Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Felicia Laurin & Klement OEM


malkiq

Recommended Posts

  • 5 месеци по-късно...
  • Отговори 113
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • malkiq

    30

  • kukumitcin

    17

  • The Best Forman

    13

  • maxrpm

    10

Публикувано (Редактирано)

Нали никой от вас, не смята, че по колата не се чопли нищо???

 

Зимата мина без аварийно, не съм извършвал никакви ремонти или подобрения на студено, но времето се стопли и пак се започна с глупостите.

 

С повишаване на температурите, си закупих четири нови гуми Nexen 195 50 15

 

post-587-0-73589800-1526294074_thumb.jpg

 

След покупката на гумите, започна едно чудене, за избора ми на джанти. Чесно казано, много ми се искаше да ползвам "Телефонните шайби" от Ауди, но и не ми се занимаваше да ги преправям...(Досещате се че междуболтовото разстояние е 5х100, а Шкодата ми е 4х100)

Говорих с други ентосясти, правили това упражнение, които ме увериха, че само разпробивам и се возя, така и направих...

post-587-0-07393900-1526294442_thumb.jpg

Но не ми хареса как стана, отворите според мен, са пекалено близо един до друг и не смятам че е безопасно.

Вече имахме съсипани джанти и се наложи да минем към план "Б" Аргон

post-587-0-73265800-1526294926_thumb.jpg

post-587-0-94054600-1526294958_thumb.jpg

post-587-0-95711300-1526294984_thumb.jpg

 

После леко челосване...

post-587-0-61643700-1526295024_thumb.jpg

И нови дупки, на правилния размер

post-587-0-21144500-1526295075_thumb.jpg

С огромно не търпение, на бегом, бях при гумаджията и ги монтирахме на колата... ДОВОЛЕН СЪМ!!!

post-587-0-05037200-1526295181_thumb.jpg

 

Докъто се забавлявахме с джанти и гуми, попаднах на една обява за едно ремарке в Монтана. Мой приятел го погледна, спазархме го, капарирахме го, но остана въпроса... С какво ще си го додърпам към София?

Поради липса на кола с теглич в семейството, за една нощ се наложи, да си изработя един за Фелата.

post-587-0-03619300-1526295399_thumb.jpg

Някой, ако го притесняват заварките, да го успокоя...

post-587-0-14540900-1526295469_thumb.jpg

След това боя и монтаж...

post-587-0-70624500-1526295519_thumb.jpg

post-587-0-68685000-1526295548_thumb.jpg

На сутринта, потеглихме за Монтана и след няколко часа, композицията беше съчленена.

post-587-0-37350300-1526295628_thumb.jpg

Вярно не мина леко...

post-587-0-55916400-1526296497_thumb.jpg

Не е много по темата, но положих известни усилия по ремаркенцето, смених му инсталацията и осветлението, изправих калниците, и боядисах всичко ръждиво, преди да паркирам пред каналите на КАТ София.

post-587-0-64001700-1526295790_thumb.jpg

post-587-0-56604700-1526295816_thumb.jpg

След известна заигравка, можех да тегля, ценните си товари, на софийска табела

post-587-0-46471800-1526295972_thumb.jpg

 

Докъто си играх с инсталацията на теглича...

post-587-0-39706900-1526296069_thumb.jpg

Реших, че е време, да се появи малко "светлинка в края на тунела"

post-587-0-70519200-1526296149_thumb.jpg

post-587-0-94917100-1526296175_thumb.jpg

 

След всички глупости, свършени по колата, ме осени нова идея, разглобих муцунката...

post-587-0-68113900-1526296327_thumb.jpg

И отново ВРЕМЕННО се завърнахме, към не потъмнениете фарове.

post-587-0-52314500-1526296394_thumb.jpg

 

Какво ще се случва с тях??? Очаквайте развръзката, в някой по-следващ епизод...  

  

Редактирано от malkiq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв ненормалник като теб, Коце. Следя темата с интерес. Сигурен съм, че за каквато и "простотия" да се сетя, ти ще измислиш и свършиш далеч по-голяма :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Чудех се защо в тея теми е мъртвило лятото...

 

Разбрах от личен опит. Проблема не е в това че нищо по проектите ни не се случва, а в това, че не намираме време да се похвалим !!! Призовавам Ви да си обновите темите !!! 

 

Преди дооооста време, теглейки ремаркенцето, натоварено с АТВто на Maisuda, усетих леко приплъзване на съединителя...

 post-587-0-36748600-1533558141_thumb.jpg

 

Понеже лятото почти не карам колата, реших да го сменя без да бързам и да прегледам цялата кола...

След като вкарах колата в гаража, влязох и излязох няколко пъти в канала и старата стълба се счупи, веднага си направих нова и се заех на ново...

post-587-0-95775100-1533558272_thumb.jpg

 

Започнах с окачването от двете страни. Свалих джанти, окачване спирачки, носачи, полуоски, общо взето всичко в арката на калника...

Първото забелязано за смяна бяха маркичуте на една година, с тях бяха сменени и накладки и течноста на спирачките и цялата система беше промита...

post-587-0-85132600-1533558526_thumb.jpg

 

Заради пробито маншонче на единия шарнир, и проникнала вода, реших да сменя и двата. При предишната смяна взех нови носачи с набити в тях тампони и занитени шарнири, това наложи разпробиването на нитовете и замятана им с болтове.

post-587-0-26807900-1533559017_thumb.jpg

 

При разглобяването се разпадна едната резба на биалетката, и реших да сменя и двете (отново)

post-587-0-93832800-1533559362_thumb.jpg

 

По окачването други проблеми не бяха открити, за това се заех с полуоските.

Разглобих на съставните им части всички карета, почистих ги, сглобих ги и подмених един маншон на вътрешно каре и един на външно, както и всички скоби...

post-587-0-99290300-1533559565_thumb.jpg

 

След това се заех със скоростите, мотора овисна на бесилото...

post-587-0-54083600-1533559773_thumb.jpg

 

Така и така ми пречеха много неща, та реших да разглобя качественно, за да ми е лесно, защото все пак работя сам. Източих фреона, промих системата и махнах всички тръби, маркучи, дехидратор и радиатор.Докато нямаше фреон в системата махнах и компресора, защото при последната му ревизия не бяхме сменили един лагер, който се разшумя и ме дразнеше.

post-587-0-69731600-1533560258_thumb.jpg

 

След това източих хидравликата, промих системата и демонтирах казанчето и маркучите. Както и казанчето за стъклоизмиване, и казанчето на охладителната система и всички тръби и маркучи за антифриза. Свалих механизма на скоростния лост, разглобих го и го смазах. Когато бях освободил достатъчно място, откачих скоростите...

post-587-0-42486300-1533560508_thumb.jpg

 

И ги измих старателно от вън и от вътре...

post-587-0-14191200-1533560567_thumb.jpg

 

Имаше сериозно омасляване около семерингите на вътрешните карета, както и на избирача за скоростите, за това ги смених...

post-587-0-64008500-1533560715_thumb.jpg

 

Докъто всичко беше разглобено, извадих и водния радиатор за да го измия от всякъде...

post-587-0-50075900-1533560941_thumb.jpg

 

При демонтажа на компресора за климатика видях дефект в обслужващия ремък и го подмених...

post-587-0-87631500-1533561308_thumb.jpg

post-587-0-69382500-1533561342_thumb.jpg

 

Стария съединител, беше заменен с нов и се започна с обратното редене...

post-587-0-17549900-1533561038_thumb.jpg

 

След като всичко си дойде по местата, не бързах да наливам течности...

post-587-0-19665600-1533561404_thumb.jpg

 

От доста време, като отворя капака, и пред погледа ми беше гадната шумоизолация на щита зад мотора, събираща кал, влага и всякакви гадости. Също така тя беше изгоряла от времето, накъсана сериозно и ужасно грозна. Друга причина да се захвана, беше проблем от миналата година. Поради факта, че колата е с допълнително монтиран италянски климатик, тя разполага с един кран на постъпващия антифриз в радиатора на парното управляван от жило, и един кран управляван от вакум... (страшна глупост), но дори след двата крана, известно количество топъл антифриз постъпваше в радиатора, следователно климатичния радиатор не смогваше. Друга причина беше леко виене в моторчето на парното/климатика, проявило се в зимния период. Последната причина бяха прахоляка и листата изтрелващи се към лицето ми, през духалките в купето, за момент при всяко включване. 

Е причините бяха много решението едно...

Разглобих таблото, свалих акумулатора, свалих цялото прасе на парното...

post-587-0-78075300-1533562778_thumb.jpg

Свалих всички вакуми, релета и други глупости, за да достигна до кечето и го извадих на парчета...

post-587-0-18678400-1533562713_thumb.jpg

 

След като кечето беше в историята се заех с почистването под него...

post-587-0-86134500-1533562859_thumb.jpg

 

Прасето на парното/климатика беше разглобено на съставните му части ... много боклук изпадна от него!!!

post-587-0-86129800-1533563401_thumb.jpg

post-587-0-36124000-1533563431_thumb.jpg

post-587-0-71892500-1533563455_thumb.jpg

post-587-0-86044400-1533563477_thumb.jpg

 

След като почистих прасето, почистих водния и климатичен радиатор, и започнах да мисля кранчето и водната система. За целта използвах нови тройници, от магазин за пневматика за да направя байпас, маркучи от всякакви коли с подходящи ъгли и диаметри и колкото и да ме е срам, не на последно място, електрическо кранче от БМВ 318тс компакт. На края изглеждаше така...

post-587-0-26000300-1533563862_thumb.jpg

 

За да управлявам кранчето преправих и командите на таблото, като изхвърлих жилата и сложих прекъсваш на командата топло студено...

post-587-0-79946300-1533564045_thumb.jpg

 

При преправянето на командите, разбрах защо, посоката на въздушната струя не се задаваше много прецизно и с 2 думи духаше от където си иска. Счупено колело на командата за посоките, веднага беше подменено...

post-587-0-25995700-1533564175_thumb.jpg

 

Резултата на средната духалка, беше на задоволителен...

post-587-0-84519000-1533564247_thumb.jpg

 

И така, след около седмица чоплене, без бързане, "пролетното почистване" на колата беше завършено и бяхме готови да си бъдем полезни...

post-587-0-20469800-1533564953_thumb.jpg 

 

Следва продължение с крайна точка Ихтиман...

 

  

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези теми поне за мене са най-интересни!

Това е идеята на форума да показваме нещата които правим да обменяме опит, идеи, знания за тези автомобили.

Много стимулиращо- поздравления !

Някой ден искам и аз да я пооголя моята любимка..;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Отдавна не бях писал в темата.

Края на Юли месец, харесахме на обява една кола, разходихме се с един от най-близките ми приятели до Пловдив, харесахме я, капарирахме я и обратно към София.

След два дни, тръгнахме да прибираме новия член на клуба, но Фелицията се предаде още на Ихтиман.

С около 160км/ч. нещо изтропа и видях ремък в огледалото... добрахме се до "мотела" и установихме проблема...

37534536_2569106913114863_6663128382303109120_n.jpg.63eb2b05d15d4a69ec7e8b472f2b964d.jpg

 

...блокирала ролка (на около година), скъсан ремък (на около 4 месеца)

Какво да се прави има го в спорта, но новата кола ни чакаше в Пловдив и трябваше да се стига до там... В такива моменти се вади палеца!!!

37346253_2568673273158227_2213308462807384064_n.jpg.47cb39bea71c7ad9c90f488377f495f2.jpg

 

Стопа потръгна, моя приятел Пепо се отправи към Пловдив, взе новата си любов, прехвърли я нотарялно, напазарува ми ролка, ремък и инструменти и дойде на помощ...

... Смених всичко, но не обърнах внимание, че обтегача на ролката се е изкривил, запалих ииии завря ремъка при ангренажа... за щастие нямаше последици, но вече бях безсилен... колата се прибра на репатрак, а ние се прибрахме с новата Софийска принцеса!!!

37565497_10209916547784971_6063137887891750912_n.thumb.jpg.a7471d02a65405b6810e514a8df1aa6b.jpg

 

Още на следващия ден всичко беше сменено и колата продължи да се кара ежедневно...

 

Всички знаете, че бях пуснал колата на обява, с всички резервсни части останали от проекта.

 

И както се пее в една легендарна песен "И всяка приказка си има своя край", Фелицията беше харесана и капарирана, от член на клуба.

Докъто той успее да си я вземе не спрях да си играя...

Малко детайлинг на интериора...

42335331_2252867954947444_8650043247718039552_n.thumb.jpg.b3f49dfd0d45ee35aad4dd627ceb9fdb.jpg

42477087_266109010700750_5698457682281758720_n.thumb.jpg.9c135279d1470fa2d323ec299173675d.jpg

 

 

 

 

Малко почистване на екстериора...

42314321_2363346887014217_7902316229195464704_n.thumb.jpg.6be8b6e3ac755b795d399ac19b048808.jpg

 

Намерих случайно книжка за фелиция, дори със същия климатик като моя...

38007993_2597247876967433_3437083948407062528_n.thumb.jpg.340ae7bc36fce9287cd5934438109a25.jpg

 

Последни отстранявания на дефектчета...

46485566_750540345282103_4359245463019323392_n.thumb.jpg.ad63297ab710bb089db0efc79eb8e0af.jpg

 

Детайлинг на моторния отсег...

48969075_1295062947310107_7738984653062668288_n.thumb.jpg.3002877a56242494c93d65677ae14fca.jpg

 

След това подмна на зимните гуми... и репатрака за Пловдив дойде...

48928871_735748793475294_1049739553885126656_n.jpg.db9c0f5d14ed3789276f44f7733eddd0.jpg

 

Приказката за мен завърши, доста ми беше тъжно, когато я видях да се отдалечава, но знам, че попадна в най-добрите възможни ръце!!!

Проекта продължава!!!

Ако иска, новия собственик да се похвали и да продължи темата. 

 

 

 

 

 

 

 

Редактирано от malkiq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте,

 

част от вас знаят, че с Коцето си стиснахме ръцете на Есенната среща, а за останалите дет се вика да се похваля с добре позната Фелиция.

Тук искам отново да му благодаря за търпението. Имах лични затруднения и не успях да спазя първоначалната уговорка, но намерихме компромисен вариант.

На кратко след продажбата на Октавията в семейството не останахме без Шкода, но нещо ме "човъркаше".

Реших, че е време за кола, която няма да се кара всеки ден...ще се работи бавно по нея, но пък с голям кеф !

И така...малко преди празниците шейната на Дядо Коледа пристига пред сервиза и колата беше прибрана на топло :

038884063.jpg

На следващия ден запалихме с цел да заредим гориво и да се опознаем...тука филма почна с пълна сила.

Писаха ни акт, но пък за това съм си виновен аз...час след това фелата реши, че не харесва новата среда и протече от гарнитурата на картера и капака на клапаните.

Нищо така или иначе бях решил да сменям масло и филтри. Поръчах нова гарнитура за картера, но след като се чух с Коцето и ми спомена, че и преди имал проблем с теч от капака взех друг.

И започнахме работа...нямам снимки от свалянето на картера, но нищо ново не съм правил там.

038884065.jpg

Повозихме се ден-два...теч отдолу няма :)

Време беше да се "премерим" и да се уверим, че всичко е наред.

038884077.jpg

038884078.jpg

Ходовата част без никакви забележки. Обърнахме малко внимание на спирачките, а именно почистване и гресиране на всички водачи, ремонтен комплект за единия преден апарат и леко освежаване.

Снимките отново са ми кът....

038884080.jpg

038884081.jpg

 

 

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последва смяна капак клапани, гарнитура, въздушен и горивен филтър.

Капак набавих от Golf 3 1.9 / скоро сменях мотор на такъв и за късмет пазя доста части от стария мотор /.

038884084.jpg

Старателно почистване на силикона :

038884085.jpg

И готови за монтаж :

038884086.jpg

Заиграх се и боядисах капака, както се вижда на снимките спънката също е демонтирана. Освен , че ми се пречкаше за горивния филтър тя също беше освежена.

038884094.jpg

038884095.jpg

Една снимка без инструменти и всичко наредено :

038884096.jpg

Кората под мотора също получи нова боя.

038884079.jpg

 

От гледна точка на интериора също направих малко промени, но там имам още доста работа.

Свалих таблото почистих го основно, подмяна на изгорели крушки отново малко освежаване и обратно на колата.

038884083.jpg

Пластмасата, около таблото я боядисах черна, но нямам добра снимка. Получи се доста приятно.

Салона бе почистен и кожата обработена, но ще иска още внимание.

 

Редактирано от kukumitcin
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

След повече от две години мога да кажа, че има развитие с Фелицията, което искам да споделя с вас.

И така след като се обслужихме Фелата се позваше ежедневно в продължение на няколко месеца. Без каквито и да е било проблеми направихме една разходка до Варна и няколко до Габрово.spacer.png

Търсенето на бояджия ми отне повече време от колкото очаквах...колата беше оставене при близък приятел, но за съжеление след получена травма спря да се занимава с тази дейност. Следващите няколко месеца колата стоеше на паркинга пред сервиза в който работя и през седмица - две я миех и "припалвах" .

Няколко снимки на малкия, който без тази кола не може !

spacer.png

spacer.png

 

 

 

 

 

Редактирано от kukumitcin
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери се правилния човек за боядисване и тенекеджийската дейност. Последва разоборудване на колата и подготовката за боя.

За съжеление телефона на който бяха всички снимки умря и нямам нито една, която да споделя с вас.

Голяма изненада беше, че колата имаше само три пребоядисвани детайла / задните вежди и задна дясна врата / . Наложи се демонтаж на задните стъкла за да може всичко да се направи кадърно. Задна лява вежда се смени с нова, защото колата там някога е имала удар и нямаше как да се спаси. Съвсем случайно намерих 5-та врата без никакви ръжди с доста рядък спойлер на нея.

Закупиха се нови фарове, стопове и мигачи :

spacer.png

spacer.png

 

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фелицията вече е с нова боя и изглежда перфектно...поне за мен ;) !

spacer.pngspacer.png

spacer.png

 

И от утре буквално започвам да си я събирам дет се вика.

Поръчах си нова задна броня от Чехия, която се надявам до края на месеца да е при мен.

Имам много работа по колата, но се надявам до края на месеца да отмента повечето неща...иска ми се да я докарам на събора.

Интериора е следващата стъпка, но за него ще си говорим след време.

 

 

  • Одобрявам 6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Пейо. Супер става колата. Пускай още снимки, че следя с интерес темата. А снимката с детето е много готина, познато ми е "тате, тази кола никога няма да я продаваш" :)

А за събора, то е ясно, че те чакаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря :)

Детето се привърза много към колата, което ме амбицира още повече.

Днес успях да отметна малко работа по колата. Монтирах надлъжните греди и антената...от дясната страна всички лайсни са монтирани и нова боя на "Б" колонките.

spacer.png

От ляво имам още малко работа с напасването на калника , но на вратите лайсните ги монтирах.

spacer.png

За 5-та врата успях да намеря здрави лайсни без надписи от фейслифт.

spacer.png

Днес пристигнаха още няколко детайла от боя : предната маска, спойлера за 5-та врата и металните лайсни под стоповете.

Наложих спойлера за една две снимки, но след монтажа смятам, че ще изглежда много добре и остана да лакирам само третия стоп за него.

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

Малко по-малко колата започва да придобива друг вид.

 

Искам само да добавя търся нови емблеми за предната маска и 5-та врата, ако случайно някой има за продан или знае от къде да си поръчам ще съм му благодарен.

Аз ударих на камък в търсенето им за Фелеция.

Благодаря предварително.

 

Поздрави.

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пейо , на последната снимка има нещо излишно .. задната чистачка ?

Не си ли мислил за новите емблеми (хромирани) .. на тъмно синьото ще паснат добре (мога да премеря тез на Фабията и да ти дам размери) .. инак единствения вносител май остана само Ауто Кели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, The Best Forman написа:

Пейо , на последната снимка има нещо излишно .. задната чистачка ?

Не си ли мислил за новите емблеми (хромирани) .. на тъмно синьото ще паснат добре (мога да премеря тез на Фабията и да ти дам размери) .. инак единствения вносител май остана само Ауто Кели.

Задната чистачка беше премахната като взех колата от Коцето, но нали сменях врата...трябва да сваля тапата от старата и ще пробвам. ;)

Прав си новите емблеми ще паснат добре стига да намеря подходящия размер.

Ако е удобно ще съм благодарен да ми кажеш какви са размерите на тези при Фабията, а за Ауто Кели изобщо не се бях сетил още утре ще проверя.

Редактирано от kukumitcin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.08.2021 г. at 22:52, kukumitcin написа:

Фелицията вече е с нова боя и изглежда перфектно...поне за мен ;) !

spacer.pngspacer.png

spacer.png

 

И от утре буквално започвам да си я събирам дет се вика.

Поръчах си нова задна броня от Чехия, която се надявам до края на месеца да е при мен.

Имам много работа по колата, но се надявам до края на месеца да отмента повечето неща...иска ми се да я докарам на събора.

Интериора е следващата стъпка, но за него ще си говорим след време.

 

 

Цветът май е малко по-различен от оригинала или само така изглежда на снимките?! Ще се радвам, ако успееш да я докараш на събора! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, SKODA 105 RS написа:

Цветът май е малко по-различен от оригинала или само така изглежда на снимките?! Ще се радвам, ако успееш да я докараш на събора! :)

Цвета е по шаси предполагам, че заради снимките изглежда така. Надявам се, че за събора колата вече ще е в приличен вид :)

 

На 15.08.2021 г. at 19:10, The Best Forman написа:

80 мм. е задната , 90 мм. е предната емблема на Фабия 3.

 

Благодаря.

Предната на Фелицията е 90мм, но задната 76мм. ще поръчам новите и ще видя дали задната няма да е като "подарена".

Намерих и 76мм от оригиналните така, че ще имам и друг вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес остана време малко да поработя по колата. Бях в отпуск една седмица и не съм пипал нищо.

 

Всички светлини вече са монтирани...остава да напасна предния капак. По бронята има забележки знам ;) реших се и поръчах нова, която ще се забави, но това за момента не е проблем.

"Освежих" джантите, ако може да се каже така...в 4:30 сутринта реших, че ще ги пръскам и ефекта е добър ама за снимки :D

Живот и здраве зимата ще минават пясъкоструйка и прахово боядисване.

spacer.png

spacer.png

Задницата с монтирани стопове и лайсни , но оставих старите, защото фейсовите бяха със счупени крепежи.

spacer.png

spacer.png

Имахе и лека изненада...предаде се ролката на генератора. Новата ще е при мен в понеделник след като я монтирам ще сменям задното гърне и ще си записваме час за технически преглед.

spacer.png

  • Одобрявам 5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Фелата вече се движи активно по пътната мрежа.

През изминалия уикенд направихме една разходка от 250км. Исках да пробвам колата преди събора все пак доста време не беше карана повече от 100-200 метра.

Минах преглед, регулирах новите фарове, смених маслото + филтрите и газ към балкана.

Имахме и леко оффроуд преживяване от 10км след Асеновград, но всичко мина без никакви проблеми.

spacer.png

Успях да се сдобия с така търсения от мен спойлер за 5-та врата. / още от първата ми Фелиция се запалих по този /

spacer.png

spacer.png

Днес го оставих за боя. Все още не съм монтирал другия така, че след боята ще се решава кой ще бъде.

И една снимка на изолацията, която монтирах в багажника преди 2 години. Купил съм и за останалата част на колата, но това ще е следващата задача след събора.

spacer.png

Пристигна и новата задна броня.

Тази седмица ще я монтирам и ще направи снимки в що годе завършен вид.

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм искал да и сложа кора около ключалката на задния капак (от фейсова)

 

На тая цялата хубавиня, тоя теглич дето аз съм си го "сковавал" не се вписва!!! "Топката" е на 2 болта, а буксата остава на колата. Моля те разкачай го в едно калъфче и в резервната гума.

 

Тва е единствената кола, която не съжалявам, че съм продал и не се съсипа а стана 10пъти по яка!!!

Благодаря ти!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.09.2021 г. at 18:17, malkiq написа:

Винаги съм искал да и сложа кора около ключалката на задния капак (от фейсова)

 

На тая цялата хубавиня, тоя теглич дето аз съм си го "сковавал" не се вписва!!! "Топката" е на 2 болта, а буксата остава на колата. Моля те разкачай го в едно калъфче и в резервната гума.

 

Тва е единствената кола, която не съжалявам, че съм продал и не се съсипа а стана 10пъти по яка!!!

Благодаря ти!!! 

 

Благодаря за оценката. Има още много работа и идеи, които искам да изпълня, но всичко с времето си.

Що се относя до кората в багажника беше ми по-лесно да намеря спойлер за 5-та врата от колкото въпросната кората. Или липсва или са зверски наказани...утре ще ходя да гледам една на части и се надявам в бажното отделение положението да е добро, че ми трябват няколко неща.

А "топката" е свалена и прибрана ;)

 

 

Редактирано от kukumitcin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко "свежи" снимки в що-годе готов вид.

Тези седмица ще се монтира новата задна броня + калобраните.

Остава да боядисам надлъжните релси, рамената на чистачките и някои детайли по интериора.

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Интериора за момента е с леки промени, но зимата ще се работи повече по него.

spacer.png

 

Редактирано от kukumitcin
  • Одобрявам 5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.