Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с автоматична скоростна кутия


Skodasuperb

Recommended Posts

Колега, за скоростите - разминал си се с малкия дявол. Клапан, масло и филтър си е направо профилактика, а не ремонт. За ЕГР и двата датчика - на тях си им идва времето без значение дали колата е автомат или не.

 

Би ли споделил къде извърши ремонта и кое колко ти струва.

Ако си доволен от сервиза за скоростната кутия, може да пуснеш една тема в "белия списък". И без това сервизите за автоматични скоростни кутии са малко, а тези от които хората са доволни - още по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да не ме разберете погрешно, но имам причина, поради която не мога да споделя мястото... Иначе да, колата е пушка в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нещо, което не разбирам. Пълно е с хора които ги е страх "да не си изгубят работата", "да не си споделят знанията". Ниастина не го разбирам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е по мое желание. Щом човекът така е преценил мисля, че няма нужда от коментари. Нито мои, нито ваши, поради причината, че си е негова работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях 99% сигурен че е от "сервиза". И Жоро-форда от дружба не иска да го пишат по интернет. Дори връща хора разбрали за него от форумите.

 

А коментарите, хайде пък това, че той е казал да не го коментираме да означава да не го коментираме изобщо. Довода е смешен. Ако е толкова печен да си разшири сервиза. Но не искат. Не е само той. Масова практика е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не пускам нова тема ще ви задам един въпрос тук: ''Датчик за ABS и ESP на колелата'' и ''Датчик за обороти на колело'' едно и също ли е? Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Колеги, случвало ли ви се е да купите Superb 1 1.9TDI (131к.с.) 2005г. и за близо година и половина да вложите в ремонти почти колкото сте платили за автомобила ?  То не беше колянов вал с повдигачи, ЕГР-клапан, смяни капак-клапани , ремонти на турбина с настройка на геометрии , инжектори , предни носачи, ремонти по ел.система поради остаряли или прегризани проводници и други , вероятно пропускам и други неща.  Преди месец се оказа, че съм за смяна или рециклиране на кормимлна рейка (новата била 1800лв. а за рециклиране ще мина с около 500лв.).  И най-накрая най-интересното  -  и за автоматична скоростната кутия.  Бавно изтича трансмисионно масло. Майстора ми даде съвет да долее масло и да смени филтъра на автомата, след като и това си платих се оказа, че теча идва от някаква семеринга на кутията , чиято смяна изисквала много занимавка и излизало около 1500лв. Чували ли сте нещо подобно ?  Защото ако е така - съм на път да се откажа да се боря. Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @EIHT - Колега, така, като чета, всичко е нормално за Автомобил на около 500.000 Километра, но задължително с лоша поддръжка първите 400.000 Километра. Разбира се, някои от нещата са нормални и за 200.000 Километра, дори с добра поддръжка. От друга страна ако тези неща, които си описал, са ремонтирани добре, не би трябвало доста Години занапред да ги пипаш. А ТИ реално си ремонтирал доста от скъпите агрегати. Хубаво е да направиш един списък, черно на бяло, какво е ремонтирано и какво не, за да се прецени какво още може да се наложи да се ремонтира. Ако ремонтираните неща са много повече от неремонтираните и да кажем състоянието на ламарините и интериора е много добро, то може и да си заслужава да се спасява Автомобила. Ако пък ламарините и интериора не са добре, може би си струва да помислиш за Продаване на Автомобила, цял а защо не и на части. Ако чисто емоционално не ТИ е спокойно, да не знаеш какво ТЕ очаква, също не е добре. Не, че някога може да си 100% сигурен, че няма да стане авария, но едно е до сега всичко да е било ОК и нещо да се повреди и съвсем друго е толкова често да се случва по нещо, че само да го мислиш. Тогава може би няма смисъл. Не знам, сложна дилема..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си изтеглил “късата клечка” за съжаление. Колата като цяло е добра, но в твоя случай, вероятно е утрепана от предишните собственици. Имаше тук някъде тема за автоматичните кутии и сервиз в който разбират - потърси я, предполагам, че ще могат да ти помогнат 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и картер сменях с всичкото му по него. В последствие преди 20-ина дена задна лява врата спря да се отваря, 10 дена след това блокира и отварящия механизъм на предно - дясно стъкло (само скърца, като на празен ход и се мъчи). Когато я купувах диагностикът каза поне че не са пипани километрите, които тогава бяха 206 000км. От агрегатите до сега само печката "webasto" не съм ремонтирал, но и не съм я виждал да работи никога, само един шум от нея. Ламарини и интериор - биват, но черната кожа и тя си иска добрата подръжка. Чисто емоционално - нямам положителни предчувствия , относно бъдещето ми с този автомобил. Дилемата е сложна, но е решима. Относно "късата клечка" - има вярно, изтеглил съм я, даже доста по-къса от останалите къси съм изтеглил. А може и колата да ми дава знаци, че не е щастлива с мен. :)За утрепването от предишен собственик - то е ясно, а и некадърно шофиране предполагам. Но лошо, че по време на покупка - не може да се предвиди всичко, преди да се изминат поне 10-15 000 км. например.  Ще мисля. Поне време има.  Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз миналата година налях около 9К в колата. Но тук се включват административните разходи и горивото. Всичко което си изброил се чупи в някакъв момент, но при теб просто е станало в много къс период от време. Както казва един приятел "Една кола дали е чисто нова или на 200К, струва едни и същи пари. В единият случай ги даваш за лизинг, в другият за ремонти". И е горе долу прав, ако се гледа някакъв достатъчно дълъг период от време.

Не пропускай факта, че ти си TD, което автоматично означава, че имаш потенциал за още 2 ремонта (турбина, инжектори). Нещо, което при бензина няма как да стане. Микроключетата на вратата, повдигачи на прозорци и прочие досадни "забавления" за по 100 лв. се случват на всяка кола, която е 8+ години. Неизбежни са. Важи и за някои части от периферията на мотора. Например аз съм на път да сменя дебитомер за втори път за 3 години. Не за друго, а просто защото буквално се изпича в моторният кош. V6цата ми вдига яко температура, отделно коша е уплатнен от всякъде. Сещай се какво се случва със всичко, което е пластмасово.

Отностно 1500те лева за скоростната кутия, до колкото знам, толкова някъде (айде, може би 1800) е основен ремонт на въпросната. Който основен ремонт ако е направен като хората и кутията е върната на колата като хората, прави горе долу така, че следващите 250 000 км. забравяш за нея.

 

п.с. - Аз ако имам някаква драма с кутията, бих отишал в Трансексперт. Но тъй като ти си във Варна, на твое място бих отишал в Гюнтер (май така се казваше). Не съм бил, но лошо мнение не съм чул. Нямам идея дали се занимават с кутии, знам, че не всеки сервиз се занимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Гюнтер кутията няма да му ремонтират. По-вероятно е да му я свалят, да сменят семеринга и да пратят кутията за ремонт  в МиД, Софтелектроник или на друг специализиран сервиз за автоматици, което пак не е малко. 

Аз лично бих продал колата, явно не му е на късмет на колегата. Аз имах същия Суперб (без печка) и за 5години съм сменял само масло и консумативи, без тежки ремонти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Ухх, имало и по-голям карък от мен!

Колега, много съжалявам, че не си случил на кола.Жалко за нервите и парите, които си хвърлил по нея. Да я продадеш с проблеми и другия да си чука главата и тва не е работа да ти кажа.Може би на части. Пускай я на части, от теб някой лев и друга кола,не е задължително да е ВАГ.И аз пидхващам по твоя път, а съм изминал дали има 20 000км. Имам теч на масло от една тръба с букса, която била за дюзите.В автоцентър Люси ми я залепиха със силикон поради желание на майстора...просто Ицо е много голям и като човек, не само като майстор.Искаше да ми спести пари, щото цялата инсталация е 200лв.Имам теч от семеринга на колянов вал.Знаеш, за какво става въпрос...сваля се скоростна кутия, съединител, разкачат се полуоски за една пи#ка, дето не струва и 20лв.Появи ми се и виене от скоростната кутия...там ква жабка ше излезне не знам.Аз, обаче няма да правя компромиси, ще си я стягам, щото и да я продам другата, дето ще я взема не се знае откъде, кога и какво ще изреве...ще се набутам още повече.Затова ще си я стегна и ше си я карам. На мен ми харесва приятната возия...не ми се слиза от колата.Отзад място колкото искаш.Какво да ти кажа...колата е като жената;взимаш я и чакаш да роди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.