Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Автоматично отваряне на заден капак О2 хеч


Izolini

Recommended Posts

Колега, не си обвинявай амортисьорите. Днес след обед заради студа моя капак не се вдигаше до като не стигне средата. А сутринта в гаража излетя само като го побутнах.

Така че няма да стане и на тях да ги пробваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • Отговори 76
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Izolini

    19

  • paradox

    7

  • edisonov

    7

  • kalata

    5

Най-много писали в темата

Здравейте, въпреки че темата за Хеч искам да попитам има ли някой с Комби, който да се е оплакал от огъване на купето в местата където се крепят амортисьорите ? До колкото разбрах за комбито са сините и те са малко по-слаби . И още една молба , някой може ли да даде координати на въпросната Пловдивска фирма или да поръчваме направо от Чехия



 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

а някой слагал ли е (и как става) такъв бутон за отваряне на капака от купето?

http://www.alibaba.com/product-detail/VW-OEM-Original-Trunk-Switch-Car_1957124681.html

/и колко original е това изобщо, никъде не съм срещал такъв. С този парт номер 

1ZD 927 127излиза TPMS бутона/
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

...Пристигнаха пружинките (сини) и даже ги и монтирахме. Благодаря за съвета за менгемето , наистина само така се развъртяха "главите" :(. Иначе явно моите амортисьори са на път, но смятам че за почти 6 години това е нормално .  Тръгва да се отваря и спира до някъде , като му трябва само косъм помощ и се отваря. Въпреки това мисля, че все пак ще върши супер работа ако се носи някоя щайга или и 2те ръце са заети. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колегата каза, че за хечбек амовете са 405 нютона, но нали за багажника на хечбека се иска повече изтласкваща сила от комбито, а на един приятел кобито са 480Н . Та въпроса е какви амортисиори да си поръчам за моята ОктавиАна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, попрочетох притеснения разни, затова реших да споделя... Откакто сложих пружините на задната врата НИКАКВО огъване на ламарина където и да е не се е случило. Даже не разбирам какво хипотетично може да се огъне. Както и да е. Другото нещо: при затваряне става на два етапа - до половината нормално и после посредством натискане за преодоляване на съпротивлението на пружината. Аз на втория етап натискам основата на задната чистачка в областта на оста. Някой каза, че докато човек си прехвърли ръката между тези два етапа вратата се връщала отново горе... Не знам видял ли го е или предполага. Моите амортисьори никога не са били толкова яки, дори в началото, че да се случи това. Като цяло съм само положително настроен по отношение на интервенцията и не бих се подвоумил да я препоръчам. Но, всеки знае себе си, не промотирам продукт, само споделям, че съм доволен и че вече кажи-речи година, (на око измерено) няма проблеми, камо ли изкривени ламарини, избити зъби и прочие. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

Здравейте, вече мога да се похваля и аз с пружини :)

Менгеме за свалянето на "главата" на амортисьора не е необходимо, а само клещи "гарги" , "френски" ключ и WD 40. 

Ако се ползват сините пружини, не е необходимо да се слагат шайби отгоре и отдолу.

Багажника в момента се отваря /и то не рязко/ до положение, от което трябва да го подхванат амортисьорите, но тъй като е студено /а може би са стари амортисьорите/, за да се отвори до край, трябва да се помогне и с ръка.

Относно затварянето, не е никак трудно, но ако се ползва дръжката отвътре, ще трябва голяяяяма засилка, в противен случай се сваля с дръжката до положение в което поемат пружините, след което може да се затвори с ръка поставена на самият багажник /и то без проблем/.

 

Ползвах сини пружини от фирма Хенлих:

post-15240-0-17822100-1486803463_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

...От половин година имам нови амортисьори за багажник и все не мога да се наканя да ги сложа. Е днес най-накрая се случи - резултата е цялостно отваряне на багажника, при отваряне с дистанционното  и което е по-странното , по-лесно затваряне от колкото със старите амортисьори (пружините са си същите)   :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Здравейте колеги

Монтирах си и аз пружини заедно с нови амортесьори и всичко действа, като затварянето не е много трудно и жена ми би трябвало да няма проблеми. Имам обаче един малък страничен ефект от новите амортесьори - като дигнат капака до горе явно става по силно и има леко заклащане и капака потреперва и изтропва леко. Със старите амортесьори го нямаше това, но те едвам го вдигаха и то почваха да действат най-отгоре. Това става и дори когато пусна капака от средата без да са го засилвали пружините.

Амортисьорите са ОЕМ Stabilus и дори се оказаха същите като старите които свалих като марка, но може би не са със същото качество.

Та въпроса ми е при колегите които са правили тази интервенция с нови амортесьори имали го този ефект да се заклаща капака при достигане на най - горната точка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го имаше, сложих други амортисьори, които нямаха ефекта "успокояване" в разтегнато положение и бяха повече Nm. Направо задницата на колата подскачаше. По този случай цялата система се върна в магазина и си сложих пак оригиналните амортисьори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен няма подскачане а само леко заклащане. Чудя се да пробвам ли с други амортесьори или да почакам да поомекнат. Проблема със сигурност не е в добавените пружини, а в новите амортесьори.

Редактирано от edisonov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Само за инфо незнам какво ме накара но размених местата на двата амортесьора и всичко заспа. Няма подскачане няма удряне и се отваря като по масло. 

 

Само нещо ме човърка, че уж са нови аморнесьорите пък като стане под 0-ла градуса багажника пак не се отваря сам и трябва да го побутна на ръка. Не, че и

е голям проблем ама ми е чудно дали и при другите колеги които са направили интервенцията е така или съм попаднал на калпави амортесьори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

здравейте колеги,изчетох всичко по темата,но така и не разбрах кой е точния размер на пружините за Октавия 2 комби .

моля за помощ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, rokitok написа:

здравейте колеги,изчетох всичко по темата,но така и не разбрах кой е точния размер на пружините за Октавия 2 комби .

моля за помощ

Купих червени пружини,моята е хечбег и не станаха.Първоначално бяха дълги и неможеше да се затвори капака.Взех да ги режа малко по малко и меря едновременно и пак не стана.Оказа се че са много силни и ключалката на капака стои постоянно под напрежение и пружините не и дават да отключи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, rokitok написа:

здравейте колеги,изчетох всичко по темата,но така и не разбрах кой е точния размер на пружините за Октавия 2 комби .

моля за помощ

мисля да взема от сините,но кой размер ще стане. и от къде да поръчам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, rokitok написа:

здравейте колеги,изчетох всичко по темата,но така и не разбрах кой е точния размер на пружините за Октавия 2 комби .

моля за помощ


Сини! Драсни на колегата @JORDITO - ще останеш доволен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, zloQQ написа:


Сини! Драсни на колегата @JORDITO - ще останеш доволен!

Благодаря, писах му

Редактирано от rokitok
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако още е необходима информацията пружините които аз ползвах за комби са сини щанцови S16x51. Поръчах ги от някакъв производител от Пловдив, но не му помня името. Бяха нещо от рода на 5-6 лв бройката.Иначе за втори път сменям амортесьорчетата, тъй като като мине 1 година и захладнее ли времето почват да не действат. Даже и чисто нови под 0-ла градуса не отварят поне при мен.  Работят си идеално в частта задържане на багажника,  но не могат да го отворят сами, а нали затова съм го направил и като спрат да отварят купувам нови амортесьорчета. Ще видя последните колко ще издържат. Вече са на повече от половин година и за сега работят, като изключим в студа което е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, edisonov написа:

Ако още е необходима информацията пружините които аз ползвах за комби са сини щанцови S16x51. Поръчах ги от някакъв производител от Пловдив, но не му помня името. Бяха нещо от рода на 5-6 лв бройката.Иначе за втори път сменям амортесьорчетата, тъй като като мине 1 година и захладнее ли времето почват да не действат. Даже и чисто нови под 0-ла градуса не отварят поне при мен.  Работят си идеално в частта задържане на багажника,  но не могат да го отворят сами, а нали затова съм го направил и като спрат да отварят купувам нови амортесьорчета. Ще видя последните колко ще издържат. Вече са на повече от половин година и за сега работят, като изключим в студа което е ясно.

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.02.2017 г. at 10:58, ses написа:

Здравейте, вече мога да се похваля и аз с пружини :)

Менгеме за свалянето на "главата" на амортисьора не е необходимо, а само клещи "гарги" , "френски" ключ и WD 40. 

Ако се ползват сините пружини, не е необходимо да се слагат шайби отгоре и отдолу.

Багажника в момента се отваря /и то не рязко/ до положение, от което трябва да го подхванат амортисьорите, но тъй като е студено /а може би са стари амортисьорите/, за да се отвори до край, трябва да се помогне и с ръка.

Относно затварянето, не е никак трудно, но ако се ползва дръжката отвътре, ще трябва голяяяяма засилка, в противен случай се сваля с дръжката до положение в което поемат пружините, след което може да се затвори с ръка поставена на самият багажник /и то без проблем/.

 

Ползвах сини пружини от фирма Хенлих:

post-15240-0-17822100-1486803463_thumb.jpg

Сега видях, че даже по-горе в темата има и информация за пружините. Има и сайта даже. От там ги взех и аз същите пружини. 

 

П.П Ако амортесьорчетата са ви на възрастта на колата почти сигурно няма да действат както ви се иска. Според мен е задължителна и тяхната смяна. Лошото е, че оригиналните са цифра ако правилно си спомням нещо между 60 и 80 бройката мисля, че бяха. Аз взимам ОЕМ Stabilus за около 35 лв 2-та, но със сериозна отстъпка която ми прави познат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе...т’ва с амовете е средна работа. Моите си бяха оригинални с колата и съответно си бачкаха лете/зиме без проблем - държат капака в горна позиция все едно са нови. Обаче, като сложих пружинките - изхвърлят, но не достатъчно, за да поемат амортесьорите и да доотворят капака до край. И ги смених с въпросните Стабилус. И всичко заспа! Обаче, дойде ли хладно време - греда! Пружинките изхвърлят, но амовете не поемат...голям праз, че са нови. Пиша го за инфо просто :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждават горното мнение на 100%. Същото е и при мен, както съм го и написал малко по-нагоре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.