Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgtransexpert

gonzalesn

Вентилатор на парното Шкода Фабия МК 2

Recommended Posts

gonzalesn

Здравейте,

 

Вчера упешно смених реостата на вентилатора на купето и сега всички степени ми работят.

 

За колегите които имат проблем, че вентилатора им работи само на 4-та степен мога да споделя подробно как да го подменят сами.

 

Налице обаче излезе друг проблем със скрибуцане на вентилатора особенно при бавните степени.

 

Някой справял ли се е с подмяна/ремонт/смазване при Фабия МК2, моля споделете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackSpot

Привет колега, сподели повече инфо и ако си снимал/записвал направи един гайд ще е полезно.

На колко време започнаха проблемите? Как би ги описал и т.н?

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
fulcrum

Здравейте,

 

Вчера упешно смених реостата на вентилатора на купето и сега всички степени ми работят.

 

За колегите които имат проблем, че вентилатора им работи само на 4-та степен мога да споделя подробно как да го подменят сами.

 

Налице обаче излезе друг проблем със скрибуцане на вентилатора особенно при бавните степени.

 

Някой справял ли се е с подмяна/ремонт/смазване при Фабия МК2, моля споделете.

 

 

Шунтираш термопредпазителя , той прекъсва и е валиден за всички съвременни допълнителни резистори . И отново междинните степени са налице.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
joro-120L

Кире, горе долу разбрах къде си се вмъкнал в цитата на колегата. Нещо за скрибуцането?..... Или шунтирането ще го оправи. ;)

 

п.п. Да, горното мнение вече е редактирано от някой мод. което налага редакция и на моето, но няма да го пипам.

Редактирано от joro-120L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
gonzalesn

Междинните степени ги оправих с смяната на термо съпротивлението.Ползвах следното видео:

 

 

Master of Škoda ме еразбрал правилно...сега степените работят, но самия вентилатор скрибуца дразнещо.

 

Някой дали е имал такъв проблем и ако може да сподели как го е оправил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
joro-120L

Този "Мастер оф Шкода" сигурно съм аз, но това ми е ранга. И той е зависим от броя мнения, а не от това колко си Майстор по Шкодите.....Иначе съм Георги. Приятно ми е. :)

Доста хора сигурно могат да ти кажат от какво скрибуца, защото е често срещано явление. В случая аз следя темата и ще ти кажа.

Иска смазване на втулките на ротора на ел. мотора на вентилатора на парното. Но как се стига до там, не знам.

Редактирано от joro-120L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackSpot

Мисля че за мотора, трябваше да се разглоби/махне цялото табло. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
gonzalesn

Някой свалял ли е да сподели упътване или опита си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
gonzalesn

Дали няма шанс да се свали само хладилната жабка пред пасажера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackSpot

Ето няколко линка който намерих:

https://www.drive2.ru/l/1885622

https://www.drive2.ru/l/9249100/

https://www.drive2.ru/l/4792140





 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
gonzalesn

Благодаря колега,

 

Страхотни упътвания, дори в този сайт са споделили и по мързелив метод

 

https://www.drive2.ru/l/2564349

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackSpot

:banger_2:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackSpot

Колеги при свирукането от вентилатора постоянно ли е или след време изчезва? Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
fulcrum

Колеги при свирукането от вентилатора постоянно ли е или след време изчезва? Поздрави!

Не изчезва Мони , иска си сваляне , разглабяне , почистване на вала на моторчето с много ситна шкурка и при двете втулки и смазване с

масло. Горната втулка  при турбината на моторчето задължително е тръгнала на елипса с размера и хлабината си по отношение на вала.

 

Ако се ползува грес - само графитна , молибденова , медна и/или със силно синтетична съставка и задължително високотемпературна.

Евтините минералки запичат , уплъняват микроповърхнините  , намаляват площа на триене....и утежняват много лагеруването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackSpot

Не изчезва Мони , иска си сваляне , разглабяне , почистване на вала на моторчето с много ситна шкурка и при двете втулки и смазване с

масло. Горната втулка  при турбината на моторчето задължително е тръгнала на елипса с размера и хлабината си по отношение на вала.

 

Ако се ползува грес - само графитна , молибденова , медна и/или със силно синтетична съставка и задължително високотемпературна.

Евтините минералки запичат , уплъняват микроповърхнините  , намаляват площа на триене....и утежняват много лагеруването.

Мерси за информацията ще я имам в предвид. Питам понеже при мен сутрин като е студено паля, пускам 1ва степен да повърти малко(свирука), пускам 2ра след това(свирука), но след известно време изчезва "музиката". Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mishelle

Това е първия етап. След време, а може би и скоро, свиренето ще го има постоянно. Дори и на сегашния етап имаш тормоз при/върху мотора. Като се стопли сваляй, почисвай и смазвай. Съвета за избор на смазка, посочен от fulcrum, е 100% верен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackSpot

Това е първия етап. След време, а може би и скоро, свиренето ще го има постоянно. Дори и на сегашния етап имаш тормоз при/върху мотора. Като се стопли сваляй, почисвай и смазвай. Съвета за избор на смазка, посочен от fulcrum, е 100% верен.

Ясно, слагам го в "to do" листа. И ужас, като си помисля разглобявено какво ще представлява... :D

Взел съм си медна грес (спрей) за главините на джантите, предполагам ще свърши работа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Наско1980

Здравеите,при мен спря тотално,вентилатора де,никакви степени неработят.Една вечер се качих,тръгнах,пуснах парното на 4 степен и дотам.Гледах бушони,замерих идва ли ток до вентилатора,неидва.Какво може да е.Колата е октавия2 феис лифт 2012г. Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
димон

Щом не идва ток измери бушона , писал съм ти в другата тема . Не ги гледай , а измери ! :)

Ако колата е с климатик - № 40  - 40А , ако е с климатроник № 22   - 40А .

 

Редактирано от димон
пс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.