Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3, 1.4 TSI, Elegance & Edition


Recommended Posts

Ето малко снимки и от интериора:

 

http://prikachi.com/images.php?images/414/8050414q.jpg

 

http://prikachi.com/images.php?images/405/8050405r.jpg

 

http://prikachi.com/images.php?images/408/8050408Z.jpg

 

http://prikachi.com/images.php?images/409/8050409w.jpg

 

 

Навъртях вече малко над 1000 км и мога да споделя впечатления. Чувствам невероятна лекота, спокойствие и комфорт при управлението на тази кола. Много добра шумоизолация има от външната среда. Вътре в купето почти не се усещат неприятните миризми отвън. Динамиката и пъргавината на двигателя много ми допадат :) На 6-та предавка малко над 80 км/ч на баир си набира и не се налага да свалям предавки надолу. Разходът, който засичам е 5.5 от София до Благоевград и Банско онзи ден, и 6.3 от София до Пловдив вчера. При скорости в диапазона 100-120, много рядко 140 км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я гледам тая кола, все едно си снимал моята :)

Имаш ли проблем с клатенето на 140-150. Малко нестабилна я чувствам аз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, близначки са :)

Вдигал съм за кратко един-два пъти 140 км/ч и не усетих нестабилност. Но трябва да покарам с такава постоянна скорост, за да ти кажа как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Честито, колега!

Като я гледам тая кола, все едно си снимал моята :)

Имаш ли проблем с клатенето на 140-150. Малко нестабилна я чувствам аз

Преди няколко дни ме возиха в О3 със същия двигател и ниво на оборудване. При по-силен вятър клатенето започва и от по-ниски скорости. Дразнещо е, но има и по-дразнещи :). Супърбът е същата бира... На 180-200 пълня гащите :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 2.0D и не усещам никакво клатене. В 90% от карането ми е чисто празна най много с още един човек вътре. Може да си по претенциозен или да ти останало усещането от предишна по тежка и стабилна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клатят ви се.... да не казвам какво. Като има вятър, не излизайте на пътя. Ше ми правят нови хубави коли, в които шофьора е един фигурант и колите били нестабилни, от гумите било. Ай стига простотии, щото ми писнА!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, не си хаби нервите, няма смисъл! А, че се клати, клати се. И другото, и то се клати ;)

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По отношение на клатенето предполагам,че имате предвид усещането за люлеене при силен вятър.Защото чисто клатене на колата се получава при изхабени амортисьори.Амортисьорът не работи  и дори се вижда как купето се люлее като онези кученца с клатещите се главички :dog: .

Това обаче няма как да го има при нова кола.По отношение на наличие на силен вятър е нормално да се усеща като че ли колата отива на ляво или на дясно.При по-ниско окачване и по-големи джанти с по-ниски гуми усещането при същия вятър ще е по-слабо разбира се.Мекотата  в самата возия я усещам когато от РСката седна да карам Октавията на жена ми.

 При Лансъра пък когато го карах сам возеше доста твърдо.Не колкото сега РСката,но доста твърдо си беше за стандартна модификация.Когато обаче го натоварех с двама юнака от по 100кила като мен на задната седалка и още един на предната се започваше едно клатене по завоите :banana_dancing_1:

Редактирано от BlueSoulReaver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, не си хаби нервите, няма смисъл! А, че се клати, клати се......

Качи се на самолет, та да не се клати.

що да няма смисъл? Май ще трябва да кажа какво съм написал между редовете:

Престанете да търсите проблема в автомобилите, а се вгледайте в себе си. При съвременните автомобили на първо място е активната и пасивна безопасност. Не си мислете, че в завода пасат трева и ще пуснат нещо не изпитано. Щом от завода излиза с еди кви си гуми, значи, че няма риск за вас. Движете се със съобразена скорост. Водете вие автомобила, а не той вас. Не се правете на тест пилоти.

Не изключвам, че има и майстори тук, но се дава много лош пример на хората, които не разбират и на младите шофьори, за които все още всичко което хвърчи се яде.

И не на последно място, хората четат тук. Вие ги изкарахте егати и смотаните Шкоди. Не държат пътя, клатят се, пързалят се, трудно вземат завои.....това е обобщение на всичко, което се пише във форума. Това неоснователно прави лоша услуга на марката. Как човек, който чете мнения тук и се двоуми какво да си купи ще си купи Шкода. Не ми е все едно.

Единствено съжалявам, че успамих темата на колегата. И без това не съм му честитил, ще му пожелая да си кара автомобила със здраве и без аварии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че темата я оспамихме - вярно е; че четат всякакви хора и написаното не е в плюс на марката - също; че всеки има право на мнение - да, така е; че съвременните автомобили, могат да се управляват и от шимпанзета - пак е така; че младите шофьори, са подпомогнати от редица система за сигурност, асистенти и прочие - така е; че новите автомобили, предразполагат към понижено внимание в процеса на управление - така е; и още десетки "така е"...

Но, Жоро е прав, че шофьора "прави" автомобила, а не обратното!

Отделно, каня всеки който твърди, че автомобил 1740 кг., 4х4, високо ниво на оборудване, с джанти 17 цола /да не говорим за по-големи/, се клати, вее, люлее и т.н., да се повози /в случая, това е Съби/...

И не говоря за 180-200, а за пълен километраж - срам - не срам, показа 257 км/ч...

Незнам, какво сте карали досега - явно М-ки, АМГ-та, РС-ки, СТ-та и т.н., но явно са ви объркани представите за стабилност...

Впрочем, питайте Павката /Пуф-Паф/, дали му се люлее Окито - при това с пакет "лоши пътища", аз поне, я намирам пределно стабилна, а как би била с нормално, да не говоря за рс окачване, а...?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, точно Павката не трябваше да го питаш....Иска да сваля предницата, щото много вирела нос и при 180 почвала вече да набира височина.

Оня ден ме изпревари със 170 и колата му беше залепнала на пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качи се на самолет, та да не се клати.

Не се правете на тест пилоти.

Случайно ме нацели - тест пилот съм бил в чужбина преди 7 години, но няма да разказвам, че закъснявам за полета :running:  Извинения на колегата за спама по темата му!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно ме нацели - тест пилот съм бил в чужбина преди 7 години, но няма да разказвам, че закъснявам за полета :running:

 

Лек път тогава :hello:

 

Ама това изречение не го прочете добре май :

 

 

Не изключвам, че има и майстори тук, .........
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета за клатене и нестабилност и се сетя колко шкоди съм карал с над 200км/ч и се чудя дали вашите коли са същата марка или моите са били по-специални? Нормално с 200км/ч ако нямаш спойлер отзад и нож(престилка) отпред да има леко клатушкане. Закони на физиката - смяна на посока на вятър, неравности по пътя и тн. Просто карайте по-леко, когато условията не са подходящи. Заводските коли не са смятани да се карат на вятър с 200км/ч и да не мърдат. За това си има РС модификации при Шкода или афтърмаркет екстри, който да спомагат за силата на притискане и съответно "залепяне" за пътя при висока скорост. 

Редактирано от belqta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте,

Искам да ви попитам за седалките на Октавиа 3 Едишън които са качени, каква част от тях са от естествена кожа ( без текстилената част) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.