Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

как да увеличим обема на двигатела на ''Рапид''135


x.d.x

Recommended Posts

На 781 мотора диаметъра на тръбите на даунпайпа му бяха ако се не лъжа  40мм , ще ти трябва съгласуване с двуцевка 2 по 40/55мм , толкова е диаметъра

пък на най масовата серия средни  крайни и резонаторни гърнета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • x.d.x

    40

  • fulcrum

    11

  • Skoda 130LR/h

    10

  • Krankenstein

    9

Най-много писали в темата

Питам за четворка тръби в една и размер на ауспуха диаметър ,дължина и отвори на ситото вътре.някой имали оригиналните размери и чертежи за спортната генерация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам за четворка тръби в една и размер на ауспуха диаметър ,дължина и отвори на ситото вътре.някой имали оригиналните размери и чертежи за спортната генерация.

Това е съвсем друга приказка , кажи така и драсни едно лично на Krankenstein да ти ги мерне на зелената бегачка , там е обаче по схема за драг 4-1 и

отделните тръби за цилиндрите са сравнително къси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да меря, чехите са дали размерите в тази книга на стр.76 /в pdf-a се пада на 85/ http://hphtuning.websnadno.cz/sportovniupravyskoda.pdf

Разгледай я цялата и може още други техни идеи да приложиш ;)

Редактирано от Krankenstein
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Помощ за ризи с диаметър около 80мм. от какво може да се използват или да пробвам с поръчка в Разград

Пежо или Хонда 1,6 мотори :)

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помощ за ризи с диаметър около 80мм. от какво може да се използват или да пробвам с поръчка в Разград

В Дружба ли ще искаш да ти правят ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чехите в един сайт предлагат ризи , бутала и сегменти 78.8 за Фабия http://engitec.cz/shop/index.php?action=browse&mainCat=184

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ситроен ZX 1.6 може да ти свърши работа .

Даже има до мене и наличен , но от Пежо 306 mi , то е същото. , метни едно л.с. при интерес

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чешките ги знам ама цената е доволно солена ,но след последен преглед на нещата май  ще трябва да се спра на 78мм .много лошо ме ограничава външния диаметър на ризите почти една до друга са.някой правил ли си е такива експерименти да сподели .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И друг път го казах , баланса м/у спорта и ресурса не е макса , 76 мм Рено ти стигат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми то за 30 кубика отгоре не си заслужава хамалогията и парите.Явно ще преоткривам топлата вода.

Редактирано от x.d.x
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам основно на разпределителен вал, в момента чакам отговор от АРЗ Първомай за изработка на копирен и ще споделя като ми отговорят... и на мен ми се ще Рапидът ми да върви повечко и наравно с модерните коли :) Освен вала трябват по-твърди пружини на клапаните или по 2 мм подложни шайби под оригиналните пружини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми то за 30 кубика отгоре не си заслужава хамалогията и парите.Явно ще преоткривам топлата вода.

Ами до колкото знам до сега в Бг. никой не е увеличавал кубатурата на 781 мотор . Та заслужава си да се опита и да се измисли начин за поне 100-200 куб/см. отгоре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще стане аз обичам експериментите.Само да намеря необходимия двигател и го почвам.Кога ще отговорят за вала.Пък за 100кубика отгоре точно 78 мм. бутала ще станат и ризите не отъняват много 1,25мм на стена.

Редактирано от x.d.x
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм и съм чел, за набиването на метални пръти между ризите и блока при Хонда/Волво двигателите, за да държат ризите на налягане за турбиниране. Нещо подобно може ли да се измисли и за шкодовия двигател?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно между ризата и блока има достатъчно място проблема е че ризите са почти плътно рдна до друга.Мисля че не е необходимо виждал съм шкоди с турбо без такива доработки форсирани до към 200коня.

Редактирано от x.d.x
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще стане аз обичам експериментите.Само да намеря необходимия двигател и го почвам.Кога ще отговорят за вала.Пък за 100кубика отгоре точно 78 мм. бутала ще станат и ризите не отъняват много 1,25мм на стена.

Ами Вземаш Фабия 1.4 и правиш ризите 78 мм . и получаваш 1.5 . Днес мерих една риза и има " хляб " до 78 мм преспокойно . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето нещо за надъхване

http://www.skoda110r.cz/article.php?id=646

http://www.skoda140rs.wz.cz/

Тази реплика е правена точно с мотор от Фабия 1.4 16V 101 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проект си е направо с пресаждане на мотор. С този ли мотор става най-лесно или?

Жалко, но колата явно е претърпяла катастрофа на някое рали...

 

Ето на тази снимка се вижда как е напасната скоростната к-я:

nehoda6.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със заводски чешки фланец от Фелиция 1,6Mpi /1,9 D става процедурата ....на всичко що е големия братчед VW

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.