Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1.6 CR FL проблем с дюзи (може би)


iturtev

Recommended Posts

В Еуратек са ми обяснявали, че ги мерят на студен - само така се добивала реална представа за състоянието им.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Еуратек са ми обяснявали, че ги мерят на студен - само така се добивала реална представа за състоянието им. :)

А що не ги свалят и да ги мерят на стенд?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото са официален сервиз. Там не се поправя, там се сменя.

 

Това щях да предложа на колегата - има няколко фирми в София, които са специализирани точно в дюзите, имат си стендове и т.н. Да иде да му погледнат там колата, хората това им е работата все пак.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам, възможно е, ама сигурно подлежат на диагностика, особенно от хора, които по цял ден се занимават с дюзи :)

 

Просто за някой специфични проблеми, ЕТ не е подходящо място. Както казах те са оторизиран сервиз, работата им не е да поправят, а да подменят.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам,на Шкодата какви са дюзите,но CR дюзи на БМВ е 46 320д 2005 г се рециклират доста успешно,но само ако ,дюзите са Бош

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите нямам представа как са мерени, но не вярвам в сервиза да чакат да загрее колата, по-скоро са мерени на студен двигател.

Последната дюза, която свалих и уж не ставаше я занесох на стенд и стенда показа, че нищо и няма и си работи.

Преди няколко дни един познат се наложи малко да ми покара колата и каза, че нещо прекъсвала и пушела. След работа я взех и я продухах както си трябва (направи ми впечатление, че до 160 се движеше прекрасно, но от там нагоре много тегаво набираше, едвам се мърдаше стрелката. До 180 стигна и свърши правата). На следващия ден ходих до Сливен и в момента всичко изглежда е ок (не съм я закачал на диагностика). Може би е трябвало малко да се понапъне.

 

ПП. Явно дизелът не е подходящ за моето каране и като гледам ще го сменям с бензин. Което пък не подсеща - в мобилето за последни месец-два попаднах на 4 Супърб-а с 1.8 ТСИ мотор и всичките бяха със сменени двигатели по гаранция. Струва ми се прекалено голямо съвпадение. Трябва ли да внимавам (избягвам) този двигател или нещо друго има ?

Редактирано от iturtev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

А като са сменяли дюза правили ли са адаптация после? Задължително е да се направи, дори и 4 чисто нови да сложиш.

Утре ще се видя с един колега да пробваме да пуснем някои гезотиики с vcds и се присетх за тази адаптация. Можем ли да я видим с кабела и какви трябва да са стойностите?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Здравей Колега 

 

Има ли някакво движение по проблема ?

При мен започна да прави проблема с оборотите , след като в ЕТ ми сложиха последна версия на софтуера на мотора 

Отидох за диагностика защото имах съмнения за дюзите (при потегляне понякога имаше леко прекъсване) а след като си тръгнах на следващата сутрин започна да мени оборотите докато загрее малко :( ...а казаха че били в норма показанията ....миля да ходя пак и да ми върнат стария софт пък да видим 

Може да трябва да търся някъде да рециклират дюзите или да търся по морги или сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Същата работа и при мен. В ниските си почуква доволно.

Та ми предлагат нови или рециклиране с връщане на старите. Някой възползвал се от рециклираните или чувал може ли да изкаже мнение? Цената е примамлива.

 

ПП: и аз не мога да видя дюзите на Measure block, а само на Advanced measure blocks. Но като гледах корекциите (топъл двигател) са под -1/1

Редактирано от stoyanow
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко струват рециклираните ? към 700лв е нова с 2 години гаранция,дали е рециклирана не се знае мой познат си взе от ударена кола на 2000 км втора употреба за 250лв/бр 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

450 с връщане на моите. Твърдят, че са рециклирани директно то Сименс... :) Не питай за гаранцията на рециклираните и дали имат изобщо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

450 с връщане на моите. Твърдят, че са рециклирани директно то Сименс... :) Не питай за гаранцията на рециклираните и дали имат изобщо.

Тази цена за 1 дюза ли е или за четирите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е от поста ми от Май месец тази година: "...сега имам излишни 3 броя 03L130277S - Siemens - работещи и проверени (които свалихме от колата). Ако някой закъса за такава - да свирне. Ще помогна." Какви дюзи търсите?

Беше заминала една дюза и се наложи да сменя комплект. С една не стана...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази цена за 1 дюза ли е или за четирите?

 

Не, това е цена на дюза.

 

Това е от поста ми от Май месец тази година: "...сега имам излишни 3 броя 03L130277S - Siemens - работещи и проверени (които свалихме от колата). Ако някой закъса за такава - да свирне. Ще помогна." Какви дюзи търсите?

Беше заминала една дюза и се наложи да сменя комплект. С една не стана...

 

За 1.6 CR. Мога да проверя евентуално довечера с VAG COM, ако мжое да се извадя информация за дюзите. Може ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали може с VAG COMa. На мен ми казаха какви са в сервиза. И по досието на колата в ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, че се твърди, че е често срещан проблем, но никой не коментира тук дали е използвал оригинални или такива (рециклирани). Може би хората не искат да си спомнят. :)

Вероятно не пиша в правилната тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ето и стойностите. Не знам предния път, какво съм гледал, но по моите скромни знания само 3та дюза е долу горе ок.

https://m.imgur.com/gallery/wK0Cm8i

Редактирано от stoyanow
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги смених с VDO. Комплект 4 дюзи.

И са несъвместими със Сименса. Затова сега си стоят 3-те здрави Сименсови в кутийките...

Не исках рециклирани, а цената на Сименса в ЕТ беше (по памет) около 1106лв/бр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка заявихме ремонт при Евгени с оригинални дюзи (не рециклирани) и другата седмица ще ги сменяме. Вълнувам се за крайния резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавих два клипа от днес. Или в първоначалния клип не е била достатъчно добре загряла колата, или добавката е указана ефект или след опита за адаптация на дюзите на един от майсторите, който я гледа, е било необходимо време да се самоадаптира... Знам ли...

Ще се чуя пак с Евгени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Да споделя. Сменихме дюзите, моментен разход 0,2/0,3. Обаче пак започна да претраква и да се колебаят оборотите при потегляне точно, както при корекция/адаптация. Мъчихме адаптация, но след повече от час не се адаптира. При топъл двигател 4та дюза отива към +1, което според спецификациите е ок, но определено не е. Пак ще я гледаме. Бяхме се разбрали с Евгени да се покара колата и да се види дали нещата ще си дойдат на място, ама нещо не си идват. Дано просто да е дефектна дюза, да я сменям е по гаранция и да се  свършва. :)

 

ПП: тази адаптация само остава загатка защо не се приключва като процес...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.