Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

mRt

"Другите" клубни автомобили

Recommended Posts

mRt

Колеги , пускам тази тема с идеята в нея да се показват , обсъждат и т.н. колите , които са част от Шкода клуб България , макар и не с марката Шкода.

Поради различни причини на всеки може да се случи да "изневери" на марката , но мисля , че е хубаво да има една тема в която да виждаме и да се радваме и на тези автомобили , чиито собственици са били и си остават част от клуба , все пак основата на ШКБ са хората.  :)

 

п.с. Поне засега , аз немога да се включа с нещо различно от Шкода , което се ползва  :fiu:  , затова оставям на вас да покажете вашите коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft
Отговорено (Редактирано)

Супер ТЕМИЧКА, Марто! Евала!

 

Пиша първи... Поради едни или други причини, много неусетно и изобщо, и 1%, не планирано, смених марката.

 

Текущата ми ежедневка:

Hyundai Santa Fe 2 (CM) 4х4

Цвят: тъмно син

Моделна Година: 2008

Първа регистрация: Декември 2007

Двигател: 2.2 CRDi (Common Rail Diesel) 155hp 345NM

Скоростна кутия: 5 степенна автоматична с възможност за ръчна смяна на предавките (като при типтроник)

Особености: 7 местна с климатик и за третия ред седалки, като третият ред е напълно използваем с пълноразмерни седалки, както при втория ред. Кожен салон - перфорирана кожа в цвят слонова кост / светло-сива.

Колела: 18 цола 235/60/18 с всесезонни гуми KUMHO RoadVenture APT - много меки и приятни за каране/комфортни, като предимно магистрални ги водят...

Среден разход: около 10-10.5л/100км.

 

Това добиче замести страхотна: Шкода Октавия 2 фейслифт 2010 1.9TDI - a.k.a. Shreky.

 

Към момента съм доста доволен от автомобила. Навъртял съм му около 9500км за 6-7 месеца. Обаче любовта все още остава в предишната кола.

 

Актуални снимки на текущата:

20160412_154811.jpg

 

Ако Ви свирне това от снимкaтa, не се стряскайте! Първо погледнете има ли клубни лайсни на номерата, и ако има - Аз съм! Има само още едно такова на вид в София, което знам, но то е V6 бензиново.

 

Поздрави

Редактирано от shaft

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Logrus

Благодарско, Марто - за вниманието към "предалите" марката.

Както каза един колега "Когато няма Шкода, и Пасата е Шкода"  :crazy:  Та така - моят Сив пес:

Модел: Пасат Б3 буркановоз

Година на производство: 06.1989

Двигател: 1,8 РП 90к.с.

Скорости: 5 степенна механична

Екстри: 0+ - гол като пушка, но в процес на индивидуализация

Тунинг: 0% - дори си го карам със стандартните стоманярки 14"

 

Стикеросан на задното стъкло - лайсни и малки стикери отстрани ще добавя скоро.

 

Снимки от настоящето нямам - ако всичко е наред след 2 седмици ще има с новата "афтъртенекеджия" визия  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
joro-120L

Тойота Корола. 1996г........от истинските. Made in Japan.

Железен автомобил. Поддържам го, но я няма тръпката. Ежедневка. Да върши работа.

1.3 бензин, пълна инжекция, 85к.с. Наближава 200 000 км.

 



DSC085456684e.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
skodko

Жоре, тя нова бе. Една снимка и на моята, от днес бивша ежедневка, да видим каква ще е следващата. между другото Пепино и Марто бяха първите, които се возиха в тая кола като я купих.

post-1102-0-37101000-1463522702_thumb.jpg

post-1102-0-48652600-1463522713_thumb.jpg

post-1102-0-98702300-1463522722_thumb.jpg

post-1102-0-15457200-1463522730_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest deodriver

Е34-та е много солидна кола,както и 124.Всичко вътре е истинско има усещане за прениум и до ден днешен.Направо да паднеш,като се замислиш къде са били немците още в онези години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
skodko

Така е, танк на колела! Здрава е като бетон, зимата смених оригиналните 22 годишни кормилни щанги, ако не я беше полазила ръждата нямаше да я махна. Както един колега казва, това са коли от ерата вечните автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
sharpshooter_

Днес си направих една хубава разходка и най-накрая успях да щракна няколко извънградски кадъра на хулигана, та да пораздвижа малко темата, ето и някои от тях :banger_2:

post-11404-0-03396200-1468764400_thumb.jpgpost-11404-0-75255400-1468764424_thumb.jpgpost-11404-0-81021800-1468764496_thumb.jpgpost-11404-0-78407100-1468764517_thumb.jpgpost-11404-0-97165700-1468764583_thumb.jpgpost-11404-0-27908600-1468764647_thumb.jpg

 

Поздрави,

Никола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
axel

Пиша в тази позабравена тема, защото дойде време да изневеря на марката и се сдобих с шведска стомана, произведена в Белгия на базата на един германец. :) Октавията няма да се продава засега, та изневярата не е съвсем безобразна.

Volvo V50 R Design с 2.0L бензин

 

1960E332-7DF2-4391-A8E4-B8F0FF999179.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
__smirnoff__
Отговорено (Редактирано)

И аз съм от сериозно изневеряващите, основната ми ежедневка е корейска - Хуйдай Санта Фе, 2.7 v6 бензин, с леки доработки за вдигане на 20-30 коня отгоре. Приятна, комфортна, удобна, и най-вече много практична кола. Естественият и хабитат е гората, и обикновено изглежда по този начин: 

 

68443439_10216624481577153_8688443429325111296_o.thumb.jpg.e2742a9051e12c01fe8e1d57369148df.jpg20180819_161843.thumb.jpg.da3dfdc85f1b265a6beb164cf08dddb7.jpg116870881_10219680749101931_3330237475321266533_o.thumb.jpg.751e45310f8490a9d0dd43718e963889.jpg107475275_10219503741556853_4259748703990392447_o.thumb.jpg.bb48ceef0653fc6b2b3d7d340cfabeee.jpg

 

Има, разбира се, и моменти, в които е чиста, и да си призная честно, не изглежда толкова зле:

 

20180814_200915.thumb.jpg.0387d3c6d8f72a1560fc63b1a06780da.jpg

 

Но няма да се лъжем, основната и цел и задача е тази: 

 

20180913_203511.thumb.jpg.39fc70c1964d7e7e4d647a3a203fc297.jpg

 

През изминалите 2 години и навъртях над 40 000 км, приятна и комфортна кола, както за града и гората, така и за дълъг път. Водих я в Германия, в Сърбия, в Хърватска, в Чехия, и къде ли не, и то винаги с 5 човека и багаж. Отеснява малко, затова вече Кодиака поема щафетата за тези пътувания, но тя си запазва основната функция на ежедневен автомобил от точка А до точка Б.

Редактирано от __smirnoff__

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.