Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1.9 ТДИ 105 коня 2006г.(предварение на разпределителен вал)


manchorov

Recommended Posts

Четох в различни теми,че предварението трябва да е 0.5 1.0 градуса,а на мен ми е -2.0 Трябва ли според вас да се направи корекция по начина описан в този линк: http://www.myturbodiesel.com/wiki/camshaft-timing-torsion-value-adjustment-on-vw-and-audi-pd-tdi-engines/

Двигателя ми е 1.9тди 105 коня BKC 2006г.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя само- моя двигател е BXE . Когато мерих предварението след 4 години каране ( не пипано преди това ) показа  -1,5 . Моментния разход на място беше 0,5 л/ч. След като по мое желание го направих +0,5 моментния разход се вдигна на 0,7 л/ч.  Разлика във вървежа мисля, че не откривам или пък може би преди да е ускорявала мааалко повече . Звукът ( тракането) остана същото. Чел съм отзиви на много собственици - при всеки ъгъла е различен - поставен в завода. От майстори пък съм чувал , че няма проблем ъгъла да е от -3.0 до +3.0 . Блокът за управление сам компенсира впръскването по време. 

Заради това четиво , на което си дал линк и аз правих упражнението, но сега не бих повторил . При смяна на ремъка ще върна ъгъла какъвто си беше.  Остави си ъгъла какъвто си е и изтрий мисълта от мозъка си !  :doubledown:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси :) Моя моментен разход на празен ход също е 0.5л/ч.Исках да пробвам заради по шумния двигател,сравнен с още 2 други коли на приятели със същия двигател.Пробва ли някакви различни настройки,или само +0.5?Как мога да разбера оригиналния ъгъл поставен в завода?Прави ми впечатление,че ако поддържам 950-1000 оборота ъгъла се променя на -1.5 на свободен ход,или на по високи обороти отново си е -2.0.Нормално ли е това изменение.А и около 1000-1100 оборота звукът на двигателя е доста силен.По нагоре си се изчиства и е по нормален.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам на 0. Пробвал съм от -1.5 до 1.5 - разлика не виждам освен в моментния разход.... който не съм убеден, че показва истината. На шум и вървеж си е същата.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята също е BXE, мисля, че е 0.5, но + или -  -> днес мога да я закача и ще кажа по-късно (за спорта). Върви идеално, харчи супер според моите изисквания, трака супер според моите изисквания (мисля, че на място под 0.5 не съм виждал моментен разход аз - гледам го с VCDS, защото нямам борд компютър, като запаля чисто студена стои на 0.6).

 

Ще направя клипче малко по-късно днес (може би), ако е интересно :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Исках да пробвам заради по шумния двигател,сравнен с още 2 други коли на приятели със същия двигател...

Естествено, че звука на твоя е двигател е най - шумния. И при мен е така . Въпрос на късмет , но между другото колкото по-шумен е ПД двигателя , толкова по-вървящ е , т.е. трябва да грачи силно на празен ход, да боботи на 2000 об/мин, на 1200-1300 да вибрира силно . Така му е заложено в ДНК-то . И още нещо- на колкото повече км става , толкова повече се заглажда звука  - мнение на Coverdale и група руски учени.

Редактирано от димон
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да го оставя както си е на -2.0 и да не се занимавам.Интересно ми е как мога да разбера какви са били заводските параметри.Във VW форума има момчета който казват че закъснение от -2.0 било много и,че след промяна на параметрите към +0.5 +1.0 колите са им отихнали малко и вървяли по добре.Малко се вдигал разхода на празен ход с около 0.2л/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо,как няма да ти е шумен двигателя,като я караш само на къси разстояния в Казанлък.Докато запалиш и вече си стигнал!

А,и човек,колкото по-остарява,повече се ослушва и дразни от различни неща(двигател,пластмаси,втулки,пружини,гуми....)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както обещах (нещо съм се заблудил за градусите, или са се изменили - не знам, нямам реални снимки на предното положение):

 

1. Току що запалена кола - на таблото пишеше 16.5 градуса (в гаража е толкова явно - на сянка е).

 

1-ви канал:

1.PNG

 

4-ти канал:

4.PNG

 

13-ти канал:

13.PNG

 

 

2. Загряла мааааааалко (милиметър) преди 90 по табло (на място я загрях за около 10тина минути):

 

1-ви канал:

Capture90.PNG

 

4-ти канал:

Capture29999.PNG

 

13-ти канал:

Capture3a.PNG

 

 

Ето и моментен разход (само тук го виждам аз):

Captureaads.PNG

 

Capture044.PNG

 

 

Всички стойности играят често... ту виждам 0.6 разход, ту 0.4 - не я дочаках хубаво да стане 90 на таблото, защото ми свърши почивката, пък и не съм я карал - сигурно, ако я покарам и спра, след това замервам - ще е 0.4/час :) При запалване, нали държи малко по-високи обороти 9хх - 0.6-0.7/час ми показва.

 

Ще направя същите снимки след като я покарам както си трябва (около час хубаво каране).

 

Поздрави

 

ПП: При тези стойности, когато си я карам сам колата върви много, не ми е шумна и т.н. Нищо не е пипано - 84 000км РЕАЛНИ.

 

 

ПП2: При малко под 2000 оборота по табло:

Capture2k.PNG

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводско синхронизацията е настроена на 0.

Моят агренажен е сменян в ЕТ. Преди беше -1,8, а сега показва точно 0. При -1,8 вървеше повече в ниските обороти.

Има големи разлики между -2 и 0 във високите обороти. При -2 бучи и спира да набира във високите.

Моментният разход не го гледам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен спира да набира към 3000 - при 3500 само бучи и тъпче. В ниските върви наистина доста...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой мозък е измислил тази "простотия" да дава аванс на дизел , той е измислен да работи с бедна смес , а е най-бедна , когато се впръсква гориво в ГМТ (0 гр.) и това го дават по всички програми с каталожни данни :sorry:

 

П.П. Венци , и моита днес почна да тъпче около 3000 об/мин и ... прехвърли на бензин и фръкна :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахаха! Е... Ама не е като дизела!

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз няма да барам нищо.Колата си върви нормално според мен.На реални 142 000км.Единствено ме дразни че е по шумна от други коли със същия двигател но ...... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си, моята пък е по-тиха... Странна работа. Комшията има една фабия с 1.9ТДИ / не сди, неговата трака яко, моята е като бензинова спрямо неговата... А пък спрямо сди съм хибрид...

 

Карай си я смело и това е :) живи и здрави.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.