Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Какаво му е специалното на специалния модел на Октавия РС?


bega4kata

Recommended Posts

Според мен този път от Шкода нищо не сътвориха.

Дори развалиха колата. Лично мнение.

И какво направиха,първо спряха да предлагат джантите Екстрийм. За да ги пуснат на специалния модел боядисани в черно. Ами те в черно изглеждат много по грозно отколкото в антрацит!

035043040.jpg?r=0

 

Второ,направиха така красивио стоящите и най-силно открояващи РС модела ауспуси в черно.Супер тъпо!

Трето,от чудене какво да направят, направиха задния спойлер на седана черен.

Четвъртото което измислиха,замениха така красивия 3D карбон в интериора с черен лак.Тази черна пластмаса ще се драска само с пръст като я докоснеш и изглежда като в Октавия 2 класик.

035043033.jpg?r=0

 

Нащивката на седалките също ми простее.Шаренийка да има :)

Другия релефен надпис на неспециалните модели стои много по стилно според мен.

035043051.jpg?r=0

 

А уж щяха да изкарват специален модел с 280 коня...ала бала портокала....

И специалния модел го оставили пак с по-грозните спирачни апарати без капачки с лого.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И какво направиха,първо спряха да предлагат джантите Екстрийм. За да ги пуснат на специалния модел боядисани в черно. Ами те в черно изглеждат много по грозно отколкото в антрацит!

 

А уж щяха да изкарват специален модел с 280 коня...ала бала портокала....

 

 

Не само 280 к.с., ами и 4х4 щеше да бъде....но явно на по-високи нива в концерна са напълнили гащите да не им заминат премиум моделите и не им е стискало.

 

Тази врътка с джантите също беше много мизерна :) Толкова ли не успяха нов модел да съчинят? Аз лично не ги харесвам тези независимо в кой цвят де.

 

А лакчето на централната конзола си е доста ниско ниво.

 

Доколкото разбрах и 0-100 си е същото като стандартната РС TSI от 6.7 секунди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за Фолксваген и Сеат може по 280 к.с, а за Шкода не може :angry: Долавя се някаква дискриминация.

А относно визията си е въпрос на вкус. И на мен не ми допада това пиано лакче по конзолата. Можеха да измислят материал, който да придава по-спортен вид, а и седалките дето викаш можеха да ги поразчупят леко. Относно екстериора на мен ми допада, за това казвам, че е въпрос на вкус.

Да не им се сърдим явно са хвърлили повечко труд за Супърб 3 и за това са я попретупали Октавията :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеше да пуснат една лимитирана серия, 500 броя примерно. Която да е 280к.с. с опция за 4х4 и малко по интериора, ако се бяха напънили, щяха да изстрелят имиджа на РСките в космоса! За жалост се налага да търпим ограниченията на кораба майка ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,поне никой не може да ни забрани ние да си ги направим уникални и най хубавите от ВАГ групата :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за Фолксваген и Сеат може по 280 к.с, а за Шкода не може :angry: Долавя се някаква дискриминация.

Не им завиждай на Сеат, само с мощната купра ще си останат (а и тя не е 4х4). Останалото не струва! От всичките им модели на пазара върви само Ибиса. При Шкода не е така - добре вървят почти всички.

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина "специалния" модел няма нищо специално дори напротив развалили са някои елементи които си стояха така добре на колата. Всичко останало е маркетинг на групата VW. Няма как да пуснат модел 280 к.с. а пък и 4х4 , нали така ще спрат продажбите изцяло на Seat и VW Golf.

 

При нас като гледам шоурума на Шкода винаги има хора , а при Сеат дилърите си чоплят по цял ден носовете и се чудят как да си подреждат колите. Дисковете на тестовите Купри са вечно ръждиви а пък Шкодите не спират да щъкат напред назад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо направо вместо да умуват за тези 280 к.с не вземат да я пуснат с мотора на Голф Р400 4х4 :banger_2: Е тогава вече ще си дойдем на думата :moto:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло..................Даааааааааааа.......Нищо не направиха. :eusa_naughty:

1.                   10к.с отгоре-не можеш сигурно да ги усетиш,а и с най-калпавия тунинг можеш да сложиш повече.6.7сек. вместо 6.8сек. от нула до сто не ми звучи сериозно-ами то това зависи от шофера, гумите,джантите и т.н. Със 17ките 220к.с. ще отреже 230к.с. с Екстрийм като стой та гледай.

2.                    Екстрийма-нямам думи и го казвам за пореден път,голяма излагация със скриването им от пазара.Черните на мен ми харесват как стоят на бялото комби с бляк пакет010-skoda-octavia-rs-1.jpg.Антрацитът при останалите цветове обаче е по-добрия избор за мен.

3.                    Механичният диференциал не е по-добър от електронния,четох много инфо по въпроса.

4.                    Черните накрайници са голяма глупост и въобще променят негативно задницата на РСката в сравнение с хромираните.

5.                    Черният спойлер на седана е много спорен и аз все още не съм убеден,че и при мен ще е по-добре.

6.                    Черният лак вместо карбона около конзолата е ултраглупост.

7.                    Черното V от логото се слива с черната решетка и също е глупаво.006-skoda-octavia-rs-1.jpg

8.                    Цветните надписи ВРС по седалките са меко казано цигански в сравнение с деликатно изрязания надпис в кожата при 220.

9.                    Липсата на лого по супортите също не е добро решение.

Възможно е както повечето колеги написаха по-горе е да се слага таван на Шкода за да не засрами останалите от групата.

Редактирано от BlueSoulReaver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 След фейса може да пуснат по-силен модел....аз намирам за добра идея да пуснат едно 4х4 на 230 кс сили модела. Хем няма да подбиват продажбите на Голф Р, хем ще е по-евтина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с черния спойлер се е предлагало във Франция като опция още при представянето на модела.

essai_skoda_octavia_rs_2.0_tfsi_220_et_2

skoda-octavia-rs-3.jpg

 

И на мен май много ще ми ходи.Аз отдавна съм го намислил,но докато стигна до него,ме изпревариха.

034361735.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с черния спойлер се е предлагало във Франция като опция още при представянето на модела.

essai_skoda_octavia_rs_2.0_tfsi_220_et_2

skoda-octavia-rs-3.jpg

 

И на мен май много ще ми ходи.Аз отдавна съм го намислил,но докато стигна до него,ме изпревариха.

034361735.jpg?r=0

А и много ще ти се върже със всичко остоноло,което си направил в черна перла :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна съм му го казал, че и фотошоп модел му правих, но само се поДчесва... Ха ха :-)

 

Тази френската има най-красивите джанти за РС-ката!!! Отварят я сууупер много... Красиви са :-)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна съм му го казал, че и фотошоп модел му правих, но само се поДчесва... Ха ха :-)

 

Тази френската има най-красивите джанти за РС-ката!!! Отварят я сууупер много... Красиви са :-)

 

Поздрави

:D Не го закачай той тази седмица ще им обясни на вагините "кой, кой е?" :D Даже ще им даде домашно :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оо, определено. Тунингът му винаги е качествен, ще има какво да им каже.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.