Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за съединител


lakosste

Recommended Posts

Е, нали беше при натиснат, сега при полу натиснат.....Най-лесно ми беше да ти кажа:

 

 

... нека и в сервиз да я чуят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз поддържам мнението си да я чуят в сервиз. Подобен ремонт е скъп и "проба-грешка" при диагностицирането в случая е нежелателно. От личен опит го казвам. В моя случай не се стигна до грешка, но си имам нов съединител и маховик и гумено масло в кутията.

Жоро, знам че се опитваш да помогнеш.

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз поддържам мнението си да я чуят в сервиз. Подобен ремонт е скъп и "проба-грешка" при диагностицирането в случая е нежелателно. От личен опит го казвам. В моя случай не се стигна до грешка, но си имам нов съединител и маховик и гумено масло в кутията.

Жоро, знам че се опитваш да помогнеш.

Какво ще рече гумено масло ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло на VAG за скоростна кутия.

И ти ли имаше същия проблем като моя и какво се оказа при теб?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, знам че се опитваш да помогнеш.

 

Адаш, исках да кажа, че с твоя цитат моята помощ приключи. Нищо против теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ти ли имаше същия проблем като моя и какво се оказа при теб?

Имаше си такова ромулене . Съединител се оказа. Видях с очите си като го свалиха в ЕТ. Не беше маховик, затова се обадих в темата. Но не бързах, а реагирах чак като започнаха да не влизат скоростите - задна, пета - трудно... Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш, исках да кажа, че с твоя цитат моята помощ приключи. Нищо против теб.

Аз за теб знам, за другите дето четат го пиша. И аз се съмнявам да е маховик.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за теб знам, за другите дето четат го пиша. И аз се съмнявам да е маховик.

Значи и при теб е било същото ромолене-много правилно обяснено.Значи май ,май са ни сходни проблемите.Ами то така или иначе ще се отваря и е по-добре направо комплект да се смени.Кофтито е че се олеква с хилядарка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че още може да се кара така.

Относно комплекта - моята логика беше същата, макар че в маховика имаше още живот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че още може да се кара така.

Относно комплекта - моята логика беше същата, макар че в маховика имаше още живот.

Е да ама това е все едно да сменяш анренаж и да не смениш водна помпа за 40лв. и после цялото упражнение да се повтори заради нея само.Може да покарам още малко ,защото не е чак толко дразнещ шума но започвам да се ориентирам към смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти да си чел в този форум на някой да му е протекла водната помпа?

Няма такава тема, ако сме честни.

Здрави машинки се оказват водните помпи при Шкода.

Да не се случва, дано!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и при теб е било същото ромолене-много правилно обяснено.Значи май ,май са ни сходни проблемите.Ами то така или иначе ще се отваря и е по-добре направо комплект да се смени.Кофтито е че се олеква с хилядарка.

Хилядарка... Един колега с йети с предно задвижване преди 2 седмици ходи да пита в сврвиза на ЕТ за смяна на съединител комплект (притискателен диск, феродов диск и аксиален лагер) и маховик. Симптоми: при тръгване на първа до момента на пълно зацепване колата тресеше здраво. Върна се доста разтреперан. :D Миналата седмица смени всичко в друг сервиз с части Sachs - пълен комплект, заедно с двумасов маховик. Колегата вече е супер доволен, но и колата е служебна... :come_to_me:

Според мен проблемът е в аксиалния лагер, както казва колегата joro-120L , единствено лагерът се върти при натиснат педал. Лошото е, че отвориш ли за смяна на лагер, е добре да се сменя всичко накуп. Ако маховика не е за смяна, може да минеш по-евтино, но рискът е твой. По-добре е според мен да изчакаш известно време и километри, докато съединителят издаде багажа, и тогава да сменяш всичко.

Редактирано от walker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти да си чел в този форум на някой да му е протекла водната помпа?

Няма такава тема, ако сме честни.

Здрави машинки се оказват водните помпи при Шкода.

Да не се случва, дано!

Извинявай колега,че ще те разочаровам,но моята беше леко прокапала и затова като ми я смениха си смених и ангренажния комплект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хилядарка... Един колега с йети с предно задвижване преди 2 седмици ходи да пита в сврвиза на ЕТ за смяна на съединител комплект (притискателен диск, феродов диск и аксиален лагер) и маховик. Симптоми: при тръгване на първа до момента на пълно зацепване колата тресеше здраво. Върна се доста разтреперан. :D Миналата седмица смени всичко в друг сервиз с части Sachs - пълен комплект, заедно с двумасов маховик. Колегата вече е супер доволен, но и колата е служебна... :come_to_me:

Според мен проблемът е в аксиалния лагер, както казва колегата joro-120L , единствено лагерът се върти при натиснат педал. Лошото е, че отвориш ли за смяна на лагер, е добре да се сменя всичко накуп. Ако маховика не е за смяна, може да минеш по-евтино, но рискът е твой. По-добре е според мен да изчакаш известно време и километри, докато съединителят издаде багажа, и тогава да сменяш всичко.

ДА колега и това е вариант,да покарам още малко.Както казах в по-преден пост ,не ми е чак толко дразнещо още.В интерес на истината и моята си притриса при потегляне.В ЕТ след като попитах за смяна с частите и аз се разтреперах.Имам познат,който работи във голяма фирма за авточасти и ми дава добър комплект съединител за добри пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.