Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с имобилайзер Октавия 1 1998 г. 101 к. бензин


iron_cool

Recommended Posts

Здравейте приятели, преди два дни моята обичана октавия спря да пали. :( Какъв е проблема: имобилайзера не прави връзка с чипа, и мига жълтата лампичката на таблото с ключа. Преди ми е правила проблеми чат пат, но все се е оправяла. Сега обаче не иска и да чуе да се оправи, правих многократни опити и от 100 пъти поредни палеше 20-30 пъти, сега обаче не иска въобще да запали. Виках един човек който се занимава с ремонт на коли, тества антената на ключалката на имобилайзера - тя има индукция и работи, чипа си е ок също, обаче на грешки в компютъра дава механична грешка. Човека каза да намеря къде се намира компютъра и имобилайзера и да пръсна с контактен спрей. Хубаво обаче аз не знам къде да търся, а и не намирам информация в нета за разположението на двете устройства. Бихте ли указали помощ с информация за местонахождението им. Също така дали това е правилния подход?

Редактирано от iron_cool
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имобилайзера е във километража и е вързан с антенката

през зелената букса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кой град си? Преди няколко дена ми направиха втори ключ,голям филм беше на 4-тия ключар успя.Ако си от Варна пиши едно ЛС да ти обясня къде да отидеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте днес отворих таблото, извадих километража обаче го гледам като "голям" камък! Къде се намира този имобилайзер? Прилагам две снимки- едната на схемата, другата на самото табло отзад. 392.jpg

 

IMG_20161109_163958.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблвма най-вероятно не ти е в километража а в пръстенчето около контактния ключ ( четеца ). проследи кабела който излиза от четеца къде отива. Мисля че имаше някаква нада докато стигне до таблото.

Къпи с контактен спрей газ ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш долната кора на волана. В пръстенчето на контактния ключ влиза една букса. Разкачаш я, наливаш с контактен спрей, пушиш една цигара, пак наливаш, чакаш докато изсъхне /без да пушиш  :come_to_me: / и сглобяваш наобратно. При мен се получи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкачих я и наливах с контактен спрей, обаче няма ефект. Напръсках всичко което ми е под ръка но нищо. Взех решение да презапоя накрайника на буксата която влиза в гривната (антената на имобилайзера), имам някакъв успех, но не е задоволителен, защото прекъсва да пали след 2-3 паления. Мисля да разглобя цялото табло и да проследя кабелите къде отиват. Прилагам снимка с припояването на накрайника на буксата на гривната. IMG_20161109_224608.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен ключарите не можеха да обучат ключа защото таблото било заключено софтуерно,поне аз така разбрах. Ушите ми чуха какви ли не глупости за обучението му и какви ли не тарифи за сваляне и разглобяване. При правилния човек без никакви разглобявания и за 1/3 от парите и 20мин.вече имам втори ключ РАБОТЕЩ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а от къде намери цветната схема? 

 

 

Гледах наскоро тази серия, не знам доколко е свързано с твоя проблем, но добре го разглоби човека :D На мен ми беше много интересно да гледам 5те части. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега ето сайта: http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=bg&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.bg&sl=auto&tl=bg&u=http://automn.ru/skoda-octavia/skoda-30509-10.m_id-3636.m_id2-3637.html&usg=ALkJrhhuhhPnh8R3IT61y0bCTs22DCUy8A

 

Рових много из интернет докато успях да се докопан до нещо което да ми помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди при някой ключар да ти провери ампулата (чипа)дали излъчва сигнал.Да не би да си изтървал ключа на земята и да се е повредила ампулката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...
На 10.11.2016 г. at 9:41, stan4o написа:

Махаш долната кора на волана. В пръстенчето на контактния ключ влиза една букса. Разкачаш я, наливаш с контактен спрей, пушиш една цигара, пак наливаш, чакаш докато изсъхне /без да пушиш  :come_to_me: / и сглобяваш наобратно. При мен се получи.

 

Привет, Колеги! Благодаря Ви за полезната тема!

При мен също се наблюдават подобни симптоми. Прилагам няколко снимки (благодарение на английския форум: https://www.briskoda.net/forums/topic/198720-bloody-immobiliser-and-key/?do=findComment&comment=2359950), от които може би ще стане по-ясно каква е процедурата за разглобяване на корите около волана.

 

Не е необходимо да се свалят самият волан. Регулирайте волана до най-ниското му положение.

Завъртете волана надясно, за да развиете с дълга кръстата отвертка (Philips #1) двата винта вдясно на кората (маркирани с А и В на снимката):

spacer.png

 

Завъртете волана наляво, за да развиете и винтовете отляво по аналогичен начин.

Дръпнете изцяло волана към вас. Развийте двата винта с еврейска звезда (Torx) T25, които закрепват лоста за регулиране на волана (маркиран с С):

yZZSb3H.jpg

 

С шестограм 4 мм развийте винта, който закрепва долната кора на колоната (маркиран с D). Свалете кората.

 

Усукана двойка от черен и зелен кабел, маркирана с E, свързва таблото и антената в пръстена около ключа. С F е маркирана буксата.

cle6iiB.jpg

IQV9MTX.jpg

 

Извадете буксата (при мен беше по-трудно, но с малка права отвертка и издърпване се получи). Пръснете буксата на кабела и тази на пръстена с контактен спрей, изчакайте няколко минути и повторете.

Добра идея е ако двата кабела не са усукани в двойка, да ги усучете - това значително намалява излъчването и приемането на смущения от тях. 

Сглобете по обратния път.

 

Успехи! :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.