Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Преди появата на Kodiaq в България


Mishelle

Recommended Posts

А докъде има поглед шофьорът към предния капак, вижда ли се края му отпред?

 

Също ми и интересно - ако някой е влизъл вътре, какво е качеството на материалите, седалките и таблото?

Ако искаш да виждаш капака като хората трябва да вдигнеш седалката високо (аз съм към 175) и се получава номера с ръба на покрива.

Тази, в която се качих беше средното ниво на оборудване. Седалките бяха само плат, но ми се сториха много удобни. Място на задната седалка има бол. Таблото не съм го опипвал и т.н., но като дизайн е хубаво. Като материали ми прилича на Супърб 3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    8

  • Izolini

    6

  • igeorgiev82

    6

  • Milen Dimitrov

    4

Най-много писали в темата

Днес бях на представянето на Кодиак в Пловдив,но не го карах.Братми си пада по джипове.По негови думи бил екстра.Аз пробвах суперба дизелов вариант - прекрасна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както обикновено - на тестовите и първите изложени модели ще е лаченко и солидно....а ако сте от първите собственици ще е пръчкотека :)

:eusa_naughty:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, ама при 7-местните коли като искаш голям багажник, просто сваляш последните две седалки.

Колко често му се налага на човек да вози 6 човека в колата си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си кажа и аз "експертното" мнение.

Колата е дост приятна за каране.

Първото което ми направи впечатление е много добрата шумоизолация, по мое мнение едно ниво над Супърб-а (2016).

Карах дизела 190к.с и DSG-то работеше перфектно, със забележката че в "normal mode" е малко лагава (събужда в мен спомени за старите хидро-трансформаторни автоматици), но това може и да е от адаптивния компютър.

Адаптивното окачване е много приятно и за мен е задължително.

Наистина позицията на водача не е като във супер всъдеходите, но е доста по високо от обикновен седан или комби, аз съм 2 метра около 130кг. и се чувствах много удобно.

Ако пък някой се притеснява толкова за предницата "all view" системата е страхотна.

Някъде по нагоре четох, че колата била доста по малка от Санта Фе, всъщност са доста идентични:

https://s3-ap-southeast-2.amazonaws.com/assets.i-motor.com.au/kia/vehicleImage/sorento/specification/sorento-spec-sub-banner.jpg

https://1.bp.blogspot.com/-64QoByI_LVU/V8pJGgYU3aI/AAAAAAAAGUs/7R7t5cFdElMZdXxhgSUn2bggmYQCSxzgQCLcB/s1600/Skoda_Kodiaq_2017-photos-101.jpg

Имайки предвид цената на Корейците Кодияк почва да ми се струва доста приемлив и като цена.

Багажника при сгънат 3ти ред седалки е огромен, почти 100 литра повече от Супърб.

 

Питах дали DSG-то е със сухи съединители не успяха да ми отговорят еднозначно, аз лично се надявам да не е.

Не успяха да ми отговорят и за бензина е само 180к.с. за сравнение Тигуан може да се поръча и със 220к.с.

Редактирано от prosatanos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дсг-то е с мокри съединители, вече 7 степенно. Това е усилената кутия, която от няколко години се ползва и във фв. Държи до 600 нм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е чудесно, че имам приятели дето много страдат със сухите съединители :angry_jumping:

А някаква идея защо е толкова дефорсиран бензиновия мотор? Дали 180к.с. мотора е много по различен от 220к.с.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше 220 коня, нямаше да се продава нищо друго :) Всичко е само маркетинг...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това трябва да се има предвид, че това са първите модели. Предполагам в последствие ще пуснат и други двигатели. Честно казано поне за мен 180 к.с. си звучи добре, дори за кола с размерите на Kodiaq. Друг е въпросът, че колкото повече, толкова повече... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С цел икономия е 180 к.с. мотора. Също системата за променлив ход на клапаните е преместена на всмукателните клапани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера имах щастието да разгледам колата на живо и макар за малко, разцъках някои от опциите (колата беше Стайл). силно ми харесаха амбиентното осветление и протекторите на вратите. позицията на шофьора също не е лоша, нищо че тава идва някак си нисък. хората на задните седалки няма да се радват на особени гледки.   вътрешния обем като цяло ми се стори по-малко от октавията, а на 3тия ред седалки и деца ще им е малко неудобно, още повече в тази конфигурация багажника е почти нулев. ЕТ казаха че януари месец вече ще имат тяхна бройка и тогава ще е налична за тест-драйв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, ама при 7-местните коли като искаш голям багажник, просто сваляш последните две седалки.

Колко често му се налага на човек да вози 6 човека в колата си.

то тъпото е, че колкото и малко да ти се налага, винаги ще са с багаж тези 6 човека, който багаж няма да събереш със сигурност

6 човека и багаж, трябва си вече микробус

Редактирано от danny
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Аутлендъра съм товарил 7 човека, та и багаж за 3-4 дена събрах, но трития ред седяха едни миньончета :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то тъпото е, че колкото и малко да ти се налага, винаги ще са с багаж тези 6 човека, който багаж няма да събереш със сигурност

6 човека и багаж, трябва си вече микробус

Или може би бокс на тавана...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

 

Kodiaq на стероиди
13 Януари, 2017 10:29
 
0e7825c4dea7041fb31bb6996fc57291_big.jpg
Автор: Георги Касабов
 

Ръководството на Skoda е дало зелена светлина на проект за спортна версия на първия всъдеход в историята на марката. Kodiaq RS ще поеме по стъпките на бързите дизелови SUV-та на Audi и ще бъде въоръжена с нафтов мотор, съобщава в интервю за британското сп. Evo шефът на развойния отдел на чешката компания Кристиан Щрубе.

Разбира се, напомпаният всъдеход на Skoda няма да може да разчита на 4.0-литровия V8 с два турбокомпресора и електрически нагнетател на Audi SQ7. Под предния капак на Kodiaq RS ще работи доста по-скромният 2.0-литров TDI с 240 коня и 500 Нм, познат от Volkswagen Passat.

Този мотор има потенциала да превърне чешкото SUV в най-пъргавата серийна Skoda. С ускорение от 6.5 сек. от 0 до 100 км/ч Kodiaq RS ще спринтира с 0.2 сек. по-бързо от бензиновата Octavia RS с 230 к.с.

 

Източник: https://fakti.bg/avto/219277-kodiaq-na-steroidi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

http://picbg.net/u/48572/62032/854099.jpg

http://picbg.net/u/48572/62032/854111.jpg

http://picbg.net/u/48572/62032/854110.jpg

http://picbg.net/u/48572/62032/854109.jpg

http://picbg.net/u/48572/62032/854108.jpg

http://picbg.net/u/48572/62032/854107.jpg

http://picbg.net/u/48572/62032/854103.jpg

http://picbg.net/u/48572/62032/854113.jpg

http://picbg.net/u/48572/62032/854115.jpg

http://picbg.net/u/48572/62032/854114.jpg

 

http://picbg.net/u/48572/62032/854112.jpg

http://picbg.net/u/48572/62032/854101.jpg

http://picbg.net/u/48572/62032/854102.jpg

 

Колеги, вчера в Прага беше официалното представяне на модела. Разгледах го, седнах вътре, очаквах повече като размери. До шоу рума карах МЛ и като се качих в шкодата материалите в салона очевидно биеха на евтино. В Супърб най-скъпо изпълнение L&K 4x4 е същото като качество.

Снимал съм и ценовата листа за Чехия и двигателите. За тест драйв се ползваше червения, но имаше много желаещи, а аз нямах време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.