Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

VCDS-диагностика - Грешки ?


tisho_tch

Recommended Posts

Колеги, днес за първи път пуснах тест-диагностика на автомобила само с вкл. контакт и ми върна 2 грешки на авто сканиране. Бихте ли ги коментирали, какво мога да направя ?

Friday,19,August,2016,11:59:51:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
---------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 5J (6N0)
Scan: 01 03 08 09 15 17 19 25 44 56

VIN: _____________ 

01-Engine -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Malfunction 0010

...И подробно:

----->Address 08: Auto HVAC (J301) Labels: None
Part No SW: 5J0 820 045 D HW: 5J0 820 045 D
Component: Man AC H02 0202 
Revision: 0004SH02 
VCID: 264310135112D62ECEF-8073

1 Fault Found:
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 229
Mileage: 150735 km
Time Indication: 0
Date: 2040.14.06
Time: 00:00:13

----->Address 56: Radio (J503) Labels: 5M0-035-1xx-56.clb
Part No SW: 5J0 035 152 A HW: 5J0 035 152 A
Component: Radio H10 0010 
Revision: R0000000 Serial number: SKZAZ6M4360162
Coding: 050002000006
Shop #: WSC 13765 790 00016
VCID: 204F060B3336381EB43-8075

1 Fault Found:
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 230
Mileage: 0 km
Time Indication: 0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то грешките си го казват - ниско напрежение. Възможни причини - нисък заряд на акумулатора, недостатъчно захранващо напрежение към него. Погледни през VCDS в контролер 01 Engine на Measuring Blocks какво е захранващото напрежение (не помня на кой канал беше точно, ама ще го намериш като ги разцъкаш каналите). Или още по-добре замери с мултицет, щото данните от VCDS-а може да са изкривени и не дотам реалистични. При празен ход на запален двигател и без включени консуматори (климатик, светлини и т.н.) захранващото напрежение трябва да е от порядъка на 13.5-14 V, но в никой случай под 13V. Зависи и колко ти е стар акумулаторът, може и да му е дошъл края на жизнения път. Ако захранващото напрежение е ниско, тогава няма да е зле да провериш и алтернатора - може четките да са износени и да са за подмяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя акумулатор като се предаде, беше набило мисля че подобни грешки. След като сложих новия, ги изтрих и от тогава не ги набива. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, разбрах че е "ниско напрежение" но мислех че е нормално при изключен двигател, само на контакт. Имам една джаджа която мери напрежението в буксата за запалката, по време на теста си показваше 12.6V, което мисля е нормално при не работещ двигател. При вкл. двигател е 14.1V, но не съм пускал VCDS така.

 

...така че, мога ли да приема че няма проблеми при тези обстоятелства ?...или да направя тест и със запален двигател.

Редактирано от tisho_tch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тия джаджи дето мерят напрежение през запалка и прочие "изгъзици" не знам колко са надеждни. Най-добре си замери с един мултицет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези джаджи мерят учудващо точно, поне моята. Проверявал съм с мултицет, няма разлика.

Ползвам такава: http://www.ebay.com/itm/3in1-Car-Cigarette-Lighter-USB-Charger-Digital-LED-Display-Voltmeter-Thermometer-/252487811643?hash=item3ac972423b:g:sgoAAOSwqfNXovNa&vxp=mtr

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

На кои канали се гледа дебитомера за бензинов мотор?

Октавия 1 1.8 125 коня (AGN)

Правихме тест с един познат и се оказа, че лог-а от 3-ти; 8-ми и 11-ти канал не отговаря на очакванията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Здравейте, вчера докато се прибирах с 90км/ч по Тракия (лунния участък) колата влезе в регенерация и лампата за подгрева светна с грешка P145F Mass Air Flow during Regeneration too High. Някой с подобрен проблем ( не намерих) или да е чувал? Преди месец сменихме при Самуил във Варна ЕГР, ако това по някакъв начин би имало някаква връзка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.