Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с DSG -то


ivovb

Recommended Posts

Здравейте колеги,

от две-три седмици ми рита DSG -то при превключване между D и R или при D от 2 към 3 предавка. Спортния режим както и ръчното предаване не съм ползвал за тези почти 40 000 км. Днес на два пъти при включване на задна давам газ и няма никой - D пак R и тръгва. Това е новата кутия със 7 предавки без обслужване... Някой може ли да сподели опит с такъв проблем?

 

BR

Редактирано от ivovb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено се стига до гаранционна смяна на съединители.Трябва да отидеш до Шкода и да им го демонстрираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така... Е браво (на ВАГ), няма що. В интерес на истината от първия ми пост досега се държи културно, но все пак ще анонсирам проблема в ЕТ. Благодаря за насоката.

 

BR

Редактирано от ivovb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип това си беше проблем на първите генерации от тази кутия.След това проблема е отстранен и аз лично се учудвам на твоя.Дано не е това и е нещо по-безобидно,но каквото и да е,от ЕТ са точни и ще го отстранят.Поне при мен беше така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Допълнитено инфо по темата. Към онзи момент казаха, че имат сервизна акция за софтуера на скоростната кутия и нещата се затишиха. Две години и нещо по-късно и преди да изтече гаранцията (фортунатели) сдаде напълно багажа - напред/назад/изключване/включване - не става... Репатрак от тясна Редутска улица... Оказа се мехатроника - управлението на DSG.

 

BR

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте колеги, ето малко информация за новите DSG7 кутии DQ200:
1)Слаб елемент е корпусът хидравличният акумулатор - въпреки че е леко удебелен след 100 000 км, е въпрос на време кога ще поддаде.
Много опасен елемент, (вътре е под налягане от порядъка на 20-30 бара, и дори при правилно разглобяване се пръска и може да доведе до травми.
2)Сухите съединители: гответе се за смяна след около 100 000 км в зависимост от шофирането и това къде шофирате. Особено ако карате градско и в задръстване.
3)Мехатроникът: платката е много по добре защитена от предната, но въпреки всичко има случай на пробив и късо съединение от синтетичното масло. Някои колеги дори слагат минерално масло за да избегнат късото съединение в случай на пробив на уплътненията.
4)Буталцата на мехатроника са с няколко подобрения, които значително удължават живота, но въпреки това след 125-150 хил километра се гответе за ремонт.
Гореописаните ремонти в частен сервиз струват от порядъка на 800-1200 евро за Съединителите, и 1250-1500 евро за мехатроника (цените са от Централна Европа)

ГРУБА ГРЕШКА е, при смяна на пакета съединители, че механиците не сменят лагера на междинния вал. Това води до разбиване на шийката, и последващо изхвърляне на вала и неговата смяна с нов...което оскъпява следващия ремонт.
Другата груба грешка е, при отваряне на кутията и мехатроника и последващо сглобяване, 2та компонента да са в различно състояние: например скоростна кутия на скорост 3, и мехатроник "включил" на скорост 2...Резултата е липсващи скорости.
Другата опасност е да попаднете на мошенник който веднага предлага МЕХАНИЧЕН ремонт:

Това че скоростната кутия издава звуци при превключване и поражда вибрации НЕ ОЗНАЧАВА че трябва да се отваря и да се сменя каквото и да било. В повече случай трябва просто да се направи процедурата Адаптация, при която софтуерът коригира за износванията в съединителите. Това разбира се става само когато ресурсът на съединителите не е изчерпан.

Ето как нагледно изглежда такава процедура ( в случая човека ползва ODIS, който извежда инструкциите директно на екрана му)
Необходимо е в колата да има 2ри човек който да следва инструкциите и да ги предава на шофьора, с цел избягване падане на лаптопа от седалката и избягване на ПТП.
 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И разбира се основното предимство на новите кутии пред старите (с мокри съединители)
сухите съединители благопрепятстват за чистотата на маслото: Самата скоростна кутия заедно с маслото си се намира в отделен обем и частици от износените фрикционни дискове на съединителя няма как да попаднат измежду зъбните колела и да ускорят износването им.
За съжаление, сега съединителите се износват много по бързо.
Другото предимство е че смяната на съединителите е много по лесна, от колкото при старите модели DSG кутии (но въпреки всичко трябва да се извърши процедурата правилно, иначе може да доведе до много по сериозен проблем.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Привет

Аз от вчера не мога да си преместя колата. Оказа се грешка P084100 и P189C00 което според програма е проблем мехатроника и сега почвам да търся сервиз къде да я отремонтирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До " @Foz " - За кой район търсиш Сервиз за Автоматични Скорости?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, tuningmania написа:

До " @Foz " - За кой район търсиш Сервиз за Автоматични Скорости?

Колата е в Пазарджик, но предпочитам Пловдив за сервиз. Нещо тукашните не ми вдъхнаха доверие днес.

Намерих телефона на Христо Атанасов от списъка на Белите сервизи в Пловдив и утре съм при него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.