Jump to content
Ако имате проблем с вход във форума, моля кликнете и прочетете. Прочетете повече... ×
skoda-auto.bg     autozone.bg

piccinini

Вибрации във Фабия РС

Recommended Posts

piccinini

Здравейте колеги,

 

за съжаление темите за Фабия РС са голяма рядкост.

 

Когато запаля колата, от двигателя идват леки вибрации, които най-добре се усещат във волана. Когато загрее и най-вече като карам на дълъг път и след това спра, вибрациите стават много осезаеми и силни, ако пуска волана имам чувството, че може да се откъсне. Вибрациите са още по-силни когато е включен и климатикът, тогава вече се усещат и в самото купе. Колата беше в сервиз по този случай, смениха хората тампона на двигателя и на скоростите, сипвам добавка на Бардал за дизелови двигатели, но проблемът си остава.

Някой да е срещал подобен проблем или предложение за разрешението му? Чудя се дали да не отида в Еура тек, но не съм сигурен относно тяхната компетентност.. 

 

Всичко се случва на оборотите на празен ход, когато вдигна оборототите дори и със 100, няма и помен от вибрациите.

 

Поздрави

Редактирано от piccinini

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
a4tech

Маховика как е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
piccinini

Не знам, не съм го проверявал. При проблем с него такова отражение ли дава? Съединителя работи без доловими дефекти.

Колата е с ремапнат софтуеър, предполагам, че и това може да има значение.

Редактирано от piccinini

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
a4tech

Сменяван ли е някога ? Тук може само да гадаем !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
niki

Тампоните на двигателя и на скоростите, които сложихте, оригинални ли са или алтернативни? Дюзите с какви корекции са? Вибрациите намаляват ли при натиснат съединител?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
piccinini

Тампоните са оригинални, не е проблемът от тях. При натиснат съединител мисля, че вибрациите са същите. Дюзите защо трябва да имат някакви корекции, заради промените в софтуера ли? Не съм сигурен, защото предният собственик е правил ремапа но по-скоро не са, не ми е споменавал. Има ли възможност дюзите да са замърсени и от това да идват вибрациите?

Маховикът не е сменян, може би му е дошло времето.

Къде предлагате да я закарам, за да я проверят и евентуално ремонтират?

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
niki

Корекциите показват съвсем ориентировъчно състоянието на дюзите. Бих ти препоръчал да потърсиш Pepino на първо време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
piccinini

Да продължа темата, въпросът не е разрешен, но няколко месеца имах доста служебни пътувания и не успях да намеря време. 

Ходих при Пепи началото на септември, върна оригиналния софтуеър, вибрациите останаха, но така поне колата по ми харесва как се движи. По-натам ще мисля за евентуална намеса от негова страна. 

Интересно е, че сега когато времето застудя вибрации почти не се усещат - това ме навежда на мисълта - може ли да е някакво съединение, тампон или нещо такова, което при по-висока температура се разширява и да опира някъде?

 

Сега като съм си тук следващите месеци, ще се заема пак със случая, говорих с Пепи, но каза, че сега е залят от работа.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
piccinini

Проблема е решен, голямо благодаря на Пепи. Оказа се афтърмаркет тампон, който е бил набит в оригиналната конзола по доста малоумен начин, в момента колата работи по корено различен начин, няма вибрации, шума е осезаемо по-малък и като цяло колата е много по-спокойна за каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×