Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смешни снимки и моменти


Transexpert-info

Recommended Posts

В тази тема ще публикуваме снимки и смешни моменти от сервиза.

Идеята е както да се позабавляваме така и да ви покажем една различна гледна точка на някой от нещата.

Към снимките ще има кратко обяснение в шегувит тон да не вземе някой да се засегне :) .

Коментара оставям на вас.

Редактирано от Transexpert-info
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Transexpert-info

    40

  • shaft

    4

  • cenarius

    1

  • stoyanow

    1

Най-много писали в темата

Добре де са на тез еФтините филтри ко им е нали са хАртия.

Опел корса C

post-15796-0-03640700-1478980677_thumb.jpg

post-15796-0-79899600-1478980689_thumb.jpg

Редактирано от Transexpert-info
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рециклиране или защо да не си давате парите залудо.

Лявото е оригиналното дясното е от нещо което най-вероятно не е ваг автомобил.

Октавия 2/2.0тди

post-15796-0-44875100-1478981599_thumb.jpg

post-15796-0-89046000-1478981615_thumb.jpg

post-15796-0-44406700-1478981635_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувам шум май от съединителя какво му е?

Май май е почнал да яде от скоростите.

Голф 4

post-15796-0-87469500-1478982195_thumb.jpg

post-15796-0-48414600-1478982210_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бричет стегна ли картера?

Стегнах го ма на криво.

post-15796-0-18493800-1478982355_thumb.jpg

post-15796-0-34540500-1478982366_thumb.jpg

post-15796-0-61100700-1478982380_thumb.jpg

Редактирано от Transexpert-info
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това вече е постижение.

Хем е стегната пробката хем няма уплътнителен пръстен хем почти не тече :crazy:

Октавия

post-15796-0-48229800-1478983382_thumb.jpg

post-15796-0-26926100-1478983485_thumb.jpg

post-15796-0-47234700-1478983522_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха! Най-после я пусна тая тема!!! Определено ще е добра!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете Ви са за смяна.

Но защо аз ги гледах нямат Ръб?

Октавия

post-15796-0-98159000-1478984871_thumb.jpg

Редактирано от Transexpert-info
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този маховик не е за смяна нали не е "демпферен"

Октавия

post-15796-0-95795100-1478985759_thumb.jpg

post-15796-0-15234200-1478985775_thumb.jpg

post-15796-0-03747400-1478985789_thumb.jpg

post-15796-0-95050500-1478985799_thumb.jpg

post-15796-0-00832900-1478985816_thumb.jpg

post-15796-0-13398900-1478985832_thumb.jpg

post-15796-0-72211800-1478985847_thumb.jpg

post-15796-0-30191800-1478985859_thumb.jpg

Редактирано от Transexpert-info
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова години и толкова майстори и никой да не ми каже,че трябва да се сменя и ангренажния ремък.

Важното е,че си смених външните те са по-важни.

Справка за опел: Ангренажният ремък на опел корса Б издържа 23 години или 215000км.

Корса Б 1.5 дизел/исузу

post-15796-0-41441000-1478986256_thumb.jpg

post-15796-0-17061900-1478986270_thumb.jpg

post-15796-0-41221800-1478986283_thumb.jpg

post-15796-0-73973500-1478986294_thumb.jpg

post-15796-0-64333100-1478986307_thumb.jpg

post-15796-0-85808700-1478986324_thumb.jpg

post-15796-0-81323800-1478986336_thumb.jpg

post-15796-0-82379800-1478986352_thumb.jpg

Редактирано от Transexpert-info
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хихихи, Евгени, направо ме уби с тази тема.

Дори нямам спомен, откога не съм се смял така.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:eusa_clap:  снимките сами говорят, ама вързани с коментарите.........
Ангренажа и връзването на Хакумулатора ми обраха точките  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос

Има ли шкода индикатор кога водната помпа е за смяна?

Ми има е къде е .... :hello:

post-15796-0-19701700-1479071497_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук историята започнала като рутинна смяна на съединител се превърна в няколко часово изследване на каква е тая дупка и къкво и продупчи.

Чист късмет е,че корпуса е пробит на място което не засяга работата на скоростната кутия.

След пълното разрязване и разглобяване и на феродовия и на притискателния диск и намерените дребни части се установи,че тези дребни части не са от дисковете ами....

Фактите:

Колата е скаут 1.8 тси пресен внос от швейцария.

Явно там майстора е сменял веригата и е решил да си законтри вала през дренажния отвор на скоростната кутия с бургия около 5мм.

Но явно законтрянето не е било успешно и маховика е счупил бургията и парчето е останало вътре по разбираеми причини не са му се сваляли скоростите и си е мислел,че няма да има проблеми.

Проблема е основно в това,че бургията е здрава но и много трошлива а и прави страшни бели.

 

Има и гатанака.

Клиента:какъв съединител ще ми сложите

Ние:ми ми ми и ние не знае припознайте си го.

Отговор

Шефлер аутомотив е производителя на ЛЮК и много други ZF group е производителя на закс сега ние какво влагаме в същност.

В автомобилните части не е прецедент един приозводител да брандира и преупакова части на конкуренти стига да са качествени и да не вредят на името му.

post-15796-0-22927100-1479072896_thumb.jpg

post-15796-0-15803000-1479072918_thumb.jpg

post-15796-0-87274000-1479072943_thumb.jpg

post-15796-0-21096100-1479072966_thumb.jpg

post-15796-0-12967200-1479072989_thumb.jpg

post-15796-0-72056300-1479073020_thumb.jpg

post-15796-0-53748800-1479073031_thumb.jpg

post-15796-0-57268600-1479073051_thumb.jpg

post-15796-0-62488800-1479073063_thumb.jpg

post-15796-0-52465400-1479073081_thumb.jpg

post-15796-0-38786400-1479073096_thumb.jpg

post-15796-0-65587700-1479073107_thumb.jpg

post-15796-0-94482300-1479073126_thumb.jpg

post-15796-0-83771800-1479073145_thumb.jpg

post-15796-0-00599200-1479073163_thumb.jpg

post-15796-0-07708400-1479073174_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно в този сервиз в северозападна българия са назначили куфражист за монтьор.

Ама я е стегнал как си трябва.

post-15796-0-72680600-1479073405_thumb.jpg

post-15796-0-11592300-1479073426_thumb.jpg

post-15796-0-02605600-1479073436_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вечната водна помпа.

Според това което сме чували от клиентите ни оригиналната водна помпа е най-добре да не се сменя защото тя не протичала. Част от това твърдение е определено и като форумен мит.

Та аз имам няколко въпроса

Какво се случва ако сте някаде на път колко струва пътната помощ?

Колко струва ремонта на двигателя ако не се устеите навреме?

Как се вадят липсващите части от потрошената турбина и какво запушват неизвадените?

Какво се случва с новата помпа ако ние или някой друг не се съобрази да ви монтира нова помпа с метална турбина и ви сложи пак такава?

Голф 4

post-15796-0-47937000-1479074046_thumb.jpg

post-15796-0-38522300-1479074054_thumb.jpg

post-15796-0-18097700-1479074063_thumb.jpg

post-15796-0-13984500-1479074074_thumb.jpg

post-15796-0-96400200-1479074081_thumb.jpg

post-15796-0-35734500-1479074090_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.