Jump to content
Ако имате проблем с вход във форума, моля кликнете и прочетете. Прочетете повече... ×
skoda-auto.bg     autozone.bg

The_big_frend

Избор на двигател за газифициране

Recommended Posts

The_big_frend

Здравите колеги решил да сменям VW със Skoda, това което ме итересува е :

Някой може ли да каже какви двигатели са подходящи за газификация. На шкода октавия 2002 - 2006 г. , освен 1.6 MPi i 1.8 T.

Може ли да ми дадете кодове (снимки) на гореопенатите двигатели? Тъй като в литературата има и 1.6 с директно впръскване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
skodafen

няма октавия 1 с директно впръскване,уточни кой модел търсиш предполагам,че 1 при нея и всички са mpi подлежат на газифициране,като за 1.8t предвид мощността се изисква по-висок клас инжекцион с по-мощен изпарител дюзи итн съответно струва по-скъпо

Редактирано от skodafen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The_big_frend

Става върос за следното, разглеждаики форума:

 

- Шкода форум;

  - Моделите октация

      - История на шкода Октавия 

            - 2005

                     Октавия комби 1.6,  101к.с , 5 вр. ръчка - дирктно впръскване

                      Октавия комби 1.6, 101 к.с , 5 вр ръчка - ижекцион.

 

Тук се появиха следните въпроси за мен.

        1. Има два  различни двигателя  за този модел (като доколкото знам тези с директно впръскване на стават за газ)? 

        2. Мога да избегна доста, главоболия ако знам кодовете на двигателя които са ижекционни.

Редактирано от The_big_frend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
b3lq7a

MPI, не FSI... Мисля втория е 105кс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The_big_frend

ОК , но в цитирания от мен пост и двата са по 102 к.с. което е загадка + 1.6 фси по 115 к.с.

Редактирано от The_big_frend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
edisonov

Тия по 1.6 със 101 и 102 к.с. всички са ОК за газифициране без значение от кода на двигателя. 1.6 115 к.с. е с директно впръскване FSI и не че не могат да се газифициране но не е рентабилно.При Октавия 2 за газифициране е ОК само 1.6 102 та коня. Аз карам такава с код на мотора BSE и като цяло съм много доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The_big_frend

Ето какво "изплю" ЕТКА....

Октавия 1

2005 и 2006 - АЕH ; AKL - 74kW 1.6l

                       - AVV           - 74kW 1.6l - 74kW 1.6l

                        - BFQ           - 74kW 1.6l - 74kW 1.6l

Октавия 2  

             2007 - BGU ; BSE ; BSF CCSA - 74kW 1.6l

               2008 - BSF;BGU - - 74kW 1.6l

http://www.catcar.info/audivw/?l=c3RzPT17IjEwIjoiXHUwNDFjXHUwNDMwXHUwNDQwXHUwNDNhXHUwNDMwIiwiMjAiOiJTS09EQSIsIjQwIjoiT2N0YXZpYSBcdTA0MTVcdTA0MTJcdTA0MjBcdTA0MWVcdTA0MWZcdTA0MTAifXx8c3Q9PTQwfHxicmFuZD09c2t8fG1hcmtldD09Q1p8fG1kbD09T0NUICA%3D

Редактирано от The_big_frend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
edisonov

Само дето за съжаление посочените двигатели поне за 2-ката са 75 киловата или 102 коня и влизат в големия данък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Skoda20VT

Здравите колеги решил да сменям VW със Skoda, това което ме итересува е :

 Някой може ли да каже какви двигатели са подходящи за газификация. На шкода октавия 2002 - 2006 г. , освен 1.6 MPi i 1.8 T. 

 Може ли да ми дадете кодове (снимки) на гореопенатите двигатели? Тъй като в литературата има и 1.6 с директно впръскване.

1.8T с кодове на мотора ARX и AUM 150 к.с. или AUQ 180 к.с., слагаш ГИ с OBD и забравяш за проблемите.Изключвам от класацията AGU мотора понеже е архаичен и всеки закупил такъв се полъгва по чип тунинг и започват проблемите.

1.6MPI демек стария голфаджийски мотор (SR) също е корав за газ, 2.0 115 също.Разхода на гориво е приблизително същия като на 1.8Т но вървежа е далеееееч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The_big_frend

1.8T с кодове на мотора ARX и AUM 150 к.с. или AUQ 180 к.с., слагаш ГИ с OBD и забравяш за проблемите.Изключвам от класацията AGU мотора понеже е архаичен и всеки закупил такъв се полъгва по чип тунинг и започват проблемите.

1.6MPI демек стария голфаджийски мотор (SR) също е корав за газ, 2.0 115 също.Разхода на гориво е приблизително същия като на 1.8Т но вървежа е далеееееч.Мерси 

 

Мерси за информацията за големите мотори. Ще ги имам на предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
landisofia

Най-добро съотношение кеф-разход-липса на ядове ще ти даде някой от 1.8Т с предкамерно впръскване.
TSI двигателите също са много приятни и вече доста рентабилни на газ (разбира се, не като тези с предкамерно, но и разликата не е голяма)

1,6 BSE даже го има с фабрична газова уредба и на много километри, така че ако те задоволява като мощност, може и натам да се насочиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The_big_frend

Мерси за инфото. За момента съм се насочил към старата и изптана технология (двигател с предкамерно впръскване). Но както е казал народа " Колата е кат с жената! Бъркаш в една торба и к'вато ти се падне. "  :nea:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Skoda20VT

Има ли TSI с предкамерно впръскване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
skodko

Не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
cuca7

TSI двигателите също са много приятни и вече доста рентабилни на газ (разбира се, не като тези с предкамерно, но и разликата не е голяма)

 

Може ли малко по-подробно?

Цени,възможни марки уредби,евентуално сервизи.

Защото бях чел за суми от порядъка на 4000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The_big_frend
alehandro

Здравейте! На етап съм на смяна на автомобила. Насочил съм се към шкода(, винаги ми е харесвала тая марка, нямам идея защо:]}. Насочил съм се към Октавия 2. Тук вече идва голямат дилема и чудене. Опитвам се да избягам от дизеловия мотор, защото карам такъв и не съм сигурен дали искам да се ядосвам пак с дизелов. Разпитвах и получих доста противоречиви отговори и затова реших да питам на най-правилното място, а именно тук. Доколкото чета подходящ за газ е 1,6  МPI, притеснява ме това, че е малко слаб мотор, някой има ли впечатление от него, оплакват се от голям разход на масло, Познат като разбра, че търся такъв двигател и ми каа: "Ауууу, остави го, той е душегуб(такъв израз не бях чувал)::]:] Не съм карал и не съм се возил в такава мапина и затова ще попитам :"Е чак толккова ли е зле". И ако има истина в това се чудя дали да не мина и на класиката 1,9 TDI, но въпросът ми е: помпа - дюза ли е това чудо при шкодата. Като обслужване и поддръжка как вървят нещата? Ами, марката и модела ги знаем какви искаме да са, ама за свигателя за колебаем :]:] Благодаря много за евентуалните отговори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Цецо75
Отговорено (Редактирано)

1.6MPI си е слабичък, няма какво да се лъжем. За маслояд... не бих казал. Като цяло не е лош, ама да си наясно, че като си с 4 човека по баира, ще изпреварваш като хоризонта е ясен на километър напред.

 

Аз лично ако искам да газифицирам, ще търся по-късна О1 (тур) с 1.8T или 1.8-20V асматик. Има ги паралелно в годините с О2, чак до 2009 май.

Редактирано от Цецо75

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The_big_frend
Отговорено (Редактирано)

:plate_skoda:  Зави си от стила на шофиране на мен ми пасва, макар че съм в планински район. Не чак толкова зле, откъм вървене като го представят, щом ще изпреварваш сваляш една надолу и си ти . Откъм горене смесен разход 8.5 газ при 70/30 градско извънградско.

Редактирано от The_big_frend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
cuca7

 

 

Аз лично ако искам да газифицирам, ще търся по-късна О1 (тур) с 1.8T или 1.8-20V асматик. Има ги паралелно в годините с О2, чак до 2009 май.

Само че тия двигатели ги нема при въпросната модификация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Цецо75

За асматика съм в грешка вероятно, но 1.8T съм виждал на Октавия 1 от 2009-та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Skoda20VT

За асматика съм в грешка вероятно, но 1.8T съм виждал на Октавия 1 от 2009-та.

Не може да си виждал нещо което не съществува.

1.8Т се произвежда от 1998 до 2005 г.

AGU - 1998-2005

ARX - 2000-2005

ARZ - 1999-2000

AUM - 2000-2005

AUQ - 2000-2006 (180 кс RS)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Алекси Георгиев

"Асматика" 125 коня е до 99-та. За вървеж - върви, но след 2800-3000 об. и нагоре. В ниските е гола вода. Но иначе е здрав мотор. Не че си хваля мойто - това е всеобщо мнение.

За газификация е много по-надежден, както и 18t отколкото mpi-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×