Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смешни снимки и моменти


Transexpert-info

Recommended Posts

Ма нещо не ми спира колата ЩО :D

Октавия 2

Редактирано от Transexpert-info
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Transexpert-info

    40

  • shaft

    4

  • ААнтонов

    1

  • VRS21

    1

Най-много писали в темата

В тази обстановка и при тези условия специално обучен монтьор със свръхмонтьрски способности споменава многократно майката на френското инжинерсто и вече втори ден сменя датчика за налягането на горивния рейл.

Пежо 3008 1.6 hdi.

post-15796-0-27607300-1479074816_thumb.jpg

Редактирано от Transexpert-info
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видно от снимките а и не само от тези призводители като гарет и борг уорнър с дългогодишен опит не знаят от какъв материал се произвеждат турбинни актуатори.

Ще ви припомня ,че според ваг турбиния актуатор е част от турбокомпресора и не се продава отделно и в богатите страни се сменя комплект.

Е това ако не е нарочно.

Октавия 1

post-15796-0-26185100-1479077007_thumb.jpg

post-15796-0-74412300-1479077017_thumb.jpg

Редактирано от Transexpert-info
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това,че е използван такъв филтър който според нас е със съмнително качество е въпрос на личен избор.

Но това,че този който го е монтирал е недоледал или нарочно махнал уплътнителния престен не е добре.

Колко е филтриръл всъщност никой не знае.

 

post-15796-0-63576700-1479077605_thumb.jpg

post-15796-0-56659400-1479077616_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех тия дънлопи.

Лошото е ,че това е от вътре и е нормално човек да не знае какво се крие там а още по-лошо е,че е предна лява.

post-15796-0-43095000-1479077884_thumb.jpg

post-15796-0-55574600-1479077892_thumb.jpg

post-15796-0-11561500-1479077906_thumb.jpg

post-15796-0-92821600-1479077915_thumb.jpg

post-15796-0-40946700-1479077925_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много неща сме виждали но това рециклиране на шестостена направи ни утрепа.

Евала майсторе така се прави :dash:

post-15796-0-57602700-1479078131_thumb.jpg

post-15796-0-29091200-1479078140_thumb.jpg

post-15796-0-04288200-1479078149_thumb.jpg

post-15796-0-51443200-1479078161_thumb.jpg

post-15796-0-17500300-1479078172_thumb.jpg

post-15796-0-83837600-1479078183_thumb.jpg

post-15796-0-97343700-1479078196_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, ако не бЕха го пипали тоя ремък, още 20 години минимум някъде, така на око, му давам... Ама на, веднага да се отвори, да се види...нищо му няма, това, че гумата/каучука е паднал малко - голям праз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм фен на закаченато на акумулатора. Отивам да си търся тел :)

 

Гена, както винаги - номер 1 си!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, смееме се, ама то не е за смях - работи ли - работи! Значи инженерната мисъл е сработила - с каквото се разполага - подпиране с колци и това е - Simply Clever :D

 

ПП: хахаха, да кръстим темата - Simply Clever от работилницата!

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам против темата да бъде прекръстена.

Идеята беше да се покаже какви инжЕнерни решения има на този свят и това е една малка част.

Както и защо когато някой предлага нещо да се подмени с ново то не винаги той мисли лошото.

И да се разбият някой форумни митове,че някой от нещата няма смисъл да се подменят.

Но основно е за забавление.

Продължаваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майсторе стегна ли скобата?

Е стЕганх я много ясно.

А от къде тече масло?

:eusa_think:  :eusa_think: Е как от къде от всякъде.

Рено лагуна дизел.

post-15796-0-49723400-1479154920_thumb.jpg

post-15796-0-07577300-1479154933_thumb.jpg

post-15796-0-92380300-1479154954_thumb.jpg

post-15796-0-02238400-1479154967_thumb.jpg

post-15796-0-03994700-1479154979_thumb.jpg

post-15796-0-60429600-1479155002_thumb.jpg

post-15796-0-28177100-1479155019_thumb.jpg

Редактирано от Transexpert-info
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос:

Нужно ли е да се демонтират задните подкалници за да се подменят задните амортисьори на фабия 1?

Отговор:

Не много ясно стига да немрите нещо остро нож,ножица или друго.

post-15796-0-80614900-1479155338_thumb.jpg

post-15796-0-47200000-1479155349_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо блокира механизма за чистачките на октавия 2?

Жълтото е ръжда изпаднала при разглобяването.

Почистен и сглобен ще видим колко ще изкара. 

post-15796-0-57858000-1479155657_thumb.jpg

post-15796-0-10004800-1479155667_thumb.jpg

post-15796-0-12041600-1479155681_thumb.jpg

post-15796-0-83710100-1479155694_thumb.jpg

post-15796-0-73410700-1479155704_thumb.jpg

Редактирано от Transexpert-info
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с подкалника ми е любимото! :D Акумулатора пасти да яде, просто! Ахахаха!!! Малко като хирургично упражнение - прави се разрез около 15 сантиметра и т.н. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така пренебрегвания механизъм за свободен ход на генератора.

По наша статистика този елемент рядко подминава 120000км а повечето даже не докарват до смяна на ангренажа.

На този автомобил голф 5 1.9 тди собственика две седмици по-рано си е избрал сервиз за подмяна на ангренажа явно по цена.

Е понкога ниската цена води и до такива проблеми.

Факт е ,че колата дойде на ход но защото беше близо а в повечето случай цената на пътната помощ надвишава цената на елемента.

За съжаление това е важен елемет който прави големи бели когато е блокирал а като се разпадне още по-големи.

post-15796-0-19865900-1479156260_thumb.jpg

post-15796-0-09787900-1479156274_thumb.jpg

post-15796-0-27011500-1479156284_thumb.jpg

post-15796-0-50442800-1479156297_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специална патентована формула спирачни дискове на фирмата ръждонетикс.

Нашите дискове не са като на конкурентите тяхните се износват а нашите увеличават дебелинта си с което компенсират износването на накладките.

Още един бонус слагате нашите дискове и получавате автомантично екстрата АБС.

Фиат

post-15796-0-64506700-1479156923_thumb.jpg

post-15796-0-17370500-1479156933_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Справка за мазда:

Задния тампон "макферсън" издържа 22 години.

По точно тампона още си е здрав метала не е добре защитен от корозия.Почти колкото купето.

Но за сметка на това предните още са здрави.

Това е поредния факт ,че едно време мазда знаеха от какво се правят тампони жалко,че вече и те не знаят.

Това на снимките всъщност е една част не две.

Мазда 626

post-15796-0-85345100-1479157523_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как правилно да ремонтираме резбите на шенкела на фабия 1-Не на майтап.

Най-правилно е да се смени.

По евтино е да се ремонтира.

post-15796-0-05918600-1479157789_thumb.jpg

post-15796-0-18225700-1479157798_thumb.jpg

post-15796-0-90852100-1479157809_thumb.jpg

post-15796-0-46767400-1479157819_thumb.jpg

post-15796-0-95616800-1479157830_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Тук случката не е много весела и не е смешно но...

Красноречиво показва какво причинява една дупка на околовръстното и дава отговор на въпроса отваря ли се еърбега от дупка.

 

 

post-15796-0-49603300-1480202283_thumb.jpg

post-15796-0-80276600-1480202297_thumb.jpg

post-15796-0-46230200-1480202326_thumb.jpg

post-15796-0-81959500-1480202352_thumb.jpg

post-15796-0-92950100-1480202382_thumb.jpg

post-15796-0-01856200-1480202414_thumb.jpg

post-15796-0-57417000-1480202430_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • 4 седмици по-късно...

Значи, 

На 20-тата година се сваля пластмасата. По ремъка се увива меден проводник за якост. Капва се калай, че да държи - или с телоподаващото направо, че да не шава.

След още 20 години се отваря пак.

 

Той ангенажът е като виното - с годините става все по-хубав :)

 

П.С. Моля ви, горното е шега :)

Евгени, браво за темата! Супер е :) 

Мдааа, ако не бЕха го пипали тоя ремък, още 20 години минимум някъде, така на око, му давам... Ама на, веднага да се отвори, да се види...нищо му няма, това, че гумата/каучука е паднал малко - голям праз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Малко да уживим темата.

Монтьора казва:

За тази киа сиид ми трябва това,това и шарнири.

Добре поръчваме по шаси номер.

Ето шарнирите.

Монтьора ЪЪЪЪ :eusa_think: единия шарнир не става!

Що дефектен ли е?

Ми не е ама не става.

Е как не става или стават и двата или не стават!

Ми ела да видиш.

post-15796-0-98333100-1484773263_thumb.jpg

post-15796-0-99544400-1484773274_thumb.jpg

post-15796-0-26454900-1484773288_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.