Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

И аз с моя Супърб 1!


radu

Recommended Posts

Здравейте Колеги!

И аз със Супърб 1 с 2.5 ТДИ мотор BDG,

типтроник един от последните произведени в края на 2007  :fiu: първа регистрация 2008 година!

Колата е 148 хил реални километра италианка,не супер поддържана,

но за сметка на това с пълен пакет екстри и заради мекия климат колата е като нова!

Обслужена напълно във Шкода Фаворит сервиз Русе.

Милиони благодарности на Краси за коректното отношение,качествената работа и марковите резервни части!!!

 

За колата не бяха щадени пари,след обслужването и 4 броя нови зимни гуми колата пое към моето местожителство Берн Швейцария!

За изминати 2300 км,Супърба ми даде разход 6.4 ,не съм състезател колата е карана на автопилот 120-140км!

За изминатите километри няма видима разлика в нивото на маслото и антифриза.

С две ръце доволен!

 

Днес забелязах,че едната крушка на ксенона си отива и свети лилаво,нормално все пак е заводска.

Колеги някой някой може ли да ми даде модела на оригиналната крушка?

Крушката H 7 ли е и колко вата?

 

Ето и малко снимки на Колата:

Редактирано от radu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни километри!

 

Радва ме факта, че семейството на Суперб 1 във форумя се увеличава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених акумулатора на Душегубка,че се оказа че е с оригиналния си!Егаси завъртяното! :nea:

Голям акумулатор заврян на малко място!037661889.jpg?r=0037661891.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Честито колега, със здраве да си я караш и безаварийно! 

 

Относно 2.5 тди мотора, имам приятели, които си ги карат вече дълго време и са доволни. Така че въпроса е на поддръжка и на попадение! :)

 

Фабричния ксенон е с D2S крушка. 

 

Тази крушка е доста прилична.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа, колата изглежда супер свежо и много кефи...дори и днес две поколения по-късно С1 си е фактор на пътя с вътрешните и външните си размери :)

 

Ще се радвам колегата radu да пусне и няколко интериорни снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шубав запазен С1 2.5 си е мега яка кола за шофиране.

Мното комфортна и върри с лекота.

Аз мн.ги харесвам.

Мотор е вечен ако се подържа добре откъм масло!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

Благодаря за хубавите коментари!

И да споделя задоволство от експлоатацията

на автомобила след 1 год препускане из Европа.

Нито един проблем!

Въпреки,че си закупих Seat Leon 5F 2.0 TDI FR 184 hp,

не спирам да използвам Супърба заради конфорта и приятната возия.

Прикачам още сники на моя красавец!

Поздрави на всички от снежна Швейцария! 

Страшен форум за коли а пък неможе снимки.

Немския и Швейцарския Форуми са поне 10 години напред! :fool:

https://postimg.org/image/5jnsq5bl3/

Редактирано от radu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.