Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чистене на турбото


vladimir_skoda

Recommended Posts

Здравейте, колеги!СуперБ-а е 1.9 TDI 131 96KW 2005

Мисля, че турбото пренадува и трябва да му се чисти геометрията. Въпроса ми е:Трябва ли почистването да се направи в сервиз специализиран за турбота или мога да я дам в обикновен сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всеки що годе читав сервиз могат да се справят.Прочети темата във форума на VW за почистване на геометрия със спрей за фурни.Описал съм подробно всичко и вече доста колеги споделят положителния резултат.Ще спестиш една сума пари,а и няма да ти отнеме повече от час

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,ще погледна.Колко е времето горе долу за сваляне и чистене по стандартния начин?Да знам ако не се хвана сам да го правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам е тази: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=461638&sid=f087e4254597e1df60235a0f0d232bff Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,ще погледна.Колко е времето горе долу за сваляне и чистене по стандартния начин?Да знам ако не се хвана сам да го правя.

Зависи колко си сръчен и какъв ти е късмета.Шпилките на изпускателя са проблемни.Маслената магистрала може е да се скъса,ако е запекла.Трябват ти и хубави инструменти.Разделянето на охлюва е най-лесно с оксижен,с чукане става но може да жо спукаш.Внимава се да не се обърне гривната вътре и да не скъсаш винтчетата.Ако имаш въпроси-ще помагаме.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тази е.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуча се вкарва в изпускателя,след като си магнал тръбата между ЕГР и колектора.Ако нещо друго те интересува,мога да ти обясня по-подробно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко си сръчен и какъв ти е късмета.Шпилките на изпускателя са проблемни.Маслената магистрала може е да се скъса,ако е запекла.Трябват ти и хубави инструменти.Разделянето на охлюва е най-лесно с оксижен,с чукане става но може да жо спукаш.Внимава се да не се обърне гривната вътре и да не скъсаш винтчетата.Ако имаш въпроси-ще помагаме.

много внимателно с винтчетата, които държат геометрията
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И друго да попитам, препаратите за чистене /тези които се пръскат след дебитомера/ имат ли ефект?

Не съм ползвал,но съм скептичен за тях.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И друго да попитам, препаратите за чистене /тези които се пръскат след дебитомера/ имат ли ефект?

не

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Здравейте, извинявам се, че пиша на колегата в темата, но ако може едно питане свързано с почистване на геометрията. На един приятел турбото му "вие" като линейка когато я форсира на място, а също и когато набира. Но ако извади вакума от актуатора, виенето спира. Един майстор му казал  запекла или задръстена геометрия, и той е решил да я почисти. Лостчето на  актуатора се движи на ръка, означава ли това, че не е блокирала, а също така колата си върви нормално, няма загуба на мощност и разхода на масло каза, че е около 200-300гр. на 10000км. Само да спомена, че има омасляване на маркуча към кулера. Знам, че така на "хартия" не може да се каже нищо, но това виене го притеснява и дали не трябва да се рециклира цялата турбина.

 

П.П. Моята кола е i30 с мотор 1.6CRDI и също има едно леко виене /а съм чувал и на др. марки с този мотор и на БМВ също/, но той е притеснен.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.