Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проучване за видеорегистратор


Soronprfbs

Recommended Posts

Ако ще взимаш DOME GS98C имай в предвид, че камерата е на 5V и трябва да я прекараш през оригиналното ѝ зарядно. Та като “извадиш” от него кабели, закарай ги до бушоните и ги вържи на гнездо, което е захранено при контакт. Все трябва да има такова. При мен на Октавия 2 се оказа, че имам подготовка за теглич и съответно гнездо със захранване за него. Там вързахме кабелите и сложихме едно бушонче от 7.5А, но може и по-малко да ползваш. Успех!

Oldshark регистратора също бе на 5 v.И си мислех да купя допълнителен комплект кабел включващ кутийка за смяна напрежението (hard wire kit 10-13 паунда) за свързване към бушоните. Тази камера dome няма ли кабел, който тръгва от джиджафка, която се пъха в запалката на колата? Като казваш "да се извадят кабели" какво имаш предвид? За какво оригинално зарядно става въпрос? Относно закарването на кабелите до бушоните-става въпрос за бушоните зад жабката пред левия крак на шофьора ли? Може ли малко снимки? Откъде купи този специален кабел, който свързваш края на кабела идващ от видеорегистратора към някое от гнездата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя канала на този човек и той снима с Mio MiVue 658 Full HD https://www.amazon.co.uk/Mio-TouchScreen-InCarCam-Accident-Recorder/dp/B00XABWMA2

Дори в youtube се виждат ясно номерата на колите и детайлите.

Аз също си купих този модел преди няколло месеца, много съм доволен :) Освен перфектното качество на записа предупреждава и за камери за скорост. Миналият месец ходих до Испания, беше много добре като ме предупреди за камера. На едно-две места се бях засилил малко повечко, та ме спаси. Препоръчвам го :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Решил съм и аз да си купя видеорегистратор.

Разглеждайки амазон се бях спрял на Oldshark GS505:

https://www.amazon.co.uk/OldShark-Dashboard-Camcorder-Recording-Detection-GS505-Black/dp/B01EFRLMJQ/ref=sr_1_1?s=automotive&ie=UTF8&qid=1529865772&sr=1-1&keywords=Oldshark.

Четейки тази тема се впечатлих от DOME GS98C. И май това ще е Нещото :-).

Ще ви бъда много благодарен, ако споделите как сте свързали тази камера към захранването.

Какво включва самия комплект на видеорегистратора DOME gs98c? Към запалката ли се включва?

Аз карам Октавия 3 (2013) и при мен запалката е постоянно захранена, а това не е ок за захранване на джаджата, защото ще изтощи акумулатора.Гледам в нета има някакви специални комплекти (Hard Wire kit), с кото видеорегистратора се включва към някой от бушоните на колата, който се вклчва /изклчва с двигателя...

Моля споделете вашия опит.

Благодаря.

Всички модели видеорегистратори идват с комплект (мъжка букса) за захранване, която се включва към запалката.

По инициатива, потребителя или използва оригиналното пирложение към запалката или сам си я свързва към таблото. Ако камерата се захранва с букса micro USB, трябва да използваш задължително комплекта който регулира напрежението до 5 волта. Има камери които се захранват директно с 12 волта. Тогава махаш устройството и свързваш директно кабела към съответния бушон. (имам такава камера която съм свързал директно , Blacksys CF100)

 

Камерата се свързва към бушоните с джаджата която съм пуснал снимка по долу. Можеш да го намериш онлайн в интернета.

Няма рязане на кабели. Само взимаш бушона от таблото, качваш го към тази джаджа и вкарваш джаджата на мястото на бушона. Много лесно. Според мене не е изобщо практично да ползваш буксата за запалката и плюс това оставан кабели наяве, но това ще е твоя решение.

Може да се свърже захранването на регистратора директно към бушона като ползваш женска букса и я прикриеш в таблото за бушони което се намира пред левия крак на водача.

В случай че е от важност да ползваш камерата когато автомобила е в паркиран режим, приложението за парково захранване ще ти свърши работа.

Ползвам такова приложение заедно с модела регистратор "Blueskysea Mini 0906". Уреда има три (или четири) позиции за волтажно изключване, започва от 11.5 волта и завършва на 12.5 волта. По твоя настройка уреда спира тока. С това устройство става много надеждна система. В случай че видеорегистратор има функция за запис при паркирано положение и работи надеждно, свързваш системата настройваш регистратора и не буташ по вече нищо.

 

 

PiggyBackFuses-600x600.jpg

 

12V-24V-Female-Car-Cigar-Cigarette-Light

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за БГ, запис от видеорегистратор може ли да служи за доказателство или е само за лично успокоение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да е можело, то с тоя малоумен закон за личните данни, не само не можеш, ама и ще е наказуемо.

 

Сега сигурно преди да "видеозаснемеш" някой ***, ще трябва първо да го спреш, да ти подпише декларация, че е съгласен и после се снимате.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oldshark регистратора също бе на 5 v.И си мислех да купя допълнителен комплект кабел включващ кутийка за смяна напрежението (hard wire kit 10-13 паунда) за свързване към бушоните. Тази камера dome няма ли кабел, който тръгва от джиджафка, която се пъха в запалката на колата? Като казваш "да се извадят кабели" какво имаш предвид? За какво оригинално зарядно става въпрос? Относно закарването на кабелите до бушоните-става въпрос за бушоните зад жабката пред левия крак на шофьора ли? Може ли малко снимки? Откъде купи този специален кабел, който свързваш края на кабела идващ от видеорегистратора към някое от гнездата?

Камерата, разбира се си има кабел за запалката. В самото зарядно (дето го поставяш в гнездото за запалката) си има платка (малка), която сваля напрежението от 12V на 5V. Какво направихме на моята кола (само уточнявам отново, че е Октавия 2, да не объркам някой неволно)... Отворихме зарядното и директно на платката - на входящото напрежение! - запоихме най-обикновени кабели (в случая имах под ръка 0.5 квадрата). Маса взехме от шината на плафона, а “+” от бушоните. До тях стигнах като прокарах кабела в тавана отпред, покрай огледалото, после в “А” колонката (предната странична колона при шофьора) и от там надолу в бушоните. Сложихме подходяща обувчица на кабела го боднахме отзад в гнездото на бушон 16 (в моя случай!). После сложихме 7.5А бушон (такъв имах, но може и по-малък) и...voila! Така си запазих оригиналната букса за камерата, просто вместо накрайник за запалка - сега имам кабел до бушоните :)

А за специален кабел до/за бушоните, колегата е написал по-горе. Аз се замислих за такъв, но си направих нещата още същия ден, че не ми се чакаше :)

ПС. За личните данни - достатъчно е, да си туриш една лепенка, че обекта (в случая - автомобила) е под видеонаблюдение!

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Камерата, разбира се си има кабел за запалката. В самото зарядно (дето го поставяш в гнездото за запалката) си има платка (малка), която сваля напрежението от 12V на 5V. Какво направихме на моята кола (само уточнявам отново, че е Октавия 2, да не объркам някой неволно)... Отворихме зарядното и директно на платката - на входящото напрежение! - запоихме най-обикновени кабели (в случая имах под ръка 0.5 квадрата). Маса взехме от шината на плафона, а “+” от бушоните. До тях стигнах като прокарах кабела в тавана отпред, покрай огледалото, после в “А” колонката (предната странична колона при шофьора) и от там надолу в бушоните. Сложихме подходяща обувчица на кабела го боднахме отзад в гнездото на бушон 16 (в моя случай!). После сложихме 7.5А бушон (такъв имах, но може и по-малък) и...voila! Така си запазих оригиналната букса за камерата, просто вместо накрайник за запалка - сега имам кабел до бушоните :)

А за специален кабел до/за бушоните, колегата е написал по-горе. Аз се замислих за такъв, но си направих нещата още същия ден, че не ми се чакаше :)

ПС. За личните данни - достатъчно е, да си туриш една лепенка, че обекта (в случая - автомобила) е под видеонаблюдение!

Колега здравей,

Да не ме разбереш погрешно ; Не че много ги разбирам, но искам да те информирам че видеорегистраторите харчат около 0.2мА и 0.5мА.

Поради това, ако имаш по наличност смени бушона с по малък. Според мене и 1 Ампер ще е достатъчен, но може и да е 1.5 Ампера.

Ако имаш възможност измери консумацията и сложи бушон с малко по висока стойност от измерената.

Не разчитам на тези уреди, чиито са с произход предимно Китай. (то между другото няма вече друго освен Китайско)

Недай си Боже в самия регистратор да се получи късо съединение и да загрее замия уред, не искам да си го представям.......изгорял автомобил....... ужас.

Мерил съм моя стария регистратор, консумацията на енергия варира около 250мА и 350мА. Предимно харчи 280мА.

Редактирано от Levcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет :)

Знам, че е малка консумацията. Просто т’ва имах под ръка, когато го прокарвах. Прав си за евентуална повреда - картинката ще е грозна. Ще го сменя. До сега не съм, тъй като е под напрежение само като съм в колата (нали, щото я карам), но наистина не е правилно ако човек трябва да го прави “както си трябва”. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Търсих , търсих и никъде не намерих DOME GS98C.

В geekbuying попаднах на Blackview GS98C

https://m.geekbuying.com/item/GS98C-Original-Ambarella-A7LA70-Car-DVR-Full-HD-Video-Recorder-2304-1296P-30fpc-2-7-LCD-178-Wide-Angles-G-Sensor-GPS-347003.html

 

Мисля, че това е същата камера? Как мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Камерата се свързва към бушоните с джаджата която съм пуснал снимка по долу.

 

 

PiggyBackFuses-600x600.jpg

 

12V-24V-Female-Car-Cigar-Cigarette-Light

За бушоните ба моята Октавия 3

 

http://erkamu.snimka.bg/automobiles/o3-predp.5132079.38655594

 

Кой тип свързващ кабел да си поръчам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте,

Малко информация за монтирания видеорегистратор на моята октавия 3.

Спрях се на този DVR:

https://m.geekbuying.com/item/GS98C-Original-Ambarella-A7LA70-Car-DVR-Full-HD-Video-Recorder-2304-1296P-30fpc-2-7-LCD-178-Wide-Angles-G-Sensor-GPS-347003.html

За да го свържа към кутията с бушоните кипих и този комплект:

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B0789G3QT8/ref=oh_aui_detailpage_o01_s01?ie=UTF8&psc=1

 

Самото свързване направих така:

Отворих страничния капак под колоната А. Използвах пластика от карта за бензиностанция

http://erkamu.snimka.bg/automobiles/dvr.5134395.38693448

 

Получи се това:

 

http://erkamu.snimka.bg/automobiles/dvr.5134395.38693451

 

С мултиметър потърсих гнездо на предпазител, който за захранва при запалване на двигателя. Оказа се, че повечето бушончета са под постоянно напрежение (оградени в розово) едва няколко (оградени в зелено) се захранваха при запалване.

 

http://erkamu.snimka.bg/automobiles/dvr.5134395.38693455

 

 

За да достигна до предпазители 35 и 36, трябваше да преместя допълнително сложения предпазител на гнездо 38 на гнездо 41

 

http://erkamu.snimka.bg/automobiles/dvr.5134395.38693456

 

http://erkamu.snimka.bg/automobiles/dvr.5134395.38693457

 

Накрая свързах dvr камерата. Черния кабел заземих посредством близкостояща гайка (оградена в зелено). Червения кабел свързах към гнездо 35 (зелена стрелка).Розовата стрелка показва преместения предпазител, който ми пречеше.

Мисля, че съм спазил правилната посока на поставяне на новия предпазител.Той е 5А и беше част от комплекта, който купих.

 

Дано това да е полезно и за други колеги. Нещо някъде да съм сгрешил :-)

 

Гледайки поста ми...грозна работа ...само линкове. Как мога да поставя директно картинка?

Благодаря.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж адреса на снимката да завършва на jpg, за снимака бг, понякога се вижда в пропъртис, като кликнеш на снимка. След това при публикуване на мнение, избираш иконата на снимка и лепиш адреса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Имам въпрос относно видеорегистраторите. Ако бъде оставен в колата нощно време да записва видеоклип до сутринта, това дали ще източи акумулатора за 1,2 вечер? Предполагам ще му се скъси значително живота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надали. На видеорегистратора ти пише колко консумира. Да предположим, че е 150mA, това прави 0.15 * 24h = 3.6Ah или по-малко от 1/10 от 40Ah акумулатор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами зависи какво е сътворил китаеца вътре. Някой от тях държат стендбай и се включват да снимат само при евент (раздрусване, вход от алармата и т.н.). Други си снимат нон стоп. А колко точно яде... зависи от модела, един с друг няма еднакви. Важно е също дали има ired диоди за нощно осветяване...

 

Като цяло аз не бих го оставил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината да питам е, че на няколко пъти ми крадат части от колата и мисля да сложа реистратор да снима нощно време. Мисля да взема някой качествен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та и него да го вземат...

Ако искаш да гледаш колата, не е лесно, но аз бих сложил камера някъде другаде, която да гледа колата. Много зависи разбира се от мястото, на което спираш, но ако кма начин - така бих процедирал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паркирам я където има място около блока, тъй като свободните места са дефицит. Няма къде да сложа камера, която да снима колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос относно видеорегистраторите. Ако бъде оставен в колата нощно време да записва видеоклип до сутринта, това дали ще източи акумулатора за 1,2 вечер? Предполагам ще му се скъси значително живота.

Знам от личен опит; Моя регистратор (с двойна камера. на предното и на задното стъкло) харчи около 320ma и изтощава акумуатора на WV Polo докрай за 4 денонощия. Акумулатора е, ако не се лъжа 60Ah. Мой братовчет кара Поло и ползва същия като моя регистратор.

Според мене купи си такъв който записва постоянно и при евентуално движение прехвърля записа към друга папка в картата. А старите записи които са без движение си продължават в цикъл "изтриване на най стария запис за нов запис".

Пробвал съм от онези които се включват по време на движение но не ми харесаха защото не винаги реагират правилно и в повечето случаи не се включват по време на засечено движение.

Ако пък имаш намерение да ползваш външен източник (както ползвам аз) и да не рискуваш с акумулатора, 2 броя подвижни батерии (повер банк) по 20000mAh захранват регистратора 52-53 часа.

Успех

Редактирано от Levcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Според мене купи си такъв който записва постоянно и при евентуално движение прехвърля записа към друга папка в картата. А старите записи които са без движение си продължават в цикъл "изтриване на най стария запис за нов запис".

Колега, дай някой линк за такъв регистратор, който да прехвърля и запазва записи при нужда, когато колата е в покой. Ако имаш конкретни предложения - ще се радвам да чуя, че скоро ме питаха точно за такъв, но нямах отговор. Та, да помоля за малко помощ :)

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дай някой линк за такъв регистратор, който да прехвърля и запазва записи при нужда, когато колата е в покой. Ако имаш конкретни предложения - ще се радвам да чуя, че скоро ме питаха точно за такъв, но нямах отговор. Та, да помоля за малко помощ :)

Благодаря предварително!

 

По личен опит мога да препоръчам 2 камери като първата е "The Best" по функции;

1. Blacksys CF100 (двоен видеорегистратор), грозничка е по форма но според мен е най добрата по функция. Именно тази камера записва постоянно и след като засече движение, прехвърля в друга папка (на име "event") дори засича 10 секунди преди започване на движение, значи не изтърва нищо. Качестово на записа е доста добро, има обектив SONY. Също има чуствителен "G sensor" който усеща удар по автомобила или вибрация по време на шофиране и пак прехвърля в папка "event". Ползвах тази камера 2 години, в момента не я ползвам но съжалявам че я махнах защото е много добра и надеждна. Моя братовчет ползва същия модел постоянно, кара колата всеки ден и регистратора работи 7/24. Има я същата и в колата на вуйчо ми, и той е доволен. Единственния проблем ; Камерата е с пластмасов корпус и ако остане дълго време на слънце и във включен режим на работа, се получава деформация на пластмасата в горната част (леко разтопяване). Но по функции си струва да се притежава. Има GPS модул който се закача отделно и регистрира и скоростта на движение.

https://www.amazon.com/Blacksys-CF-100-channel-dashboard-camera/dp/B00KFYG0K0

 

2. Mini 0906 - тази в момента съм я монтирал в колата и я ползвам от 6 месеца.Тази камера по желание се монтира с кит който командва автоматично функциите по време на шофиране и в паркирано положение. Този регистратор записва в паркирано положение със 5fps но не прехвърля в отделна папка записите. Само по засечена вибрация заключва записа (read only) и не го изтрива докато не се изтрие от потребителя. По форма тази е много по добра. С метален корпус е и не се влияе когато колата е паркирана на слънце, изключва се автомотично ако се затопли много (градусите се настройват по желание чрез менюто). Записите са качественни. Има и вграден GPS който регистрира и скоростта на движение.

https://www.amazon.com/Blueskysea-Capacitor-G-Sensor-Parking-Control/dp/B075JHKBR7

 

Не препоръчвам модел "Ausdom A261". Този регистратор има функция за запис при паркирано положение, но, уреда стои и чака в покой и в случай че засече доста голямо движение се включва и след 2 секунди започва да записва видео. По малките и бързите движения не стават повод да заработи и поради това според мен не е успешен регистратор.

Четвъртия модел който използвах е "Matego XP1". Ужким имаше парк функция но не успях да разбера как работи и в кратко време го продадох. Тази камера имаше и wifi връзка и от около 15-20 метра може да се следи онлайн картината или да се гледат старите записи.

 

От около 3 години набрах опит по доста модел видеорегистратори, защото в гаража на кооперацията където живея, постоянно влизат деца, играят криеница и така нататък. Поради това, със време се наложи да закупя 4 различни модела (двата съм ги продал после) за да намеря най добрия модел който записва в парково положение.

 

Надявам се да съм бил полезен с тези данни.

Редактирано от Levcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, как да не си полезен! Страхотно! Много благодарности за отделеното време да напишеш за опита с различни регистратори! Ще почерпя от инфото, което сподели! Още веднъж - благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попаднах на български сайт с интересни предложения, може и да го знаете: https://alltimecams.com/ Даже си харесах 3-4 модела.

Редактирано от thunder81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Аз купих тази на промоция за 30 евро - ЦЪК. Снима прилично на 1080р. Как мога да я оставя постоянно включена в запалката без да ми изтощава акумулатора? Когато изгася колата, камерата продължава да си снима и стои с включен дисплей. Моето очакване беше, че запалката не получава ток когато колата не работи, но ми беше поизточила тока. Има малка батерия, която я включва когато усети вибрация и прави кратък клип. Досадното е, че всеки път когато тръгвам, трябва да се сещам да я включа и по-важното - да я изключа когато спра. Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.