Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Синя лампа за температура


stocher

Recommended Posts

Не намирам данни на каква температура гасне синята лампа за студен двигател и съответно на каква ще светне червената за прегряване. Става дума за Шкоди без стрелка за температура. Някой знае ли или да ми посочи места за информация. При предишните ми автомобили по-стари модели намирах всичко ... схеми, данни, размери...!

За първи път ми се случва да притежавам автомобил и да не знам поне половината неща в двигателния отсек, какво са и за какво служат. Струва ми се, че информацията е оскъдна или аз не откривам.

Благодаря предварително за отговорите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не намирам данни на каква температура гасне синята лампа за студен двигател и съответно на каква ще светне червената за прегряване. Става дума за Шкоди без стрелка за температура. Някой знае ли или да ми посочи места за информация. При предишните ми автомобили по-стари модели намирах всичко ... схеми, данни, размери...!

За първи път ми се случва да притежавам автомобил и да не знам поне половината неща в двигателния отсек, какво са и за какво служат. Струва ми се, че информацията е оскъдна или аз не откривам.

Благодаря предварително за отговорите!

 

Това отговаря ли на въпроса ти? Или поне на първата му част?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

"...светлината се активира, когато температура на охлаждащата течност е под 45 ° C "

Благодаря ти! Имаме еднакви Шкоди и двигатели, сега забелязах!

Редактирано от stocher
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам, на 45 градуса изгасва синята лампа,

на 95 градуса включва перката

само не знам на колко светва червената :) дано никога да не разбера :)

синята гасне на 45 на всички мотори като гледам, без значение бензин дизел

Редактирано от danny
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не съм доволен от ръководството за обслужване.

 

За всяко нещо сервиз - еврейска работа.

 

За пример ръководството за S 120 е написано подробно.

Отделно имаше книги за ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

При проверка с ELM ми показа, че синята лампа при мен гасне абсолютно точно на 50°С.

Червената не мога да проверя, дано и да не светва...!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Не може да нямаш колега, винаги когато я палиш в началото свети, дори и лятото в движение за няколко минути докато загрее. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш макси дот и стрелка за температура, нямаш синя лампа. Тя замества стрелката за температура на обикновено табло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета и не разбирам?!

Имате стрелка за температурата? Или нямате, нито стрелка, нито лампа...?!

Звучи ми абсурдно?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито имам стрелка за температурата нито синя лампа.Когато дам на контакт преди палене светва червена лампа за температурата за няколко секунди и изгасва и това е. Студен топъл  двигател няма значение се си е така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Фабия 2. Не знам дали така е направена,но ме обхващат едни съмнения дали  датчика за температура работи коректно или е развален и отчита винаги топъл двигател и затова не съм видял никога да свети синя лампа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито имам стрелка за температурата нито синя лампа.Когато дам на контакт преди палене светва червена лампа за температурата за няколко секунди и изгасва и това е. Студен топъл  двигател няма значение се си е така. 

 

На Фабия 2. Не знам дали така е направена,но ме обхващат едни съмнения дали  датчика за температура работи коректно или е развален и отчита винаги топъл двигател и затова не съм видял никога да свети синя лампа.

 

При мен е по същия начин - на контакт за кратко светва червена лампа и после гасне, без нищо друго да се показва на таблото. Същевременно датчикът за температура си работи нормално - колата е на газ и превключва от бензин при достигане на зададената към компютъра температура , а и перката за охлаждане също се включва съгласно определената температурна стойност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре не стига че са измислили някаква лампа по която да се ориентираш за температурата горе-долу, вместо цяла скала и т.н(както си е със стрелката), ами казвате че въобще нямате. Не ми се струва редно и нормално това. Колите, които имате нови или са купувани употребявани? Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има червена, това е достатъчно. Каква по-точно полезна и важна информация ще ти даде тая синя лампа? Че ти е студен двигателя, щото не си го знаеш ли? Лятото загрява бързо, зимата кат почне да духа хубаво топло парното - загрял е. Лампата е за дай тука едни пари в повече, че имаш лампа и си категория Де Лукс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен няма синя лампа,явно някои модификации нямат или може би тези преди феислифта.

 

 

Нито имам стрелка за температурата нито синя лампа.Когато дам на контакт преди палене светва червена лампа за температурата за няколко секунди и изгасва и това е. Студен топъл  двигател няма значение се си е така. 

Явно има няколко вида табла с синя лампа и без.Това е като моето.

 

Другото е, светва червено и след това се сменя в син.

 

И това е след феислифта мисля, има и червена и синя лампа.Червената е в ляво а синята в дясно.

  

Редактирано от izi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето табло е като първото. Нямам нито стрелка за температура, нито синя лампа. Дразнещо е много, защото нямаш никаква информация дали двигателя е в работна температура или не. А червената най-добре да не я виждаме, че може и да е късно :nea: Май само таблото с Maxidot има "истински" индикатор за температурата, но доста трудно се намират на приемлива цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Червената и синя лампи са в едно гнездо и разликата е само в диода, който свети. Проверявали ли сте дали синия не е изгорял и затова да не Ви се показва. При мен е като на второто клипче и зиме и лете. Синьото свети различно дълго в зависимост от температурата /зима или лято/, но винаги при палене на студен двигател светва. А червеното светва първоначално при подаване на контакт за тест на всички лампи по таблото. Колата е Фабия 2 1,4TDI преди фейслифта 2010.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм първи собственик и не мога да кажа дали като нова е светил синия диод и в един момент е изгорял...А не ми се сваля таблото заради това. Четох и в BRISKODA...там също има колеги, които нямат никаква индикация за студен двигател.. по-скоро така е излязла от завода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

спасението е MAXIDOT дисплей с табло и аз се замислям да направя тази стъпка,но дали става и как?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж ТАЗИ тема. И аз не съм фен на липсата на информация за температурата и засега реших проблема с тази джаджа. Излиза доста по-евтино от MAXIDOT-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.