Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Избор на двигател за газифициране


The_big_frend

Recommended Posts

Здравите колеги решил да сменям VW със Skoda, това което ме итересува е :

Някой може ли да каже какви двигатели са подходящи за газификация. На шкода октавия 2002 - 2006 г. , освен 1.6 MPi i 1.8 T.

Може ли да ми дадете кодове (снимки) на гореопенатите двигатели? Тъй като в литературата има и 1.6 с директно впръскване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма октавия 1 с директно впръскване,уточни кой модел търсиш предполагам,че 1 при нея и всички са mpi подлежат на газифициране,като за 1.8t предвид мощността се изисква по-висок клас инжекцион с по-мощен изпарител дюзи итн съответно струва по-скъпо

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става върос за следното, разглеждаики форума:

 

- Шкода форум;

  - Моделите октация

      - История на шкода Октавия 

            - 2005

                     Октавия комби 1.6,  101к.с , 5 вр. ръчка - дирктно впръскване

                      Октавия комби 1.6, 101 к.с , 5 вр ръчка - ижекцион.

 

Тук се появиха следните въпроси за мен.

        1. Има два  различни двигателя  за този модел (като доколкото знам тези с директно впръскване на стават за газ)? 

        2. Мога да избегна доста, главоболия ако знам кодовете на двигателя които са ижекционни.

Редактирано от The_big_frend
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК , но в цитирания от мен пост и двата са по 102 к.с. което е загадка + 1.6 фси по 115 к.с.

Редактирано от The_big_frend
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия по 1.6 със 101 и 102 к.с. всички са ОК за газифициране без значение от кода на двигателя. 1.6 115 к.с. е с директно впръскване FSI и не че не могат да се газифициране но не е рентабилно.При Октавия 2 за газифициране е ОК само 1.6 102 та коня. Аз карам такава с код на мотора BSE и като цяло съм много доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво "изплю" ЕТКА....

Октавия 1

2005 и 2006 - АЕH ; AKL - 74kW 1.6l

                       - AVV           - 74kW 1.6l - 74kW 1.6l

                        - BFQ           - 74kW 1.6l - 74kW 1.6l

Октавия 2  

             2007 - BGU ; BSE ; BSF CCSA - 74kW 1.6l

               2008 - BSF;BGU - - 74kW 1.6l

http://www.catcar.info/audivw/?l=c3RzPT17IjEwIjoiXHUwNDFjXHUwNDMwXHUwNDQwXHUwNDNhXHUwNDMwIiwiMjAiOiJTS09EQSIsIjQwIjoiT2N0YXZpYSBcdTA0MTVcdTA0MTJcdTA0MjBcdTA0MWVcdTA0MWZcdTA0MTAifXx8c3Q9PTQwfHxicmFuZD09c2t8fG1hcmtldD09Q1p8fG1kbD09T0NUICA%3D

Редактирано от The_big_frend
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето за съжаление посочените двигатели поне за 2-ката са 75 киловата или 102 коня и влизат в големия данък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравите колеги решил да сменям VW със Skoda, това което ме итересува е :

 Някой може ли да каже какви двигатели са подходящи за газификация. На шкода октавия 2002 - 2006 г. , освен 1.6 MPi i 1.8 T. 

 Може ли да ми дадете кодове (снимки) на гореопенатите двигатели? Тъй като в литературата има и 1.6 с директно впръскване.

1.8T с кодове на мотора ARX и AUM 150 к.с. или AUQ 180 к.с., слагаш ГИ с OBD и забравяш за проблемите.Изключвам от класацията AGU мотора понеже е архаичен и всеки закупил такъв се полъгва по чип тунинг и започват проблемите.

1.6MPI демек стария голфаджийски мотор (SR) също е корав за газ, 2.0 115 също.Разхода на гориво е приблизително същия като на 1.8Т но вървежа е далеееееч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8T с кодове на мотора ARX и AUM 150 к.с. или AUQ 180 к.с., слагаш ГИ с OBD и забравяш за проблемите.Изключвам от класацията AGU мотора понеже е архаичен и всеки закупил такъв се полъгва по чип тунинг и започват проблемите.

1.6MPI демек стария голфаджийски мотор (SR) също е корав за газ, 2.0 115 също.Разхода на гориво е приблизително същия като на 1.8Т но вървежа е далеееееч.Мерси 

 

Мерси за информацията за големите мотори. Ще ги имам на предвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Най-добро съотношение кеф-разход-липса на ядове ще ти даде някой от 1.8Т с предкамерно впръскване.
TSI двигателите също са много приятни и вече доста рентабилни на газ (разбира се, не като тези с предкамерно, но и разликата не е голяма)

1,6 BSE даже го има с фабрична газова уредба и на много километри, така че ако те задоволява като мощност, може и натам да се насочиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото. За момента съм се насочил към старата и изптана технология (двигател с предкамерно впръскване). Но както е казал народа " Колата е кат с жената! Бъркаш в една торба и к'вато ти се падне. "  :nea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TSI двигателите също са много приятни и вече доста рентабилни на газ (разбира се, не като тези с предкамерно, но и разликата не е голяма)

 

Може ли малко по-подробно?

Цени,възможни марки уредби,евентуално сервизи.

Защото бях чел за суми от порядъка на 4000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
  • 1 година по-късно...

Здравейте! На етап съм на смяна на автомобила. Насочил съм се към шкода(, винаги ми е харесвала тая марка, нямам идея защо:]}. Насочил съм се към Октавия 2. Тук вече идва голямат дилема и чудене. Опитвам се да избягам от дизеловия мотор, защото карам такъв и не съм сигурен дали искам да се ядосвам пак с дизелов. Разпитвах и получих доста противоречиви отговори и затова реших да питам на най-правилното място, а именно тук. Доколкото чета подходящ за газ е 1,6  МPI, притеснява ме това, че е малко слаб мотор, някой има ли впечатление от него, оплакват се от голям разход на масло, Познат като разбра, че търся такъв двигател и ми каа: "Ауууу, остави го, той е душегуб(такъв израз не бях чувал)::]:] Не съм карал и не съм се возил в такава мапина и затова ще попитам :"Е чак толккова ли е зле". И ако има истина в това се чудя дали да не мина и на класиката 1,9 TDI, но въпросът ми е: помпа - дюза ли е това чудо при шкодата. Като обслужване и поддръжка как вървят нещата? Ами, марката и модела ги знаем какви искаме да са, ама за свигателя за колебаем :]:] Благодаря много за евентуалните отговори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6MPI си е слабичък, няма какво да се лъжем. За маслояд... не бих казал. Като цяло не е лош, ама да си наясно, че като си с 4 човека по баира, ще изпреварваш като хоризонта е ясен на километър напред.

 

Аз лично ако искам да газифицирам, ще търся по-късна О1 (тур) с 1.8T или 1.8-20V асматик. Има ги паралелно в годините с О2, чак до 2009 май.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

:plate_skoda:  Зави си от стила на шофиране на мен ми пасва, макар че съм в планински район. Не чак толкова зле, откъм вървене като го представят, щом ще изпреварваш сваляш една надолу и си ти . Откъм горене смесен разход 8.5 газ при 70/30 градско извънградско.

Редактирано от The_big_frend
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Аз лично ако искам да газифицирам, ще търся по-късна О1 (тур) с 1.8T или 1.8-20V асматик. Има ги паралелно в годините с О2, чак до 2009 май.

Само че тия двигатели ги нема при въпросната модификация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За асматика съм в грешка вероятно, но 1.8T съм виждал на Октавия 1 от 2009-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

За асматика съм в грешка вероятно, но 1.8T съм виждал на Октавия 1 от 2009-та.

Не може да си виждал нещо което не съществува.

1.8Т се произвежда от 1998 до 2005 г.

AGU - 1998-2005

ARX - 2000-2005

ARZ - 1999-2000

AUM - 2000-2005

AUQ - 2000-2006 (180 кс RS)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Асматика" 125 коня е до 99-та. За вървеж - върви, но след 2800-3000 об. и нагоре. В ниските е гола вода. Но иначе е здрав мотор. Не че си хваля мойто - това е всеобщо мнение.

За газификация е много по-надежден, както и 18t отколкото mpi-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.