Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

О1, 1.9TDI PD, влиза в авариен режим БЕЗ да записва грешка


legaltk

Recommended Posts

Здравейте!

Дойде ред и аз да се изповядам пред форума ...... :derisive:

Ситуацията е с колата от подписа /шкодата/.

На два пъти влиза в нещо като авариен режим при следната ситуация - извънградско шофиране, по нагорнище, на една предавка надолу /поради една или друга моментна ситуация/, която води до относително високи обороти към 3 500, несъответстващи на оптималните за съответната предавка.

Внезапно, БЕЗ да забива муцуната, при форсиране, колата не вдига повече от 80 км/ч. Все едно няма турбо.

След изключване и рестарт проблемът изчезва и колата си върви нормално.

ЕКУ-то НЕ записва никаква грешка. На таблото НЕ светва никаква лампа. :eusa_naughty:

По колата скоро не е правено нищо, освен смяна на тампони по окачването.

Няма ремап, синхронизацията е на 0, дюзите са в норма. Разход в норма.

Няма необичайни шумове, няма видими следи от някаква повреда.

Тази седмица ще сменям масло и филтри, правя го на 1 година, която съвпада с интервал от 12 000 - 13 000 км.

Ще бъда благодарен , ако споделите опит или изкажете мнение!

:hello:

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.нар. актуатор е вероятно - гният. И при мен не вдигаше повече от 80, но не съм я гасил, а направо я вкарах в сервиз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Сменен е с нов точно преди 2 години. Сменени са и маркучите за вакуума.

Старият на 7 год. наистина беше изгнил. Изгнилият актуатор на моменти не движи геометрията, на моменти движи малко, но като цяло турбото е скръб и това е доста осезаемо, а сега турбото дърпа нормално, както си трябва.

След смяната новият актуатор е настроен, правени са логове в движение при настройката.

Ще проверя актуатора, но когато той беше изгнил светваше чека на таблото и записваше грешка за пренадуване.

Ще взема да прочета пак ЕКУ-то но с друг кабел, за да не е проблема в кабела нещо, но пък ако има грешка щеше да сметне на таблото ........

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята имаше подобен проблем и се указа че геометрията на турбото заяжда понякога и изключва турбото. Гасиш-палиш и се оправя. Оправи се като свалих турбото и го занесох на един приятел той го разглоби и изчисти. Изпадна много ръжда и нагар. От тогава нямам такъв проблем.

Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си - няма какво друго да е освен зацапана геометрия.

Чистена е преди 2 години, но нищо не пречи пак да са се натрупали сажди вследствие от карането на студен мотор, на къси разстояния, в градски условия, при ниски обороти.

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Здравейте!

Аз съм нов шофьор и от скоро имам Голф 4 с автоматична скоростна кутия, имам същия проблем когато надвиша 80км в час, миналата седмица беше в сервиз и ми казаха, че е влезнала в авариен режим и я оправиха и до вчера беше окей... Вдигнах 90км и се случи пак, стартирах наново, известно време нямаше проблем и после пак го направи. Забелязах, че не може да вдигне повече от 2000 оборота, когато стигне до тях се случва това и падат рязко надолу, а по таблото не ми изписва да има някакъв проблем. Таа, понеже съм жена... и не разбирам много много, вчера пак се случи и не знам на какво може да се дължи? Прочетох вашите коментари, но понеже съм с автоматик и не знам дали нещата седят по същия начин. :D И така може да се кара, но да се кача на магистрала абсурд...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Благодаря. Да, закарах я отново и ми казаха, че нищо не могат да направят, после отидох в друг сервиз и се оказа, че проблемът е в турбото.

Редактирано от dianamihaylova
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същият проблем . Оказа се клапан H75 турбуто пренадува и влиза в авариен режим .Спираш палиш и проблема се оправяше  за известно време. Накрая го правеше почти всеки ден . Нов клапан има по 60-70 лв .Сложих ме втора употреба за проба и карам вече месец  с него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такъв проблем,ама изключваше турбината само над 120км. изчистиха ми геометрия и турбото и се оправи,но след 1 година.пак започна да изключва само,че в ниските обороти.Сменихме актуатора,но го регулирахме по дължината на старият.

Сега  ми изключи на баир,когато  беше пълна дали е от реглажа на актуатора?

Редактирано от kapito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешка е, че сте го регулирали по стария актуатор. Възможно е от това да пренадува. Направете лог файл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.