Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Газов инжекцион за Octavia 1 1.8 125к.с. (AGN)


Galin_15

Recommended Posts

Здравейте колеги, 

потърсих из форума теми за газови инжекциони, но или темите са стари, или неподходящи за мен и затова реших да направя една нова тема. :) 

Реших да сложа газов инжекцион на Шкодилака, нещо по-бюджетно и се надявах да ми препоръчате нещо (марка) и някой що-годе читав сервиз (перфектен едва ли :crazy:  ) в или около София.

Много благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колко пари ? по-принцип не може да се хвърли име на марка защото тава при бюджетните е само компютъра,иначе различните сервизи и майстори ги окомплектоват различно най-вече с турски или италиянски части

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Sofgas ми дадоха цени за по-бюджетни модели между 670 - 750 лева, но специално за този сервиз прочетох много противоречиви мнения (от много положителни до крайно недоволни клиенти) и се надявам поне за сервиз да ме ориентирате - поне тук във форума съм с впечатление, че колегите са доста отзивчиви и в час с нещата :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих заложил на добър майстор , който да ми избере конфигурацията. Разлика от 50-100лв е нищо като ги сметнеш в километри, а агрегатите на газовата се очаква да работят поне 50к. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

agis или fobos,като fobos е к-т е с рейка rail което не ти препоръчвам заминават за норматив изпарителя ядва ако е италиянски

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този мотор какъвто и компютър да се сложи - все тая.Идеята е какво ще управлява.По скъпи компоненти - по дълго време без проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм 4-та година с фобос2 с високоскоростна рейка rail. Първоначално беше със нигс изпарител, но му се счупи корпуса на филтъра и го смених с томасето. Томасето е по-добър - минавам с около 50-70км повече, от колкото с nigs-a. Рейката мина 50хил.км и вече станаха по шумни. След настойка карат около седима две и пак почват да чукат. Смятам да сменя рейката с единични инжектори. Агис също добър вариант. Важното е дюзите и изпарителя да са хубави. Ако слагаш фобос задължително искай да сложат комбиниран датчик за налягане, температура на газта и мап. Иначе със стария датчик диференциален датчик се настройва само по таблица. Не може да изчертае бензинова и газова карта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Apis инжекторите вече не са това което бяха.Доста брак има от тях.В по ниския ценови клас стават но се случва да има проблеми.По добре е да се инвестира в Баракуда.Относно диференциалния сензор на фобос - вече не се предлагат системи с него.Всички са с 5 пиновия комбиниран и при това от новия модел "компактен".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.