варианти да се получи опасна ситуация при късане на ремък и след като имаш кола и искаш да си участник в движението дължиш и на другите учасници отговорност. Както вече споменах, всеки сам решава какво и кога да направи. 

Поздрави. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ми дава гаранция,че подменен на време ремък няма да се скъса по време на изпреварване.А ако ремъка е дефектен или от някой склад,стоял години и загубил своите качества,нищо че е на 5 10 000 км.Това е божа работа колега кое,как,защо.А ако се натресе в мен с идеално потдържана кола пак ли аз ще съм виновен.На ладата съм късал ремък в движение.Да тя има защита,мотора угасна,въжето и в сервиза.Сигурен съм,че на повечето учасници във диспута има нещо нередно в колата я стари гуми,я изгоряла крушка,я нещо друго.Повечето теми са за проблеми по колите,което както и да го погледнеш все си е предпиставка за ПТП.Колите които караме са на 15+ години на назнайни километри,което автоматично ги превръща в подвижни ковчези.Съжалявам за грозната дума,която използвам,но си е самата истина.Е не всички де.Не търся управдание или не целя да се заяждам или да се правя на велик.Колегата попита според нас дали да кара повече или да сменя.Всеки изказва мнение,някой по различно от общото и веднага дръжте го.Нали затова е форум,всеки да изкаже мнение и той сам да прецени какво да прави.Ако прочереш самия автор на темата е писал,че в момента ремъка му е на 75 000,което е 15 000 отгоре на общоприетите схващания.Сега да го посъветваме да почне да трие билери и да отправя молитви ли.Колега,ти си потенциална и обществена опастнос.Марш веднага да разтовариш една хилядарка на майстора за да се харесаш на по-голямата част от форума.Целях да го успокоя,че ако частите му са качествени може да покара още малко,а докато кара да отделя пари за ремонта.Нека всеки изкаже мнение,без да се заяждаме помеждуси,а той да си прецени сам.Аз отивам да изтъркам(не лотариен билет)малко гумуте на байка.Весело изкарване на 3 март на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах намерение да се вдига чак тон, а просто да попитам за интервала. От прочетеното до тук нищо не ми стана ясно, но продължавам да карам и към 90хил, ще помисля за смяна. За този мотор в оригиналната сервизна книжка го дават да се смени на 120хил. и на толкова е сменен в Австрия.

        А парите не са чак такъв проблем. Разпитах тук там и засега се спрях на https://24autoland.de/epages/e6328f46-6aa7-4028-bc5c-5edae337317c.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/e6328f46-6aa7-4028-bc5c-5edae337317c/Products/CT1044WP1 обещаха ми го за 300лв с голяма отстъпка от местна голяма фирма за авточасти. Смяната от мен без пари така, че не е чак толкова скъпо.

Обещавам да пиша как е минало и какво съм спечелил или загубил от търкането на билетчета. ;)

Весели празници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата ще стане по интересна ако направим анкета кой на колко сменя,или кой колко е изкарвал най много с един комплект(какъв марка).А може и кой на колко км е късал ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Фабия производителя и дава смяна ангр.ремък и консумативи около 200000км, не помня точната цифра км. При закупуването ми беше на около 190000км на пет години от Германия. Смених всичко. Ремъка беше перфектен, по различен е от всички ремъци, които съм виждал до сега. Дали е сменям нямам представа. Колата имаше история до третата година в Порше Ауди. Само една ролка не беше в ред, като я свалихме. Мисля на 50000-60000км при някоя смяна на масло да го разгледаме и тогава ще решавам. Всеки си избира начина!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, спокойно ще изкара и 90К - няма грижа. Моят първи ремък смених на 120К. Изглеждаше добре. От тогава карам с Дайко усилен, ролките Ина, а помпата...не знам. Всичко сменям на 75-90, както ми дойде. Винаги сменям всичко, за да ми е мирна главата. Колкото и готини да са ролките, помисли си само, колко са се въртяли за изминатите километри и работа на място. Особено малките ролки :)

Вече 300К процедирам така и нямам никакви грижи!

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като ще го сменям така или иначе, 10-20% повече време винаги ме е притеснявало. Баща ми има 3коли, всичките са с ремъци на по 10+год и над 100х км. Смее ми се като ги мисля, все казва, майната й, до де изкара. И 3те са Японски, а той е мародер, но някак дори и без или със старо масло(2-3год)(митсубиши паджеро), със спукана водна помпа и без вода(нисан максима), с блокирало постоянно 4х4(субару), все ги караше. Обслужва/ремонтира нещо дребно и са ОК. Едната е на 400х км в момента(нисан) с оригинална верига на 20год, смени водната помпата скоро. Та всичко е относително и на късмет. Всеки сам си преценява!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Фабия 1, за бензиновите двигатели с ремък е написано, проверка на 90 000 и след това проверка на всеки 30 000.

Карам колата от 6 км пробег. Първата смяна я направих на 89 200 км, със съвет афтърмаркет повече от 60 000 км да не оставям. Много износени ролки и ремъци. Втората на 147 040 км, а третата наскоро на 201 300 км заради шум, който се оказа от ролката на компресора (ще ми разправят от две години че, компресорът бил за смяна при положение , че за две години губи по-малко от 40 гр. хл. агент, при това специализиран сервиз за автоклиматици). Винаги след смяна, афтърмаркет ролките и ремъците са изглеждали в добро състояние, явно може и да изкарат по 90 000 км и повече.

По отношение на интервалите за смяна, едно е да се кара часове наред с 4000+ оборота (около 140 км/ч) друго си е да киснеш в задръствания в града. Едно е да се минават 10 000 км/година, друго 30 000 км/година. Всеки сам си прави сметката, как и за какво използва колата си и колко всъщност му е необходима.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се къса толкова лесно. Не е ластик. Ремък на кола от Италия съм виждал в такова визуално състояние което е направо стряскащо и продължаваше да работи. 60000 е срамно малко за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато купих колата,октавия 1.9 тди,ремъка е бил сменен на 90 000 мили,афтермаркет ремъка аз го смених след още 80 000 мили и тогава свалих оригиналната водна помпа,която си беше перфектна за 170 000 мили и 15 години служба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 тогава свалих оригиналната водна помпа,която си беше перфектна за 170 000 мили и 15 години служба.

Това е ключовия израз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.